U mnie w w201 podpora wału jest dokładnie w miejscu, gdzie zaczyna się tylna kanapa. Wyje niemal tak samo jak most. U mnie najpierw szumiało, potem wyło jak tramwaj. Jeszcze nie wymieniłem, bo zima tęga. Ale ją wyciszyłem. Kupiłem w aptece strzykawkę i najgrubszą igłę, zaciągnąłem do strzykawki oleju silnikowego, który został z wymiany, wlazłem pod auto, przekułem gumę osłaniającą łożysko na podporze igłą i wstrzyknąłem olej. Jak ręką odjął. Spróbuj, koszt 70 groszy. Tylko wymień potem bo to tymczasowy sposób, ja wymienię, tylko się musi ocieplić.
1
[w124] Szum mostu lub wału!!!
Rozpoczęty przez Mario 124, lut 28 2010 15:29
41 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 30 grudnia 2014 - 20:59
#22
Napisano 30 grudnia 2014 - 21:58
Jaszek, powiem ci, sposob masz dobry, sprobuję tak zrobic. Mam nadzieje,ze u mnie to wlasnie podpora, bo dyfer to jednak by inaczej bylo slychac, w starym w115 ktorego mamy slychsc dyfer. Ale tutaj ten dzwiek mnie juz do szalu doprowadza.
#23
Napisano 31 grudnia 2014 - 10:50
Użytkownik daru dnia 30 grudnia 2014 - 21:58 napisał
Jaszek, powiem ci, sposob masz dobry, sprobuję tak zrobic. Mam nadzieje,ze u mnie to wlasnie podpora, bo dyfer to jednak by inaczej bylo slychac, w starym w115 ktorego mamy slychsc dyfer. Ale tutaj ten dzwiek mnie juz do szalu doprowadza.
Spróbuj przesmarować, będziesz miał pewność. Możesz również zrobić to w mniej druciarski sposób i zdjąć podporę zdejmując wcześniej wał, wyjąć łożysko, odgiąć gumę i wprowadzić tam smar do łożysk. Jeśli łożysko się nie rozpadło po takim zabiegu - o ile podpora jest ok i guma trzyma - pojeździsz najmniej rok.
Pamiętaj, że wał należy założyć na znaki lub - gdy nie widać - przed zdjęciem oznaczyć obie połówki.
#24
Napisano 31 grudnia 2014 - 10:53
Najlepsze jest to,ze zmienialem skrzynie z asb na manual , wymienilem przy tym odrazu gune walu przy skrzyni, a ze robilem to pierwszy raz to wsadzilem wał i tyle:-) ale tak na prawde nie mam zadnych problemow, moze wsadzilem go w granicy bledu, bo przednią czesc musialem dokupic.
#25
Napisano 31 grudnia 2014 - 18:00
Jeśli wymieniałeś sam łacznik wał-skrzynia, to rozpadło Ci się właśnie dlatego. Ja zrobiłem tak samo. Usztywniony wał wówczas rozwala całą resztę. Tu chyba trzeba wymieniać całość, czyli od poduszek silnika po poduszki tylnego wózka, a conajmniej od przegubu przy skrzyni po przegub na dyfrze.
#26
Napisano 31 grudnia 2014 - 19:40
Wczesniej tez tak bylo:-)
#27
Napisano 04 stycznia 2015 - 12:53
Sprawdzalem owe lozysko, jednak nie wiem cxy dobrze wstrzyknalem olej bo teoretycznie gdzie bym nie wsadzil igly to wyplywalo. Generalnie nic nie pomoglo. Luz gora dol tez jest minimalny
#28
Napisano 04 stycznia 2015 - 13:29
Jeśli dobrze wsadziłeś igłę, to wypływać powinno dołem. Jak dobrze przekłujesz czuć, jak igła dalej "luźno wpada".
#30
Napisano 14 września 2015 - 07:50
Odkopuje troche temat. Wlazlem pod auto z telefonem. Troche slabo slychac ale moze cos zauwazycie. Mi sie wydaje ze to podpora tak wyje. Most szumi ale nie wyje. Mysle tez aby rozlaczyc wal i wtedy sprawdzic bo moze cos w skrzyni -ale watpie.
https://youtu.be/OwKAAkri8hY
A no i np. Zapieta 4-rka bez gazu i slychac takie rytmiczne stukanie jakby cos ocieralo , slychac jakby ze skrzyni ale ciezko jednoznacznie to stwierdzic.
https://youtu.be/OwKAAkri8hY
A no i np. Zapieta 4-rka bez gazu i slychac takie rytmiczne stukanie jakby cos ocieralo , slychac jakby ze skrzyni ale ciezko jednoznacznie to stwierdzic.
Użytkownik daru edytował ten post 14 września 2015 - 07:51
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
Szum z przełącznika regulacji świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
|
|
Spot Lublin |
Zloty i spoty | maciekw |
|
||
Problem z czujnikiem położenia wału W124 m102 200e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | JACA213 |
|
||
Podpięty Opinie o usuwaniu kont - Geneza powstania "elitarnego" klubu w124.pl |
Uwagi Administracyjne | XM |
|