Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Sportline - Amortyzatory



43 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   BiG BoSs


  • Postów: 371
  • Na forum od: 28 lut 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 stycznia 2018 - 18:29

Podłączę się do tematu bo mam dylemat co wybrać:

Sachs: Tył: 106-879 czy Bilstein: Tył:B36-1612 ?

Plus dla Bilstainów bo znalazłem je za 210 za szt.
http://tanioczesci.p...towkod=B36-1612

Sachs (transport chyba z Niemiec, ale nie zamawiałem nigdy z tej strony ) cena za 212 zł ale tylko przez 1 dzień, na innych PL stronach po ok 240 zł
https://www.czesciau...l/sachs/1213240

Użytkownik BiG BoSs edytował ten post 12 stycznia 2018 - 18:30




#42 Offline   Pilgrim


  • Postów: 9
  • Na forum od: 12 paź 2017
  • Miejscowość: SZY
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w210

Napisano 05 czerwca 2018 - 17:28

Co do amortyzatorów do zawieszenia w124 sportline:

Sachs: Przód: 115 070 jeszcze są w miarę dostępne i chyba nadal produkowane natomiast,

Sachs Tył:106-879 praktycznie niedostępne ponieważ skończyła się ich produkcja.

Dla pocieszenia zastąpione je amortyzatorami o numerach sachs 316 945 które z tego co podaje sachs jest wypuszczony jako edycja limitowana.

Polecam link który kolega Sasha podkleił, nawet nie ze względu na kupno a dość dokładne opisy po wklejeniu numeru cześci w wyszukiwarkę:

Cytat

Kolego u mnie dostepne w kazdym sklepie internetowym od reki, np. tu https://www.autoteil...CFYoQ0wodhPgOqQ
Jezeli moge jakos pomoc w zakupie to pisz smialo :)

Sam dość długo szukałem i zakupiłem sachs 316 945 w poniedziałek będe montował to się pochwale jak to wyszło.

Jeżeli ktoś potrzebuje znalazłem parę sklepów które posiadają sachs 316 945 na pw. mogę podać namiar. Są to polskie hutrownie.

Użytkownik Pilgrim edytował ten post 05 czerwca 2018 - 17:31


#43 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 05 czerwca 2018 - 18:40

To podobno do sportline do coupe 2.2 i zastanawiam się czy kupić czy nie obenie na dziurach tył mi dobija i z racji tego ze planuje auto jeszcze lekko opuscic mysle czy te amorki będą dobre ? Monroe lepszy niz najtańszy hart czy nwm ale chcialvtm zasięgnąć opini ekspertów :)

https://www.czesciau.../monroe/7435784

#44 Offline   Sasha


  • Postów: 54
  • Na forum od: 17 lut 2017
  • Miejscowość: Velbert DE
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 czerwca 2018 - 14:41

Panowie a ja mam takie moze troche smieszne pytanie...jak sie obniza zawieszenie np jakims zestawem typu springi plus amortyzatory to czy te amortyzatory roznia sie jakos budowa, a dokladniej czy one sa krotsze?? Nie chodzi mi o skok tloka tylko o ogolna dlugosc tej rury. Moje auto stoi srednio tzn. ani wysoko ani nisko, i jak patrzylem na wierzcholek tej rury amora to tam jest zaledwie 2 mozy 3 cm do odboju. Jakbym chcial zejsc jeszcze ze 3 cm w dol to amor praktycznie caly czas bylby oparty o odboj....czy taka sytuacja to cos normalnego???








Podobne tematy Zwiń