Czy ktoś wie co może być przyczyną szumu wydobywającego się z mostu lub wału ale dopiero po puszczeniu gazu i to przy prędkości min 80km/h,gdzie przy dodaniu gazu hałas znika?
1
[w124] Szum mostu lub wału!!!
Rozpoczęty przez Mario 124, lut 28 2010 15:29
41 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 lutego 2010 - 15:29
#2
Napisano 28 lutego 2010 - 15:39
Mario 124 napisał:
Czy ktoś wie co może być przyczyną
Myślę, że dużo osób wie co może być tego przyczyną i zostało to już nie raz poruszone na forum. Wystarczy, że użyjesz funkcji i jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi to się podepniesz pod temat istniejący
#3
Napisano 28 lutego 2010 - 15:54
Kolego szukałem ale wszędzie jest napisane jak się dodaje gazu to huczy,wcześniej miałem mercedesa 123 i tak właśnie było,a teraz mam odwrotnie i nie znalazłem nic na ten temat
#4
Napisano 28 lutego 2010 - 16:10
Pierwsze oznaki zużycia podpory wału, później będzie wyło na całe auto
#5
Napisano 28 lutego 2010 - 18:08
Mam to samo w swoim drugim . Jadę 80km/h puszczam lekko gaz i wyje. Dodaję gazu i cisza. Znowu następny wydatek.
#6
Napisano 28 lutego 2010 - 18:44
No to będzie wydatek...
#7
Napisano 01 marca 2010 - 15:38
Takie samo wycie obserwowałem kiedyś w moim aucie przez 2 lata (towarzyszące puszczaniu gazu albo wysprzęglaniu przy 80-100 km/h).
Któregoś dnia zaczęło pojawiać się regularne dudnienie podczas dodawania gazu. Oględziny szybko ujawniły że rozsypał się gumowy łącznik/przegub między wałem a dyferencjałem.
Po wymianie tego elementu na nowy zrodził się skutek uboczny: przestało wyć.
Któregoś dnia zaczęło pojawiać się regularne dudnienie podczas dodawania gazu. Oględziny szybko ujawniły że rozsypał się gumowy łącznik/przegub między wałem a dyferencjałem.
Po wymianie tego elementu na nowy zrodził się skutek uboczny: przestało wyć.
#8
Napisano 01 marca 2010 - 19:42
Robert142T napisał:
Pierwsze oznaki zużycia podpory wału, później będzie wyło na całe auto
- Wymieniłem łożyska w kołach tylnych
- Wymieniłem już 3 mosty ( jeden strasznie wył)
Łącznik wału z mostem niby nie wykazywał zużycia ( tulejki nie były luźne) guma nie popękana - chyba, że są inne oznaki zużycia tego łącznika to proszę mnie oświecić.
A nadal mam straszny szum jakby łożysko.
wszedłem pod auto i nasłuchiwałem podporę wału i wydaje mi się , że ona nie wyje.
Co ma jeszcze sprawdzić, siedząc na siedzeniu kierowcy słychać ten szum z tyłu.
#9
Napisano 01 marca 2010 - 21:17
voice napisał:
Co ma jeszcze sprawdzić, siedząc na siedzeniu kierowcy słychać ten szum z tyłu.
#10
Napisano 14 września 2014 - 17:53
podepne sie pod temat u mnie szumi cos podczas jazdy odrazu jak rusze nie jest to glosne ani nie narasta ze wzrostem predkosci zablokowany malem zacisk hamulcowy i grzalo se kolo wymienilem zacisk amulce sie nie grzeja ani kolo ale szum pozostal reczny sprawdzony nic tam nie ociera ani sprezynki nie powypadaly a szumi nadal w dyfrze olej jest co to moze byc czyzby lozysko ???
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
Szum z przełącznika regulacji świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
|
|
Spot Lublin |
Zloty i spoty | maciekw |
|
||
Problem z czujnikiem położenia wału W124 m102 200e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | JACA213 |
|
||
Podpięty Opinie o usuwaniu kont - Geneza powstania "elitarnego" klubu w124.pl |
Uwagi Administracyjne | XM |
|