Skocz do zawartości




- - - - -

Zmiana gum mocowanych na sprężynach...


110 odpowiedzi w tym temacie

#101 Offline   Johny


  • Postów: 1 685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lipca 2011 - 15:53

Odświeżę trochę temat...Jak wyczytałem jest to najtańszy i najszybszy sposób na poprawę walorów wizualnych :smiech2: , nie wpływający na komfort jazdy. Mam jednak dylemat, chcę założyć gumy 2 - 13mm na przód i tył, jednak auto stoi na felgach 7.5x16 ET30 z oponkami 205/55 - przód i 225/50 - tył, a wygląda to tak ...
Przód
Dołączona grafika
Tył
Dołączona grafika
Na poziomej, równej nawierzchni
Dołączona grafikaDołączona grafika

.Obawiam się, że po takim zabiegu opony mogą ocierać o ranty błotnika i chciałbym się upewnić, że taka "modyfikacja" będzie bezpieczna, lub też ktoś zasugeruje mi jakie gumy będą odpowiednie. Z góry dziękuję za odpowiedź :old:



#102 Offline   Siwy


  • Postów: 1 124
  • Na forum od: 18 mar 2008
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W209 CLK 270 CDi 05r
  • Trzeci Mercedes:W212 250 CDi 2010r
  • Inne auto:Toyota Rav4 06r 2.0 D4D

Napisano 03 lipca 2011 - 22:34

johnnybravooJB, Ja u siebie po zmianie felg na 19" zmieniłem gumy z przodu na najniższe a z tyłu na "jedynki" (z jednym wąsem) i nic nie ocierało opony jakie miałem to przód 225/35/19 tył 235/35/19 felgi przód 8,5J tył 9,5J. Także u ciebie też na pewno nie będzie nic ocierać. Gumy wymieniałem u GAGARINA na Mierzynie chłopaki dali radę 30 min i po robocie :jump:

#103 Offline   Balbin


  • Postów: 866
  • Na forum od: 13 maj 2008
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 91r. - M104

Napisano 04 lipca 2011 - 13:14

Siwy, ale johnnybravooJB, ma felgi z ET30 i z szerokoscia 7.5J widac ze sa na styk ale i tak nie bedzie nic tarlo bo auto nie obnizy sie wiecej jak góra 1cm :jump: przerabialem to juz Jak chcesz zeby auto ladnie stalo troche nizej niz inne W124 to zakladaj -40 i oryginalne gumy 2 lub 3 zabki :zeby:

#104 Offline   Johny


  • Postów: 1 685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lipca 2011 - 13:24

Kupiłem po 2 ząbki na całe auto...efekt będzie mizerny? 8mm nie mają na stanie, więc może byłyby na jutro...

#105 Offline   Balbin


  • Postów: 866
  • Na forum od: 13 maj 2008
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 91r. - M104

Napisano 04 lipca 2011 - 14:42

no lepiej juz te z 1 wasem moze cos bedzie widac a jakie masz teraz na aucie ??

#106 Offline   Johny


  • Postów: 1 685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lipca 2011 - 15:53

Balbin, a ja wiem ?! :oops: stoi wysoko :)

#107 Offline   Balbin


  • Postów: 866
  • Na forum od: 13 maj 2008
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 91r. - M104

Napisano 04 lipca 2011 - 16:07

skrec na maksa kolo i zobacz przy kielichu bo przewaznie byly z 2 wasami wiec i u Ciebie moga takie byc :)

#108 Offline   Johny


  • Postów: 1 685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lipca 2011 - 16:29

Balbin, dzięki ... no to mogę się w nos pstryknąć z obniżaniem auta na gumach...z przodu są dwa wąsy, z tyłu jeden, a auto i tak stoi jak na szczudłach :)

#109 Offline   Balbin


  • Postów: 866
  • Na forum od: 13 maj 2008
  • Miejscowość: Jarosław
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 91r. - M104

Napisano 04 lipca 2011 - 16:49

kupuj jakies nizsze sprezyny i zaloz do tego z 3 wasami zobaczysz ze bedzie lala :)

#110 Offline   Siwy


  • Postów: 1 124
  • Na forum od: 18 mar 2008
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W209 CLK 270 CDi 05r
  • Trzeci Mercedes:W212 250 CDi 2010r
  • Inne auto:Toyota Rav4 06r 2.0 D4D

Napisano 04 lipca 2011 - 17:36

johnnybravooJB, Sprawdź też sprężyny może masz założone od jakiegoś większego motoru, ja na przykład miałem od 300 D i auto stało jak koza.








Podobne tematy Zwiń