Witam
Umyłem silnik w moim 124 260E (gaz) starałem nie zalać instalacji i zaczęly się problemy.
Nierówna praca, wymienilem kable WN i nic zaczął wariować
Nie mogę ustawić wolnych obrotów pracuje jakby nie palił na wszystkie gary (sprawdziłem
świece, kopułkę OK)
0
[w124] Nierówna praca silnika po umyciu
Rozpoczęty przez radu, sie 14 2007 10:22
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 sierpnia 2007 - 10:22
#2
Napisano 14 sierpnia 2007 - 10:49
Na LPG i benzynie tak samo sie zachowuje?
#3
Napisano 14 sierpnia 2007 - 11:08
Nie mogę przełączyć na benzynę mam uszkodzony alarm. Przed myciem silnika byłem u elektryka, ktory stwierdził że musi zamowić jakiś modem który odcina pompę paliwową z tego względu przez ostatni czas jeździlem na gazie, a teraz nawet nie mogę pojechać do mechanika.
#4
Napisano 14 sierpnia 2007 - 11:26
a moze to zbieg okolicznosci, ze problem pojawil sie po umyciu .
#5
Napisano 14 sierpnia 2007 - 12:24
uważam, że to jednak wina wody, przed myciem nie mialem żadnych klopotów nawet na gazie
#6
Napisano 14 sierpnia 2007 - 12:38
a moze cewke zalales? albo jakiś modul? http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/hmm.gif
#7 Gość__
Napisano 14 sierpnia 2007 - 12:41
Musisz widocznie mieć gdzieś przebicie i zmyka Ci iskierka.
Ja bym otworzył machę i dał mu się wysuszyć.
Ja bym otworzył machę i dał mu się wysuszyć.
#8
Napisano 14 sierpnia 2007 - 12:47
możliwe że coś zalałem, ale co ?
cewki chyba nie ponieważ on nie chodzi jedynie na wolnych obrotach powyżej 1500 jest ok
nie chce wejść na obroty
EDIT:
i nie mogę ustawić wolnych obrotów jak puszczę gaz to trochę popyrcha i gaśnie i później ciężko odpalić.
Do 30 min po napisaniu posta mozesz nanosic zmiany, dopiski itp. Uzywaj opcji EDYTUJ.
cewki chyba nie ponieważ on nie chodzi jedynie na wolnych obrotach powyżej 1500 jest ok
nie chce wejść na obroty
EDIT:
i nie mogę ustawić wolnych obrotów jak puszczę gaz to trochę popyrcha i gaśnie i później ciężko odpalić.
Do 30 min po napisaniu posta mozesz nanosic zmiany, dopiski itp. Uzywaj opcji EDYTUJ.
#9
Napisano 14 sierpnia 2007 - 12:54
darul ma racje. Przewietrz i wysusz dobrze komore silnika. Potem czysta szmatka lub recznikiem papierowym przetrzyj wszystko do sucha.
#10
Napisano 14 sierpnia 2007 - 12:56
radu, ja kreci sie i nie chce odpalic to sie zalewa i tak jest ;-)
darul, dobrze gada, wystaw go na sloneczko i powinno sie poprawic :grin:
darul, dobrze gada, wystaw go na sloneczko i powinno sie poprawic :grin:
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nierówna praca |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mr_simon |
|
||
[w201] poduszki silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | snazik88 |
|