The Boss, nie wiem nie znam cie na tyle ale uwazam ze za ta cene jak masz dac za zrobienie tego komus to masz juz np. noweczki glosniki do przodu ;-) a roboty naprawde nie jest z tym wiele nawet nie kumajacy tematu poradzilby sobie w pol dnia
0
Głośniki na tylnej półce, gdzie to wykonać?
Rozpoczęty przez Boss, sty 23 2007 23:31
59 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 24 stycznia 2007 - 22:50
#22
Napisano 24 stycznia 2007 - 22:59
ZaBsI, masz rację. Ale ja nie dam rady zrobić tego teraz. Nie mam warunków. Gdyby było +15 to spoko, sam bym się zabrał za to pod garażem. Teraz są mrozy i gdybym miał jak do garażu wjechać to też nie widzę problemu, bo nawet w mrozie - zamykam się w garażu, włączam farelkę i butle turystyczną z palnikiem i grzeje sobie w środku, paczka fajek na nerwy, piwko na lepsze myślenie i rzeźbię sobie nawet dwa dni.
Jedyne co przemawia za tym, żeby pojechać do Panów z CA... to fakt, iż ciśnie mnie TERAZ strasznie żeby już mieć podłączone głośniczki. Ale faktycznie jak tak mówisz, to dam sobie spokój z tym do wiosny. Jakoś wytrzymam chyba
Jedyne co przemawia za tym, żeby pojechać do Panów z CA... to fakt, iż ciśnie mnie TERAZ strasznie żeby już mieć podłączone głośniczki. Ale faktycznie jak tak mówisz, to dam sobie spokój z tym do wiosny. Jakoś wytrzymam chyba
#23
Napisano 24 stycznia 2007 - 23:05
The Boss, masz jeszcze wyjscie zgadac sie z kims z forum moze ktos ma garazyk i ci go udostepni na pol dnia zawsze co 2 glowy to nie 1 a i idzie sie dobrze urobic
#24
Napisano 24 stycznia 2007 - 23:14
To też nie najgorszy pomysł. Coś na pewno wymyślę. Jakby ktoś był chętny do pomocy to pisać śmiało, bo prawdę mówiąc - lepiej kupić dobrą flaszkę niż dawać kasę obcym z warsztatu No ale to już zależy od tego kto jaki ma terminarz. Jakby jakieś propozycje - to proszę tutaj.
Ale jutro i tak podjadę do Media, z czystej ciekawości dowiedzieć się ile chcą za taki zabieg. Daleko nie mam, a kto pyta - nie błądzi.
Pozdrawiam.
P.S. ksenio, na Ciebie chyba mogę liczyć jak coś w tej kwestii, co? Skoro robiłeś już to u siebie?
Ale jutro i tak podjadę do Media, z czystej ciekawości dowiedzieć się ile chcą za taki zabieg. Daleko nie mam, a kto pyta - nie błądzi.
Pozdrawiam.
P.S. ksenio, na Ciebie chyba mogę liczyć jak coś w tej kwestii, co? Skoro robiłeś już to u siebie?
#25 Gość__
Napisano 25 stycznia 2007 - 10:13
Witaj serdecznie The Boss.
Już na spocie w Szczecinie trochę Ci wspominałem na temat montażu. W swoich poprzednich mercedesach montowałem i elipsy i głośniki okrągłe 20cm.
Poradzę Ci tak;
- tnij otwory w półce bo inaczej wykorzystasz głośnik w kilku procentach!
- połowa z ludzi którzy montują głośniki i podkładają gąbeczki pod magnesy aby nie dotykały blachy nawet nie ma pojęcia o tym jak te głośniki powinny grać;
- kup sobie tanio za parę dyszek fleksa z dobrą tarczą, osłoń wszystko szmatami (do szyby przyklejają się opiłki) i wytnij ładnie otworki;
- kup sobie tylko i wyłącznie markowe głośniki; za przystępną cenę polecam Ci X-plood(elipsy) i podpasują Ci do radyjka, a okrągłe to już Twój wybór.
Możesz być pewien (ręczę za to bo to robiłem dwa razy u siebie i kilka razy u kolesi) że będziesz zadowolony w 100%. Pozdrawiam.
Już na spocie w Szczecinie trochę Ci wspominałem na temat montażu. W swoich poprzednich mercedesach montowałem i elipsy i głośniki okrągłe 20cm.
Poradzę Ci tak;
- tnij otwory w półce bo inaczej wykorzystasz głośnik w kilku procentach!
- połowa z ludzi którzy montują głośniki i podkładają gąbeczki pod magnesy aby nie dotykały blachy nawet nie ma pojęcia o tym jak te głośniki powinny grać;
- kup sobie tanio za parę dyszek fleksa z dobrą tarczą, osłoń wszystko szmatami (do szyby przyklejają się opiłki) i wytnij ładnie otworki;
- kup sobie tylko i wyłącznie markowe głośniki; za przystępną cenę polecam Ci X-plood(elipsy) i podpasują Ci do radyjka, a okrągłe to już Twój wybór.
Możesz być pewien (ręczę za to bo to robiłem dwa razy u siebie i kilka razy u kolesi) że będziesz zadowolony w 100%. Pozdrawiam.
