Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Silnik M111 - falują obroty i oddcina je przy 4000


41 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 marca 2018 - 20:36

Problem rozwiązany. Padnięta pierwsza cewka, została jeszcze kwestia długiego odpalania. Czy jest jakiś zawór zwrotny na paliwie? Czy gdzies indziej szukać? Jak postoi po zgaszeniu około 5 min odpala elegancko, dłużej niż 5 min trzeba chechłać.



#42 Offline   patrykjanek


  • Postów: 144
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 28 maja 2018 - 16:17

Wyświetl postUżytkownik hadrianus dnia 14 marca 2018 - 01:11 napisał

Standard jest taki, sprawdza się: kable, cewki, wiązkę przepustnicy, całą wiązkę silnika, wiązkę cewek, świece,przepustnicę, kasuje błędy, wymienia przepływkę i sondę lambda, znowu się sprawdza wiązkę i szczelność podciśnienia na kolektorze i dolocie od filtra powietrza. Nikt nie sprawdza albo żadko zawór mot i przewody do niego oraz ewentualnie przewody do filtra węglowego.
Walczyłem długo bezskutecznie z falowaniem, wymieniłem i zregenerowałem wszystko powyżej, ostatnio dopiero sprawdziłem zawór mot ( dmuchamy z jednej i drugiej strony, musi być opór, jeśli powietrze przelatuje w obydwie strony to zawór jest uszkodzony) proponuje wymienić gumowe kolanka i łączniki na nowe, muszą naprawdę ciasno wchodzić. Wkońcu Wszystko działa i nie falije :)
Ten zawór mot to na lewym nadkolu? u mnie minimalnie faluje wiązka zrobiona, chociaż po zrobieniu silnik pracuje tak samo. A mianowicie samochód sam przyspiesza do przodu jak jest rozgrzany na 2,3,D prędkość do której się rozpędza to ok. 30 km/h(oczywiście na 2 jak ruszamy dochodzi mw do 1,5 tys obrotów i nie wrzuci biegu wyższego) na R trzyma obroty 800 i się toczy. Czy skrzynia wysyła jakieś informacje podciśnieniem do przepustnicy?








Podobne tematy Zwiń