w moim (wczoraj nabytym) w124 250D manual,strasznie wyje z tyłu... na obrotach ponizej 2000obr/min,czy moze byc to spowodowane za wysokim biegiem?(mam drugie auto a4 tdi i przyzwyczailem sie do wrzucania 3 przy 40km/h).Czy charaktrystyka silnika mercedesa wymaga pozniejszej zmiany biego,jesli tak to jakie sa optymalne obr/min.
MOD: Poprawiono tytul.
0
[W124] Wycie na niskich obrotach - 250D.
Rozpoczęty przez grubas, sie 24 2007 20:48
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 sierpnia 2007 - 20:48
#2
Napisano 24 sierpnia 2007 - 22:43
Szczerze mowiac tez sie nad tym zastanawialem pare razy bo w moim 2.0 d gdy np wrzuce 4 bieg ponizej 60 km/h tez jest nieprzyjemny dzwiek. To samo na 3 biegu ponizej 40 i na 5 biegu ponizej 70 (mniej wiecej). Ale jesli zmieniam powyzej tych wartosci jest cichutko, nic nie wyje Czy tak panowie powinno byc?
#3
Napisano 24 sierpnia 2007 - 22:48
zasadniczo w 200D i 250D powinno się trzymać obroty pow. 2000 RPM, ponieważ są to dosyć słabe silniki jak na taką "budę".... poza tym jazda w zbyt niskich obrotach jest niezdrowa dla silnika (niewydolny układ smarowania i chłodzenia)
#4
Napisano 24 sierpnia 2007 - 23:39
po pierwsze to dyfer wam raczej wyje i biegi nie maja nic do znaczenia,po drugie jazda TDI a 2.5D ma inna charakterystyke
#5
Napisano 25 sierpnia 2007 - 08:13
Hmm no ale skoro uwazasz ze to wina dyferencjału to dlaczego nie slychac go w ogole przy wyzszych predkosciach? W mojej poprzedniej w201 z kolei bieg nie mial nic do rzeczy, za to wycie bylo coraz glosniejsze im szybciej jechalem. Teraz przy 90, 120, przy 140 czy przy 150 jest cisza a jedyne momenty kiedy slychac to wlasnie - niska predkosc przy wysokim biegu i niskich obrotach. Czy faktycznie trzeba zaczac sie martwic o dyfer?
#6
Napisano 25 sierpnia 2007 - 12:11
u mnie dyfer wyje dopiero przy 90... pozatym to buczenie jest z przodu
#7
Napisano 25 sierpnia 2007 - 14:58
bially33, jak dyfer moze ci wyc z przodu :roll: wycie dyfra oznajmia sie w granicach predkosci 40-60 ,90-110
#8
Napisano 25 sierpnia 2007 - 15:23
ZaBsI, ja koledze powtarzam że to nie dyfer
#9
Napisano 25 sierpnia 2007 - 15:33
bially33 napisał:
ZaBsI, ja koledze powtarzam że to nie dyfer
Jasne że nie dyfer, po prostu auto słabe a ciężkie - dostaje wysoki bieg i małe obroty więc huczy i dudni próbując rozpędzić kupę blachy znikomą ilością kucy
#10
Napisano 25 sierpnia 2007 - 19:44
No wlasnie, ten dzwiek to nie wycie tylko buczenie. Wybaczcie moj defekt polegajacy na nierozroznianiu dzwiekow
Ps. A u mnie powyzej 90 cisza. Dzis wlasnie jechalem z buska ze srednia predkoscia 90 - 150 i sluchalem sobie, tylko opony slychac i obroty slabego dieselka
Ps. A u mnie powyzej 90 cisza. Dzis wlasnie jechalem z buska ze srednia predkoscia 90 - 150 i sluchalem sobie, tylko opony slychac i obroty slabego dieselka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
Luźna wtyczka za akumulatorem 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
w124 nie działają wycieraczki :( |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gnihsrep |
|
|
|
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|