#26
Napisano 25 stycznia 2007 - 18:13
Ok juz znalazlem zdjecia - i tutaj sprostowanko - mam Magnaty fi=200mm a nie jak pisalem wczesniej 165mm - nie wiem czemu mi sie poplatalo.
Ja cialem recznie cienkim brzeszczotem (jednostronne, niebieskie). Troche czasu zajmuje i reka potem daje o sobie znac, ale chyba warto bo masz caly czas kontrole nad tym co sie dzieje. Flex'a czy "boscha" jak to roznie sie nazywa (szlifierka katowa) nie polecam z kilku powodow. Malo wprawna reka moze narobic duzo balaganu, wszedobylskie gorace opilki wbijaja sie we wszystko nawet (jak wspomnial darul) w szybe. Do tego mala ilosc miejsca od wnetrza samochodu daje male pole manewru. Od bagaznika trzeba robic to "do gory nogami".
Po wycieciu opilowalem krawedzie i podgialem tak jak bylo to przy otworach oryginalnych. Potem zabezpieczylem lakierem i juz. Mozecie pytac czemu taki ksztalt dziur - wymusil go ksztalt kosza glosnika i zakrecane podpiecia kabli (nie wsuwane). Zanim doszedlem do ostatecznego ksztaltu bawilem sie z pilowaniem z 5 godzin. Przy drugim poszlo latwiej godzinka i bylo po sprawie.
A jesli chodzi o sama polke - wyrzynarka, ostrze z drobnymi zabkami (do aluminium i cienkiej stali) i po odrysowaniu obrysu glosnika - ciecie.
Stan surowy - przed operacja
Wyciety otwor (widoczna w tle scierka zbierala opilki )
Zagiete krawedzie otworu
A wlazly takie glosniki
Efekt koncowy
Ja cialem recznie cienkim brzeszczotem (jednostronne, niebieskie). Troche czasu zajmuje i reka potem daje o sobie znac, ale chyba warto bo masz caly czas kontrole nad tym co sie dzieje. Flex'a czy "boscha" jak to roznie sie nazywa (szlifierka katowa) nie polecam z kilku powodow. Malo wprawna reka moze narobic duzo balaganu, wszedobylskie gorace opilki wbijaja sie we wszystko nawet (jak wspomnial darul) w szybe. Do tego mala ilosc miejsca od wnetrza samochodu daje male pole manewru. Od bagaznika trzeba robic to "do gory nogami".
Po wycieciu opilowalem krawedzie i podgialem tak jak bylo to przy otworach oryginalnych. Potem zabezpieczylem lakierem i juz. Mozecie pytac czemu taki ksztalt dziur - wymusil go ksztalt kosza glosnika i zakrecane podpiecia kabli (nie wsuwane). Zanim doszedlem do ostatecznego ksztaltu bawilem sie z pilowaniem z 5 godzin. Przy drugim poszlo latwiej godzinka i bylo po sprawie.
A jesli chodzi o sama polke - wyrzynarka, ostrze z drobnymi zabkami (do aluminium i cienkiej stali) i po odrysowaniu obrysu glosnika - ciecie.
Stan surowy - przed operacja
Wyciety otwor (widoczna w tle scierka zbierala opilki )
Zagiete krawedzie otworu
A wlazly takie glosniki
Efekt koncowy
#27 Gość__
Napisano 25 stycznia 2007 - 18:54
Charlie9 o to chodzi . Kawał dobrej roboty, za którą notabene pan Zdzichu z warsztatu zainkasowałby 150PLN. The Boss - masz wszystko na tacy.
#28
Napisano 25 stycznia 2007 - 19:02
The Boss, Spoko, w sprawie montazu glosnikow to jednak proponuje poczekac do wiosny i robic to na dworzu. Moj garaz jest duzy ale niestety w okresie jesienno-zimowym bardzo chlodny i wilgotny. A grill a'la AVANTGARDE, jak u mnie, to robic to w garazu ale tez na wiosne najwczesniej
No chyba ze Ci zabraknie cierpliwosci i dasz do chlopakow z Media Markt czy gdzies tam...
A ZaBsI ma racje, za ta kase co dasz za robocizne to masz komplet fajnych glosnikow. Zdecydowanie polecam samodzielny montaz. Nie jest to trudne
No chyba ze Ci zabraknie cierpliwosci i dasz do chlopakow z Media Markt czy gdzies tam...
A ZaBsI ma racje, za ta kase co dasz za robocizne to masz komplet fajnych glosnikow. Zdecydowanie polecam samodzielny montaz. Nie jest to trudne
#29
Napisano 25 stycznia 2007 - 19:12
Charlie9, dzięki za fotki. Ładnie wyszło. Temat na razie stoi. Czekam do wiosny i wykonam to pod swoim garażem.
#30
Napisano 25 stycznia 2007 - 21:55
Ja na wiosne palnuje zmodyfikowac swoja polke mam juz druga ktora bede wkladal,mianowicie nowe glosniczki na tył + dwa bass reflexy w polce ,bede musial wytargac dwie dziory w blasze tak zeby byl przelot miedzy bagaznikiem a srodkiem zobaczymy co z tego wyjdzie a jak matka boska pieniezna da to i moze zawitaja boczki drzwi ale to odlegle plany
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Głośniki przód w201 |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | WKD622 |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
S212 E200 CDI cieknie ciągle gdzie indziej... |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
|