Witam
Nie wiem czy już gdzieś na forum nie było bynajmniej nie znalazłem , może słabo szukałem ... Czy sądzicie że jakby wyciszyć klape silnika najpierw matami bitumicznymi a potem tą głowną standardową matą (lub inna ) miało by to jakieś efekety? Troszke ten mój diesel 2,5 głośno chodzi ( pomijając to że mam wtryski do remontu ) I czy w ogóle myślicie że będzie jakiś efekt tego czy nie opłaca sie ?
1
[w201/w124] Wyciszenie komory silnika
Rozpoczęty przez klocher, mar 16 2010 23:19
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 marca 2010 - 23:19
#2
Napisano 17 marca 2010 - 07:23
myśle, że w porównaniu do samego orginalnego wyciszenia nie bedzie odczuwalnej różnicy, kiedyś praktykowałem takie rozwiązanie w małym silniku benzynowym i wygłuszenie maski matą nie dało efektu :roll:
#3
Napisano 17 marca 2010 - 12:01
klocher napisał:
Troszke ten mój diesel 2,5 głośno chodzi
#4
Napisano 18 marca 2010 - 09:50
klocher napisał:
Nie wiem czy już gdzieś na forum nie było bynajmniej nie znalazłem , może słabo szukałem ...
#5
Napisano 18 marca 2010 - 11:51
klocher napisał:
wyciszyć klape silnika najpierw matami bitumicznymi
#6 Gość__
Napisano 18 marca 2010 - 12:13
Charlie9 napisał:
no to i silownik bedziesz musial zmienic....
#7
Napisano 18 marca 2010 - 12:33
kloss72, no tak :oops: ... polecialem myslowo o W201, jednak najwazniejsza jest mysl glowna, a mianowicie: "ciezar maski bedzie sporo wiekszy"
#9
Napisano 19 stycznia 2018 - 12:11
Hejas niezniszczalni. Mam pytanko: Czy ktoś bawił się w wyjmowanie wygłuszenia grodzi od kabiny, strona kierowcy? ( patrz zdjęcie.) Wygłuszyłem już całą podłogę ale do pełni szczęścia brakuje właśnie dodatkowego wygłuszenia grodzi. Ze zdjęć na necie wygląda jakby nawet demontaż całej deski rozdzielczej nie odsłaniał wystarczająco miejsca( pełno kabli, kolumna kierownicza,nagrzewnica z parownikiem, pedały itp.). Z góry dziękuję za wszelkie info i odwdzięczam się ciekawą stroną: www.7zap.com . Katalog części nie tylko do gwiazd.
#10
Napisano 19 stycznia 2018 - 21:32
Czesc.
Faktycznie, od strony kierowcy sprawa jest bardzo skomplikowana. Przekladalem W124 z anglika i wyciagalem wygluszenie, ale bez demontazu praktycznie wszystkich elementow, nie wyjmiesz, chyba ze poprzecinasz w niektorych miejscach , a zakladam, ze nie chcesz niszczyc oryginalnego wygluszenia. Ja wyciagalem wszystko i uwazam ze tylko wtedy jest taka mozliwosc. A tak na marginesie, to czym wygluszasz, bo moze tez zrobilbym cos takiego u siebie? Pozdrawiam i powodzenia
Faktycznie, od strony kierowcy sprawa jest bardzo skomplikowana. Przekladalem W124 z anglika i wyciagalem wygluszenie, ale bez demontazu praktycznie wszystkich elementow, nie wyjmiesz, chyba ze poprzecinasz w niektorych miejscach , a zakladam, ze nie chcesz niszczyc oryginalnego wygluszenia. Ja wyciagalem wszystko i uwazam ze tylko wtedy jest taka mozliwosc. A tak na marginesie, to czym wygluszasz, bo moze tez zrobilbym cos takiego u siebie? Pozdrawiam i powodzenia
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
[w201] poduszki silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | snazik88 |
|
||
[W124] 250d obroty silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piterus |
|
|