Odświeżę trochę temat...Jak wyczytałem jest to najtańszy i najszybszy sposób na poprawę walorów wizualnych , nie wpływający na komfort jazdy. Mam jednak dylemat, chcę założyć gumy 2 - 13mm na przód i tył, jednak auto stoi na felgach 7.5x16 ET30 z oponkami 205/55 - przód i 225/50 - tył, a wygląda to tak ...
Przód
Tył
Na poziomej, równej nawierzchni
.Obawiam się, że po takim zabiegu opony mogą ocierać o ranty błotnika i chciałbym się upewnić, że taka "modyfikacja" będzie bezpieczna, lub też ktoś zasugeruje mi jakie gumy będą odpowiednie. Z góry dziękuję za odpowiedź
0
Zmiana gum mocowanych na sprężynach...
Rozpoczęty przez markusso77, sie 18 2007 21:51
110 odpowiedzi w tym temacie
#101
Napisano 03 lipca 2011 - 15:53
#102
Napisano 03 lipca 2011 - 22:34
johnnybravooJB, Ja u siebie po zmianie felg na 19" zmieniłem gumy z przodu na najniższe a z tyłu na "jedynki" (z jednym wąsem) i nic nie ocierało opony jakie miałem to przód 225/35/19 tył 235/35/19 felgi przód 8,5J tył 9,5J. Także u ciebie też na pewno nie będzie nic ocierać. Gumy wymieniałem u GAGARINA na Mierzynie chłopaki dali radę 30 min i po robocie
#103
Napisano 04 lipca 2011 - 13:14
Siwy, ale johnnybravooJB, ma felgi z ET30 i z szerokoscia 7.5J widac ze sa na styk ale i tak nie bedzie nic tarlo bo auto nie obnizy sie wiecej jak góra 1cm przerabialem to juz Jak chcesz zeby auto ladnie stalo troche nizej niz inne W124 to zakladaj -40 i oryginalne gumy 2 lub 3 zabki
#104
Napisano 04 lipca 2011 - 13:24
Kupiłem po 2 ząbki na całe auto...efekt będzie mizerny? 8mm nie mają na stanie, więc może byłyby na jutro...
#105
Napisano 04 lipca 2011 - 14:42
no lepiej juz te z 1 wasem moze cos bedzie widac a jakie masz teraz na aucie ??
#106
Napisano 04 lipca 2011 - 15:53
Balbin, a ja wiem ?! :oops: stoi wysoko
#107
Napisano 04 lipca 2011 - 16:07
skrec na maksa kolo i zobacz przy kielichu bo przewaznie byly z 2 wasami wiec i u Ciebie moga takie byc
#108
Napisano 04 lipca 2011 - 16:29
Balbin, dzięki ... no to mogę się w nos pstryknąć z obniżaniem auta na gumach...z przodu są dwa wąsy, z tyłu jeden, a auto i tak stoi jak na szczudłach
#109
Napisano 04 lipca 2011 - 16:49
kupuj jakies nizsze sprezyny i zaloz do tego z 3 wasami zobaczysz ze bedzie lala
#110
Napisano 04 lipca 2011 - 17:36
johnnybravooJB, Sprawdź też sprężyny może masz założone od jakiegoś większego motoru, ja na przykład miałem od 300 D i auto stało jak koza.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zmiana temperatury zewnętrznej z F na C |
Mercedes S, CL i SEC | Walgoz |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] Zmiana skrzyni manualnej na automat |
Modyfikacje,Tuning | Zbychu2802 |
|
|
|
Odtwarzanie fabrycznych oznaczeń kolorystycznych na sprężynach. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W124] zmiana mechanicznego wtrysku na elektroniczny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Balrog666 |
|
|