mój'' mietek'' to w 124 200 d 1993 przebieg org.140 tyś.
jestem pierwszy raz na forum i przyznam się szczerze że trochę trema mnie zjada.
problem jest następujący:
podczas dodawania gazu na początku trzęsie silnikiem przez moment potem wszystko ok.
mechanik mówił że ten typ tak ma-niewierzę proszę o radę
0
[w124] zła praca silnika
Rozpoczęty przez adam 70, wrz 02 2007 17:00
20 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 września 2007 - 17:00
#2
Napisano 02 września 2007 - 17:20
adam 70, pewnie wtryski leja, albo zaplon do ustawienia.
zmien mechanika, to jest mercedes a nie ursus, zeby trzeslo...
adam 70 napisał:
mechanik mówił że ten typ tak ma
zmien mechanika, to jest mercedes a nie ursus, zeby trzeslo...
#3
Napisano 02 września 2007 - 19:15
w jakich obrotach trzęsie?? na jakim biegu/przy jakiej pedkości??
jak ze spalaniem??pali rano na dotyk??
kolega poda tyle informacji ile mu tylko przyjdzie do głowy ;-)
jasne :roll:
jak ze spalaniem??pali rano na dotyk??
kolega poda tyle informacji ile mu tylko przyjdzie do głowy ;-)
adam 70 napisał:
przebieg org.140 tyś.
jasne :roll:
#4
Napisano 02 września 2007 - 19:35
pali na dotyk,spalanie ok. szarpie przy 900-1000 obr.podczas płynnego dodawania gazu ,a potem ustaje przy wyższych obrotach ,ciekawe ,szarpie na luzie na postoju przy dodawaniu gazu
#5
Napisano 02 września 2007 - 19:43
nie stresuj sie ja też jestem świezak. A'propos silnika - może masz padnięte poduszki :roll:
MOD: Poprawki ortografii
MOD: Poprawki ortografii
#6
Napisano 02 września 2007 - 19:47
telepie silnikiem czy obroty przeskakują ??
#7
Napisano 02 września 2007 - 23:08
Jak u kolegi ze spalaniem paliwka na 100
Czy na biegu jałowym przy wciśnięciu pedału gazu do oporu (na krótko) silnik wchodzi na obroty płynnie i chętnie czy jakby się dusił lub może bardziej hałasuje u góry silnika
Mogą to tez być poduszki silnika. One są z olejem w środku, jak któraś padnie to olej wycieka i wkoło niej jest mokro... trzeba popatrzeć...
Czy na biegu jałowym przy wciśnięciu pedału gazu do oporu (na krótko) silnik wchodzi na obroty płynnie i chętnie czy jakby się dusił lub może bardziej hałasuje u góry silnika
Mogą to tez być poduszki silnika. One są z olejem w środku, jak któraś padnie to olej wycieka i wkoło niej jest mokro... trzeba popatrzeć...
#8
Napisano 03 września 2007 - 09:20
moim zdaniem to wada pompy ,w roku 1993 modyfikowali niemcy pompy w mercedesach, jakąś elektronikę dodali i to szfankuje
#9
Napisano 08 września 2007 - 13:56
Witam, podepne sie do tematu poniewaz mam problem Mam silnik 2,3 i ma za małe obroty ok. 600-650 wie ktoś moze jak je podnieść??????? Nigdzie nie moge nic znaleść :sad:
EDIT:
Witam czy ktoś mi pomoze???? jeśli juz gdzieś o tym było to poprosze o linka bo nic nie moge znaleść
scalono posty
EDIT:
Witam czy ktoś mi pomoze???? jeśli juz gdzieś o tym było to poprosze o linka bo nic nie moge znaleść
scalono posty
#10
Napisano 09 września 2007 - 10:55
FOREST, poczekaj aż wróci ekipa ze spotu. Skoro nikt Ci nie odpisał do tej pory, znaczy że Ci co do tego wątku zaglądnęli (w tym ja) - nie potrafią określić co i jak.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nierówna praca |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mr_simon |
|