Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] m102 wolne obroty spadają, silnik gaśnie



75 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   michelangelo


  • Postów: 1 471
  • Na forum od: 28 lis 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 listopada 2008 - 17:46

Rob napisał:

Nie polecam WD 40. Są lepsze środki penetrująco smarujące
Może być smar penetrujący Forch'a czy może lepiej odrdzewiacz tej samej firmy?

Dzięki Radhezz pomogłeś :) zabieram się do pracy :ok:



#62 Offline   DawidU89


  • Postów: 75
  • Na forum od: 26 wrz 2008
  • Miejscowość: CK

Napisano 30 grudnia 2008 - 20:29

A moze na moje boli cos poradzicie
Autko przeszlo wymiane :
kabli od swiec swiece
filrow
czyszczony parownik przygotowuje sie do regeneracji
i tej czescie pod filtrem powietrze cos ie wyginac od strzelu lubi nie pamietam jaki sie to nazywa
dodam ze cisnienie na tlokach jest kit ma po 11 atmosfer sie chyba mowi:P

Autko na bezynie chodzi spoko ale na gazie notorycznie gasnie skrzyzowanie gasnie stop gasnie wrzucenie na luz gasnie z rora juz duzo pozycji probowalem :D i to samo co to moze byc w klinice zdrowego mercedesa powiedzieli ze sie silniczek krokowy zacina ale glebiej nie kazalem im sie wglebiac bo mi juz kasy nie starczylo po tym jak mi usuneli jedno miejsce w ktorym dostawal lewe powietrze w dodatku poprawili elektryke bo popierdzielona byla
moze wy cos wymyslicie co powinienem sprawdzic wymienic jakies info chcecie jeszcze??
Zgory mowie laik jestem ale sie staram :]

#63 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 30 grudnia 2008 - 23:01

ile robisz km rocznie

#64 Offline   Arek-81


  • Postów: 105
  • Na forum od: 31 maj 2008
  • Miejscowość: Mogilno
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Ś.P. W201 Avantgarde Azzurro :)
  • Inne auto:SLK R170 2.0K

Napisano 04 stycznia 2009 - 23:39

DawidU89, przejrzyj dział LPG... Masz zamontowany stabilizator obrotów? Jak nie to jedź do gazowników i załóż. Problemy z gaśnięciem powinny zniknąć.

#65 Offline   DawidU89


  • Postów: 75
  • Na forum od: 26 wrz 2008
  • Miejscowość: CK

Napisano 04 stycznia 2009 - 23:50

chodzi ci o silniczek krokowy bo ktos to tak nazwal na forum :] ?
jesli tak to mam

#66 Offline   Arek-81


  • Postów: 105
  • Na forum od: 31 maj 2008
  • Miejscowość: Mogilno
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Ś.P. W201 Avantgarde Azzurro :)
  • Inne auto:SLK R170 2.0K

Napisano 05 stycznia 2009 - 00:24

Nie, chodzi mi o stabilizator obrotów(minimum). Pudełko z elektroniką zakładane u gazowników.

#67 Offline   DawidU89


  • Postów: 75
  • Na forum od: 26 wrz 2008
  • Miejscowość: CK

Napisano 05 stycznia 2009 - 20:41

hmmm a to cza bedzie poszukać :sciana:

#68 Offline   marcinjunak


  • Postów: 2
  • Na forum od: 06 kwi 2009
  • Miejscowość: Dęblin

Napisano 06 kwietnia 2009 - 22:18

Witam wszystkich
Ja mam podobny problem ale tylko z odpalaniem zimnego silnika.
Podczas odpalania silnika nie zapala od razu jak to było kiedyś tylko jak by przerywa i nie chce załapać, jak dodam lekko gazu pedałem odpala bez problemów i trzyma obroty na początku lekko ponad 1100 a po rozgrzaniu silnika spokojnie trzyma wolne obroty na N i na D. Nie ma kłopotu z odpaleniem gorącego silnika, pali od razu.

Wcześniej takie objawy nie występowały a silnik zapalał po kilku obrotach rozrusznika.
Jak zgaszę zimny silnik i ponownie próbuję odpalić, zapala bez problemów.

Zaznaczę silnik M104.992 instalacja sekwencyjna LPG chodzi bez problemów już ponad 30tys km, czy ktoś już przerabiał coś takiego w swoim M104?

Pozdrawiam.

#69 Offline   cortex


  • Postów: 132
  • Na forum od: 08 kwi 2008
  • Miejscowość: Zabrze

Napisano 11 maja 2009 - 20:14

Które elementy odpowiadają za obroty biegu jałowego? prosiłbym o info co po kolei sprawdzić (mile widziany mały instruktarz w jaki sposób sprawdzić poszczególną rzecz :mrgreen: )

a chodzi dokładniej o to: gdy motor sie lekko rozgrzeje zaczynają sie jaja tj. przy dojeżdżaniu do np. świateł zrzucam na luz i obroty spadają do 700 potem od razu do 500 i mniej po czym wskakują do 1000 i znów spadają i tak w kółko LUB spadną do tylu że silnik gaśnie. ponowne odpalenie i na następnych światłach to samo. Na postoju obroty skaczą w przedziale 900-1200. Denerwuje mnie już jazda takim autem i ciągła myśl gdy sie zbliżają światła czy motor zgaśnie czy nie. Proszę tu ludzi na forum ponieważ wiem że są tu osoby które mają pojęcie w tym temacie, a mam dość odstawiania samochodu do pseudo- mechaników którzy zdarli by ze mnie kasę a ich robota to istna fuszerka. Czytałem na temat potencjometru klapy, że ścieżki mogły sie wytrzeć hmm? Zaglądałem dziś do potencjometru ale nie miałem przy sobie takich kluczy typu TORX (gwiazdka) [może to i dobrze bo bym mógł namieszać żeby trzeba było jechać autobusem do pracy :mrgreen: )

#70 Offline   michelangelo


  • Postów: 1 471
  • Na forum od: 28 lis 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 maja 2009 - 20:19

Ja proponuje przeczytać ten temat a nie tylko podłączyć się i napisać swoje. Opisane dokładnie gdzie sprawdzać i co, nawet z obrazkami jak dobrze pamiętam, a w najgorszym wypadku mogą występować przerwy w pracy przepływomierza powietrza i jest to nie naprawialne, tylko nowy, bądź używany. Ale przeczytaj temat to będziesz wszystko wiedział. Miłej lektury. :mrgreen:








Podobne tematy Zwiń