Witam dziś rano odpaliłem autko ,pochwili stopniowo dodawałem gazu ,chciałem wypróbować wisko i zauważyłem ze cisnienie oleju spadło na 1 chwile potem na 0 jak dodam gazu to na 2
wczesniej było po rozgrzaniu przed 2.
Autko wkreca się na obroty ale juz ruszenie z miejsca udaje sie w okolicy 2000tys.obr
skrzynia jakby straciła na sterowaniu i działa sprawnie w zakresie 1,5 cisnienia oleju to jest około 2000obr/min
czyżby motor padł ,pompa oleju,może jakieś ustrojstwo od podciśnienia bo coś syczy w okolicy filtra powietrza , co może być?
Sorki za pisownię ale pisze z telefonu
pozdrawiam
0
82 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 lutego 2010 - 17:52
#2
Napisano 28 lutego 2010 - 22:33
dolo napisał:
coś syczy w okolicy filtra powietrza
#3
Napisano 28 lutego 2010 - 22:50
Dziś niedziela i nic nie kombinowałem ale nie widac aby olej gzieś kapał na ziemię.
Z cisnieniem to może być różnie ,może się coś przytkało ale mi cośmówi żę brak ciśnienia jest spowodowany też za brak podciśnienia i dlatego nie działa prawidłowo skrzynia.
Tylko ,że np regulacja wysokości świateł działa bez zarzutu.
Z cisnieniem to może być różnie ,może się coś przytkało ale mi cośmówi żę brak ciśnienia jest spowodowany też za brak podciśnienia i dlatego nie działa prawidłowo skrzynia.
Tylko ,że np regulacja wysokości świateł działa bez zarzutu.
#4
Napisano 01 marca 2010 - 11:39
To zobacz skąd dokładnie syczy w dzień roboczy i wrzuć foto
#5
Napisano 01 marca 2010 - 21:58
Dziś sprawdziłem manometrem ciśnienie i wzkazania wykazują to samo co w liczniku,czyli dodam gazu ciśnienie się pojawia puszczam zchodzi do zera.
Czyli szukać zostaje tylko w pompie w co wątpię/ bo co może paść w pompie oleju nagle/
lub czarny scenariusz panewka została zruszona.
Czyli szukać zostaje tylko w pompie w co wątpię/ bo co może paść w pompie oleju nagle/
lub czarny scenariusz panewka została zruszona.
#6
Napisano 01 marca 2010 - 23:34
Też mam ostatnio taki objaw, tyle, że mi jeszcze dochodzi drganie tej wskazóweczki. Może coś się czujnik zdupczył ? Jak to jest w ogóle rozwiązane ? Ten cały czujnik ciśnienia?
#7
Napisano 02 marca 2010 - 16:02
dolo napisał:
Czyli szukać zostaje tylko w pompie w co wątpię/ bo co może paść w pompie oleju nagle/
Zanim rozdubiesz silnik by dostać sie do pompy może warto obedać obudowe filtra + wszelkie przyleglości (zawór, kanały itd).
Sama pompa bardzo rzadko zdycha nagle, chyba że łańcuszek pęknie. Częsciej zawiesza się zawór przelewowy (regulujący ciśnienie oleju).
#8
Napisano 02 marca 2010 - 18:25
Rob napisał:
Częsciej zawiesza się zawór przelewowy (regulujący ciśnienie oleju
Napisz proszę gdzie go szukać bo nie ogarniam tego.
Mówisz o tym zaworze w pompie 0,5 bara.
#9
Napisano 02 marca 2010 - 19:02
dolo, jak będziesz znał jakieś konkrety to daj znać bo u mnie od tygodnia to samo się dzieje.Nagła utrata ciśnienia oleju.W sobotę jestem umówiony do mechanika na sprawdzenie ciśnienia i ewentualna próbę olejową.Niestety obawiam się najgorszego
#10
Napisano 03 marca 2010 - 23:19
Chyba mało było przypadków urwania dolnego łańcucha w 6 cylindrowcach. Zwykle podobno pęka sprężyna(zaworu przelewowego) i zależnie gdzie pęknie (bliżej końca, środka) to albo jest mniejsze ciśnienie albo nie pompuje oleju do magistrali wcale.
Nie lekceważyć - sprawdzić zawsze bo koszt będzie wyższy.
Nie lekceważyć - sprawdzić zawsze bo koszt będzie wyższy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
Ciśnienie oleju problem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek PL |
|
||
[W201] OM601 - Mocowanie wiązki przewodów przy filtrze oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
OM602-problem z ciśnieniem oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | om602fan |
|
|
|
W124 2.0 m111 Wskazówka ciśnienia oleju przyklejona? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek84 |
|