[w124] Niska temperatura silnika - wiatrak cały czas kręci.
#21
Napisano 01 listopada 2016 - 00:11
Otóż mam 190d, 86r.
Temperatura jaką jestem w stanie uzyskać to ok 60*C, przecież to cholernie za mało.
Termostat (z tego co wyczytałem), znajduję się pod kolektorem wydechowym- stojąc przed silnikiem po lewej stronie, koło alternatora, prawda?
Tam sprawdzam ręką wąż - jest zimny, więc prawidłowo tak?
Co może być problemem niedogrzanego silnika?, czy może jest jakiś drugi termostat, pod kolektorem wydechowym - (wąż który idzie z góry do chłodnicy?)
Przy zakrytej chłodnicy tekturą dostanę 80+ stopni, ale na logikę, przecież powinno to się wydarzyć bez kombinowania z zakryciem.
Proszę o pomoc.
#22
Napisano 01 listopada 2016 - 22:04
#24
Napisano 02 listopada 2016 - 22:46
Użytkownik Sawyer dnia 02 listopada 2016 - 03:26 napisał
EDIT: A wracając do wisco, wybaczcie moje pytanie, pewnie dla wielu z Was wyda się ono wręcz śmieszne, ale gdzie u mnie znajduje się ten "czujnik" który powinien załączać wiatrak na maksymalne obroty w przypadku bardzo wysokiej temperatury?
Wyczytałem, że taki czujnik jest na "górnym" wężu pod kolektorem DOLOTOWYM, u mnie owszem, jest tam miejsce na "czujnik", ale nic tam wkręcone nie jest?
Użytkownik rogales edytował ten post 02 listopada 2016 - 22:56
#25
Napisano 03 listopada 2016 - 09:20
https://pl.m.wikiped...gło_wiskotyczne
Użytkownik Szarik edytował ten post 03 listopada 2016 - 09:27
#26
Napisano 03 listopada 2016 - 11:37
PS. Też uważasz, że mam coś nie tak z termostatem?
#27
Napisano 03 listopada 2016 - 15:18
Napisz jeszcze tylko, czy jak odpalisz silnik (zimny), to wiatrak kręci się mocno cały czas? Dasz radę go zatrzymać (tylko delikatnie i nie rękami)?
Użytkownik Szarik edytował ten post 03 listopada 2016 - 15:18
#28
Napisano 09 listopada 2016 - 21:55
Kupiłem nowy Wahlera, wymieniłem przy okazji płyn chłodniczy i jeszcze miałem problem z zaworkiem nagrzewnicy - przy zamkniętym strasznie mi ciekł w jednym miejscu (kupiłem firmy Meyle).
Po odpowietrzeniu całego układu temperatura osiągnęła ok. 90 stopni i "czuć" że ten samochód z powrotem zaczął normalnie "chodzić".
Żadna tektura, żadne kombinowanie niepotrzebne, wszystko śmiga jak należy.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM tutaj, którzy mi pomogli i nakierowali.
#29
Napisano 01 listopada 2017 - 16:22
#30
Napisano 01 listopada 2017 - 16:43
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|