Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] wtryskiwacz rozruchowy i czujnik termiczo-czasowy


115 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Viater


  • Postów: 14
  • Na forum od: 28 sty 2010
  • Miejscowość: Legnica

Napisano 11 lutego 2010 - 17:31

Rob napisał:

A układ wzbogacenia mieszanki po uruchomieniu zimnego silnika, może warto to sprawdzić...
A co wchodzi w skład tego układu i jak to sprawdzić?



#22 Offline   tytus


  • Postów: 87
  • Na forum od: 22 paź 2009
  • Miejscowość: jasnogórze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 marca 2010 - 16:11

Witam! podepnę się pod temat, chociaż mój problem jest trochę inny . Szukałem długo , ale nie znalazłem podobnego , może nie umiem szukać sorka.
Mam problem tego rodzaju że ciężko mi odpala , ale nie zawsze. Raz na zimnym raz na gorącym. nie ma reguły. Czasem nawet jednego dnia pali oki a następnego robi fochy ;) W pierwszej chwili kręcenia pyrknie, i zgaśnie a potem zaczyna się kręcenie , raz 3 razy 4 albo nawet 5 prób i w końcu zaskoczy chociaż niechętnie :/ I też nie zawsze, w perwszej chwili przez sekundę lub dwie chodzi jakby nie na wszystkie gary i trzepie silnikiem. Jak już zapali to chodzi jak tralala. Prosze o pomoc , bo nie mam pojęcia od czego zacząć szukanie. Pozdrawiam!

#23 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 02 marca 2010 - 16:20

tytus napisał:

bo nie mam pojęcia od czego zacząć szukanie

Od wypięcia gazu (LPG) i doprowadzenia do wzorowej pracy silnika na benzynie.

#24 Offline   mir88


  • Postów: 5
  • Na forum od: 09 sty 2010
  • Miejscowość: Żory

Napisano 01 kwietnia 2010 - 18:12

Witam serdecznie podepnę się pod ten temat.
A mianowicie mam taki problem. Zepsuł mi się czujnik załączania wentylatora (już znalazłem i czekam na nowy) ale niestety szukając go rozłączyłem ten obok (4 pinowy) i mam teraz problem bo na górnej części są ponumerowane wejście na piny od 1 do 4 a na dolnej niestety nic nie jest napisane. Czy jak to jest założone ma znaczenie. Bo niestety nie jest to idioto odporne i pasuje z każdej strony. Teraz się stresuje czy dobrze to założyłem
Z pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie No i wszystkim forumowiczom. Wesołych Świat.
Mirek

#25 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 01 kwietnia 2010 - 19:34

mir88, jest to czujnik temperatury wtrysku jak byś to żle założył to :ugly: powinna ci warjować ,chyba :hmm:

#26 Offline   mir88


  • Postów: 5
  • Na forum od: 09 sty 2010
  • Miejscowość: Żory

Napisano 01 kwietnia 2010 - 20:15

Własnie nie wiem czy będzie wariować bo jej jeszcze nie odpaliłem bo mam stracha (-: Czyli raczej niema ryzyka ze coś się może zepsuć ewentualnie będą się jakieś cuda działy. I mamy wtedy 4 możliwości (-: w końcu się trafi. ?? Nie chciałbym mojej uwielbionej Babci Mercedes wykończyć bo bardzo jesteśmy razem zżyci.

#27 Offline   Arek-81


  • Postów: 105
  • Na forum od: 31 maj 2008
  • Miejscowość: Mogilno
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Ś.P. W201 Avantgarde Azzurro :)
  • Inne auto:SLK R170 2.0K

Napisano 02 kwietnia 2010 - 00:28

No właśnie jak to powinno być prawidłowo założone? Z góry ma oznaczenia 1-4 i z jednej strony spłaszczenie a na dole nic. Pasuje w każdej pozycji ale zapewne jedna jest prawidłowa, tylko która?

#28 Offline   Sly108


  • Postów: 1 147
  • Na forum od: 16 gru 2008
  • Miejscowość: Trzebinia
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwietnia 2010 - 11:52

Z tego co wiem to jest to obojętne jak założy się tą wtyczkę.

#29 Offline   Gerri


  • Postów: 2 646
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 02 kwietnia 2010 - 12:19

Arek-81 napisał:

Pasuje w każdej pozycji ale zapewne jedna jest prawidłowa
Nie tylko jedna.
Pomyśl: w obudowie są dwa IDENTYCZNE czujniki. Tak więc są DWA położenia wtyczki w których będzie prawidłowy odczyt. Niemcy aż takimi głupkami nie są, i nie podejrzewam, żeby było możliwe założenie wtyczki w pozycji innej niż właściwa (dopuszczalna)
Oczywiście jeżeli nie używasz młotka :mrgreen:
Jeżeli masz obawy, że założysz źle i coś się popsuje - to niczym się nie przejmuj. Sterowniki przed taką opcją są zabezpieczone i NA PEWNO nic się w tym przypadku nie stanie.

#30 Offline   mir88


  • Postów: 5
  • Na forum od: 09 sty 2010
  • Miejscowość: Żory

Napisano 05 kwietnia 2010 - 10:19

Dzięki Wielkie.
Teraz czekam na czujnik temperatury i mam tylko nadziieje ze nic mi sie z silnikiem nie porobiło. Wprawdzie gdy się schłodził to nalałem płynu by wrócić do domu (bo cały mi wywaliło przez spust od chłodnicy) wydawało sie wszystko w porządku. Teraz tylko sie modlic zeby nie zaczał płynu chłodniczego łykac albo jeszcze coś gorszego.
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wielkie dzieki. No i mokrego dyngusa.








Podobne tematy Zwiń