Rozładowuje mi się akumulator, włącza się coś przy klimie ( miga "REST" na przycisku od klimy) i włącza się kompresor ten pod tylnym prawym siedzeniem. Mechanik mówił, że może być nieszczelny przewód powietrza temu na wyłączonym silniku dobija ciśnienie.
Gdzie szukać nieszczelności i jak sprawdzić?
Ma ktoś może opis bezpieczników?
Z góry dzięki za pomoc.
0
[w140] Rozladowujacy sie akumulator - funkcja REST
Rozpoczęty przez mohamed, sty 05 2010 09:04
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 stycznia 2010 - 09:04
#2
Napisano 05 stycznia 2010 - 10:57
najpierw moze napisz co to za model mercedesa
#3
Napisano 05 stycznia 2010 - 12:41
REST to takie ogrzewanie postojowe. Zeby zadziałało trzeba wyłaczyć stacyjke i wtedy po wcisnięciu załącza się dmuchawa (czy włącza się obieg wew to nie wiem) i wieje sobie przez jakis czas ciepłym powietrzem. U mnie miga rest gdy chce włączyć ta funkcje a silnik jest zimny. Nic sie wtedy nie dzieje wentylator nie startujenic nie wieje ;-)
Natomiast co do cisnienia w przewodach to miałem uszkodzony siłownik. Pompka się załączała na około 4sek wyraźne było ja słychać. Po naprawie jest cisza jak makiem zasiał
Natomiast co do cisnienia w przewodach to miałem uszkodzony siłownik. Pompka się załączała na około 4sek wyraźne było ja słychać. Po naprawie jest cisza jak makiem zasiał
#4
Napisano 05 stycznia 2010 - 13:25
REST nie zalaczy sie przy zbyt niskiej temp silnika (kiedy nic nie wnosi) oraz przy zbyt niskim napieciu akumulatora (aby go nie dobijać).
#5
Napisano 05 stycznia 2010 - 15:55
Model C140 500SEC rok 1993.
Sek60 który siłownik miałeś uszkodzony?
Jest gdzieś opis która końcówka kompresorka za co odpowiada? Posiedział bym w aucie i posprawdzał na którą końcówkę dmucha.
Sek60 który siłownik miałeś uszkodzony?
Jest gdzieś opis która końcówka kompresorka za co odpowiada? Posiedział bym w aucie i posprawdzał na którą końcówkę dmucha.
#6
Napisano 05 stycznia 2010 - 16:13
Mi to akurat padł siłownik centralnego od lewych drzwi ( z tym zwiazana jest anegdota poniewaz w sklepie mercedesa po podaniu modelu auta zapytano mnie: ale do przednich czy tylnych drzwi ten siłownik )
#7
Napisano 06 stycznia 2010 - 11:38
Jeszcze jedna rzecz mi się przypomina, jak jest zimny i zmieniam ustawienia dmuchawy( z szyby na nogi) to coś pstryka i migają światełka. Może mieć to jakiś związek?
[ Dodano: Sro Sty 06, 2010 11:38 ]
Czy tak powinno być, że coś pstryka nie mogąc przełączyć? Wydaje mi się, że coś jest nie tak. Moim zdaniem powinno się zmienić ustawienie (np. z szyb na nogi) ale dmuchawa nie powinna się rozkręcać. Ale to moje zdanie. Może to potwierdzić bądź wyśmiać jakiś właściciel 140 z klimą na przyciski? Jeżeli to pstrykanie jest nie właściwe to jaką usterkę podejrzewacie?
[ Dodano: Sro Sty 06, 2010 11:38 ]
Czy tak powinno być, że coś pstryka nie mogąc przełączyć? Wydaje mi się, że coś jest nie tak. Moim zdaniem powinno się zmienić ustawienie (np. z szyb na nogi) ale dmuchawa nie powinna się rozkręcać. Ale to moje zdanie. Może to potwierdzić bądź wyśmiać jakiś właściciel 140 z klimą na przyciski? Jeżeli to pstrykanie jest nie właściwe to jaką usterkę podejrzewacie?
#8
Napisano 08 stycznia 2010 - 15:41
nie znam odpowiedzi na pytanie, ale panel sterujacy + pneumatyka przelaczeń ustawien plytek kierujacych powietrze do odpowiednich duktow to dosc zlozony zespół i jesli ktos z jakich powodow w nim grzebal to moga byc rozne niespodzianki. a to sie stalo nagle, czy zawsze bylo?
#9
Napisano 08 stycznia 2010 - 15:56
Kupiłem go w lipcu i zawsze był. A to pstrykanie na zimnym to ma tak być? próbuje przełączyć i nie może?
#10
Napisano 08 stycznia 2010 - 22:39
Może tak być, że któraś z "zapadek" zamykająca dany układ przycina się i w konsekwencji słychać te pstrykanie itp.
Moim zdaniem bez rozebrania układu u fachowców się nie obejdzie. Problem jest w tym, że deska rozdzielcza w w140 jest taj samo skomplikowane jak w R129. Przerabiałem temat i współczuje każdemu kogo to czeka (w mojej galerii jest trochę na ten temat).
Moim zdaniem bez rozebrania układu u fachowców się nie obejdzie. Problem jest w tym, że deska rozdzielcza w w140 jest taj samo skomplikowane jak w R129. Przerabiałem temat i współczuje każdemu kogo to czeka (w mojej galerii jest trochę na ten temat).
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Jaki akumulator do 230 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojciech |
|
|
|
Luźna wtyczka za akumulatorem 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
[w124/w201] Problemy z elektryką, ładowaniem, akumulatorem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SiaraK |
|
|
|
Jaki akumulator do 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[W201] Akumulator o zwiększonej pojemności. Parametry. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|