W związku z potrzebą montażu plastikowej osłony silnika i skrzynki biegów, ległem po autkiem i... napotkałem problem. W miejscu gdzie osłona spotyka się z podwoziem i jest łączona za pomocą śrub, są prostokątne gumowe zaślepki. Po ich wyjęciu zrozumiałem, ze muszę posiadać specjalne śruby z prostokątnym łbem o wymiarach ok. 11 na 14 mm - inne będą się obracać podczas dokręcania. Pytanie: Czy drodzy koledzy orientują się gdzie takie śruby się zdobywa? Czekam na odpowiedzi nie zawierające słów "serwis", "ASO", itp...
Poprawiono tytuł
1
[w124] Dolna osłona silnika i skrzyni biegów - mocowanie
Rozpoczęty przez spider, sie 20 2007 08:28
73 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 sierpnia 2007 - 08:28
#2
Napisano 20 sierpnia 2007 - 08:46
Jak nie znajdziesz takich srub to dospawaj do zwyklej sruby kawalek blachy o tych wymiarach
#3
Napisano 20 sierpnia 2007 - 09:15
Taa, przy takich wymiarach dziury musiałbym raczej nalać metalu z elektrody na śrubę i opiłować do prostokąta 11 na 14 mm z profilem w kształcie schodka żeby się ładnie blokowało w podwoziu: nic tylko spawarka i iglaki w ruch. I tak z każdą śrubą, czyli pewnie z 10 razy. Czemu sam na to nie wpadłem? 5 dni i po robocie. Dzięki ksenio za pomoc!! :bumbum:
#4
Napisano 20 sierpnia 2007 - 09:36
spider, takie sruby niekoniecznie musza kosztowac w ASO majatek. Zanim ich zaczniesz szukac po szrotach proponuje wykonac telefon do serwisu
#5
Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:48
U mnie w W201 oslone pod silnik mocuje sie na wkrety chyba (5ki) zintegrowane z duza podkladka (fi ~20mm), a wkreca sie je w metalowe "klipsy" - podobne jak do montazu glosnikow (na przekroju przypominaja zgnieciona litere "U").
#6 Gość__
Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:52
Też mam tak samo jak u Ciebie Charlie9 i nie bardzo kumam problem.
Pewnie musiałbym na to zerknąć.
Pewnie musiałbym na to zerknąć.
#7
Napisano 20 sierpnia 2007 - 15:16
W zasadzie to kolega spider sam powinien troche poszukac (np. w FAQ) , ale niech bedzie -
RYSUNKI EPC
Nie wiem konkretnie, ktore uchwyty beda potrzebne - spider sam musisz sprawdzic.
RYSUNKI EPC
Nie wiem konkretnie, ktore uchwyty beda potrzebne - spider sam musisz sprawdzic.
#8
Napisano 20 sierpnia 2007 - 19:10
spider napisał:
W miejscu gdzie osłona spotyka się z podwoziem i jest łączona za pomocą śrub, są prostokątne gumowe zaślepki.
O ile pamiętam w 124 260E osłona jest mocowana za pomocą wkrętów. Ostatnio kupowałem takie do Boćka (E124 300D) w kosztują około 3PLN z podkładką.
#9
Napisano 24 sierpnia 2007 - 14:31
RYSUNKI EPC
Brakuje mi poz. 27, nazwa "LOCK". Czy to jest to "zgniecione U" o którym pisał kolega Charlie9?
Aha, wkrętów też nie posiadam.
Brakuje mi poz. 27, nazwa "LOCK". Czy to jest to "zgniecione U" o którym pisał kolega Charlie9?
Aha, wkrętów też nie posiadam.
#10
Napisano 24 sierpnia 2007 - 15:34
Dokladnie to co napisalCharlie9. Jak dokladalem oslone pod silnikiem kupowalem takie blaszki, kosztuja grosze
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|