Problem rozwiązany. Padnięta pierwsza cewka, została jeszcze kwestia długiego odpalania. Czy jest jakiś zawór zwrotny na paliwie? Czy gdzies indziej szukać? Jak postoi po zgaszeniu około 5 min odpala elegancko, dłużej niż 5 min trzeba chechłać.
2
[w124] Silnik M111 - falują obroty i oddcina je przy 4000
Rozpoczęty przez developer27, sty 06 2010 16:21
41 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 19 marca 2018 - 20:36
#42
Napisano 28 maja 2018 - 16:17
Użytkownik hadrianus dnia 14 marca 2018 - 01:11 napisał
Standard jest taki, sprawdza się: kable, cewki, wiązkę przepustnicy, całą wiązkę silnika, wiązkę cewek, świece,przepustnicę, kasuje błędy, wymienia przepływkę i sondę lambda, znowu się sprawdza wiązkę i szczelność podciśnienia na kolektorze i dolocie od filtra powietrza. Nikt nie sprawdza albo żadko zawór mot i przewody do niego oraz ewentualnie przewody do filtra węglowego.
Walczyłem długo bezskutecznie z falowaniem, wymieniłem i zregenerowałem wszystko powyżej, ostatnio dopiero sprawdziłem zawór mot ( dmuchamy z jednej i drugiej strony, musi być opór, jeśli powietrze przelatuje w obydwie strony to zawór jest uszkodzony) proponuje wymienić gumowe kolanka i łączniki na nowe, muszą naprawdę ciasno wchodzić. Wkońcu Wszystko działa i nie falije
Walczyłem długo bezskutecznie z falowaniem, wymieniłem i zregenerowałem wszystko powyżej, ostatnio dopiero sprawdziłem zawór mot ( dmuchamy z jednej i drugiej strony, musi być opór, jeśli powietrze przelatuje w obydwie strony to zawór jest uszkodzony) proponuje wymienić gumowe kolanka i łączniki na nowe, muszą naprawdę ciasno wchodzić. Wkońcu Wszystko działa i nie falije
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|