potrzebuje informacji na temat regulacji pompy paliwa w dieslu w 4cylindrowym silniku.
Wiem, że jak się odkręci tylny dekielek to są tam dwie śrubki małe na płaski śrubokręt i kontre, jedna na górze jedna na dole.
Pośrodku jest za to jakaś duża nakrętka to też chyba jakaś regulacja.
Jak macie jakieś informację dotyczące regulacji, która śrubka do czego itp, to będę dzwięczny
[ Dodano: Pon Lut 22, 2010 15:17 ]
Pomożecie???
Bo mi auto nie jedzie i chce zwiększyć dawkę troszkę. A żaden pompiarz nie pamięta tylko musiał by to zobaczyć
0
Pompa paliwa diesel - regulacja
Rozpoczęty przez rosssssa, lut 22 2010 15:17
35 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 lutego 2010 - 15:17
#2
Napisano 22 lutego 2010 - 16:02
A w ogóle to po co chcesz regulować?? w 2.0D cudów nie ma a brak mocy może być spowodowane innymi sprawami (filtr paliwa, wtryski itd.)
#3
Napisano 22 lutego 2010 - 16:02
roxa napisał:
Ma nastaw fabryczny i wszystko.
Zapomniałeś o śrubce ?
#4
Napisano 22 lutego 2010 - 19:11
roxa napisał:
piszemy o pompie paliwowej W temacie jest paliwowa, a nie ... wtryskowa
No tak faktycznie, niedługo będziemy sie czepiac braku przecinków
Dla mnie było jasne o co pyta założyciel tematu, ale widzę że wykazałem się zbyt daleko idącą inteligencją i niektórzy nie nadążają :-P
#5
Napisano 22 lutego 2010 - 19:23
Proszę nie łapać mnie za słówka
Chodziło mnie o pompie wtryskową
Więc wiecie coś na ten temat??
I nie chodzi o to że filtry są zapchane itp. tylko ktoś kiedyś przy niej kręcił i auto zamula strasznie.
Chodziło mnie o pompie wtryskową
Więc wiecie coś na ten temat??
I nie chodzi o to że filtry są zapchane itp. tylko ktoś kiedyś przy niej kręcił i auto zamula strasznie.
#6
Napisano 22 lutego 2010 - 20:26
Z tego co mi wiadomo pompę paliwową ( czytaj: wtryskową bo w naszych dieslach nie ma innej ) wyregulować może tylko "pompiarz" po naprawie, regeneracji,itp.
Można jedynie wyregulować kąt ( a raczej wyprzedzenie wtrysku paliwa ) trzeba poluzować trzy śruby z przodu silnika trzymające pompę i z góry przestawiamy ( kręcąc chyba kluczem 10 ) wyprzedzenie wtrysku przesuwając całą pompę.
Tylko czynność tą wykonuje się po demontażu i montażu pompy aby wyregulować dokładnie bo zakres regulacji jest niewielki.
Jak się mylę to proszę mnie popawić .
Można jedynie wyregulować kąt ( a raczej wyprzedzenie wtrysku paliwa ) trzeba poluzować trzy śruby z przodu silnika trzymające pompę i z góry przestawiamy ( kręcąc chyba kluczem 10 ) wyprzedzenie wtrysku przesuwając całą pompę.
Tylko czynność tą wykonuje się po demontażu i montażu pompy aby wyregulować dokładnie bo zakres regulacji jest niewielki.
Jak się mylę to proszę mnie popawić .
#7
Napisano 22 lutego 2010 - 20:31
asz napisał:
bo w naszych dieslach nie ma innej
oczywiscie, ze jest - pompa podajaca paliwo z baku do pompy wtryskowej
#8
Napisano 22 lutego 2010 - 20:36
Cytat
oczywiscie, ze jest - pompa podajaca paliwo z baku do pompy wtryskowej
Człowiek całe życie się uczy i głupi umiera.
A tak na serio to gdzie ta pompa paliwowa jest umiejscowiona w samochodzie ?
#9
Napisano 22 lutego 2010 - 20:38
asz napisał:
A tak na serio to gdzie ta pompa paliwowa jest umiejscowiona w samochodzie ?
przy pompie wtryskowej - napedzana jest z walka pompy wtryskowej
#10
Napisano 22 lutego 2010 - 20:43
jackie01 napisał:
przy pompie wtryskowej - napedzana jest z walka pompy wtryskowej
Mądrego dobrze posłuchać - dziękuję za uświadomienie, do tej pory żyłem w błędzie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|