Pewnie byś wlał Kujawski i też by pojechał
0
[r129/m119] Jaki olej silnikowy + ciśnienie oleju
Rozpoczęty przez EssiRS, mar 14 2010 20:39
47 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 11 lipca 2016 - 13:23
#42
Napisano 25 sierpnia 2016 - 09:45
Mam problem z ciśnieniem oleju na rozgrzanym silniku. Gdy wrzucę bieg D, zegar wskazuje 0, natomiast po wrzuceniu P ciśnienie wraca do normy i wskazuje nieco powyżej 1. W innym wątku (dot. w124) opisano, że winowajcą okazał się zawór przelewowy.
Czy ktoś z Was miał podobny problem w r129? Nie wiem nawet gdzie dokładnie przy pompie oleju znajduje się ten zawór i jak sprawdzić, czy jest ok, czy nadaje się do wymiany?
Czy ktoś z Was miał podobny problem w r129? Nie wiem nawet gdzie dokładnie przy pompie oleju znajduje się ten zawór i jak sprawdzić, czy jest ok, czy nadaje się do wymiany?
#43
Napisano 25 sierpnia 2016 - 11:39
Wymień najpierw czujnik ciśnienia oleju - jest przy podstawie filtra oleju. Czy z głowic nie dochodzi cykanie ? Czasami z plastikowych łączników w głowicy ("smarowniczki") wypadały zaślepki przez co ciśnienie oleju spadało.
#44
Napisano 29 sierpnia 2016 - 12:16
Zawór przelewowy już zamówiony, ale na wszelki wypadek czujnik ciśnienia oleju też wymienię Nic nie cyka, ani na zimnym, ani na ciepłym.
Jeszcze jedno pytanie, ile litrów oleju wchodzi do silnika 119.960?
Jeszcze jedno pytanie, ile litrów oleju wchodzi do silnika 119.960?
#45
Napisano 29 sierpnia 2016 - 14:31
Użytkownik jeee8 dnia 29 sierpnia 2016 - 12:16 napisał
Zawór przelewowy już zamówiony, ale na wszelki wypadek czujnik ciśnienia oleju też wymienię Nic nie cyka, ani na zimnym, ani na ciepłym.
Jeszcze jedno pytanie, ile litrów oleju wchodzi do silnika 119.960?
Jeszcze jedno pytanie, ile litrów oleju wchodzi do silnika 119.960?
#46
Napisano 29 sierpnia 2016 - 15:25
Dzięki
A jeśli chodzi o czujnik ciśnienia oleju, to u Was występuje ten na 2 piny? Pytam, bo wg. intercarsu pasują dwa, jeden z 1 pinem, drugi z 2 pinami. W ASO powiedzieli, że powinien być ten z 2 pinami, nr 0095420817, więc raczej zamówię taki jak oni radzą, ale wolę się upewnić.
A jeśli chodzi o czujnik ciśnienia oleju, to u Was występuje ten na 2 piny? Pytam, bo wg. intercarsu pasują dwa, jeden z 1 pinem, drugi z 2 pinami. W ASO powiedzieli, że powinien być ten z 2 pinami, nr 0095420817, więc raczej zamówię taki jak oni radzą, ale wolę się upewnić.
#48
Napisano 29 sierpnia 2016 - 20:24
Wydaje mi się, że czujnik nie jest winowajcą problemu, bo w momencie kiedy wrzucam D na rozgrzanym silniku, oprócz spadku ciśnienia, zaczyna on też inaczej pracować. Na P obroty oraz ciśnienie wracają do normy. Chociaż dla własnego spokoju zamówiłam też czujnik.
Ktoś opisywał bliźniaczy problem w W124 i tam pomogła wymiana tego zaworu. Czytałam też o kilku podobnych przypadkach w W140/C140.
Wspomniane wątki:
http://mb201-124.eu/...isnienie-oleju/
http://mb201-124.eu/...an/page__st__80
Ktoś opisywał bliźniaczy problem w W124 i tam pomogła wymiana tego zaworu. Czytałam też o kilku podobnych przypadkach w W140/C140.
Wspomniane wątki:
http://mb201-124.eu/...isnienie-oleju/
http://mb201-124.eu/...an/page__st__80
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
[W124] Jaki akumulator do 230 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojciech |
|
|
|
[W124] Paliwo w misce olejowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | qba_doe |
|