grzesiek_1986, po co tak cały układ zasialnia katować syfem z dna zbiornika? Zrobiłeś już test o którym pisałem kilka stron wcześniej?
0
Problemy ze spalaniem. /mercedes 190 2.0D/
Rozpoczęty przez grzesiek_1986, kwi 03 2010 18:21
91 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 10 kwietnia 2010 - 14:23
#42
Napisano 10 kwietnia 2010 - 14:57
lukaszstas napisał:
po co tak cały układ zasialnia katować syfem z dna zbiornika? Zrobiłeś już test o którym pisałem kilka stron wcześniej?
#43
Napisano 10 kwietnia 2010 - 15:03
Po 100km nic nie wyjdzie, musisz przejechać przynajmniej 80% zbiornika i wtedy lać - i tak samo nie pod korek tylko do pierwszego strzału, ale nie wstawiasz pistoletu na maxa do środka bo tak to po 30 litrach strzela.
#44
Napisano 10 kwietnia 2010 - 16:02
Magson napisał:
nie pod korek tylko do pierwszego strzału
A ja zawsze wlewam tak, żeby widzieć lustro paliwa przy uszczelce wlewu. Co do "strzelania" pistoletu - wydaje mi się, że każdy dystrybutor na każdej stacji jest troszeczke inaczej ustawiony i stąd będą brały się lekkie przekłamania ( chociaż będzie to pewnie "kilka setek" na cały bak, więc różnice znikome).
#45
Napisano 21 kwietnia 2010 - 21:33
Witam ponownie. Po dokładnym przetestowaniu spalania wychodzi niestety 9-10 inaczej nie chce... o ile może wzrosnąć spalanie jeżeli zabity jest filtr powietrza??
#46
Napisano 21 kwietnia 2010 - 21:51
Nie wiem Panowie co Wy robicie z tymi , ale ja mam 2.0D w automacie i cały czas spalanie utrzymuje się poziomie 6,6l / 100km.
#47
Napisano 21 kwietnia 2010 - 22:44
To zalezy jak bardzo zabity. Wg mnie nie wiecej niz 0.7l. A to i tak pewnie wygorowana liczba.
Filtr powietrza kosztuje ponizej 20zl. Wiec jesli masz zabity to wymien. Nie zaszkodzi i nie kosztuje duzo. Jednak problemow z nadmiernym spalaniem nie spodziewal bym sie rozwiazac tym sposobem.....
Filtr powietrza kosztuje ponizej 20zl. Wiec jesli masz zabity to wymien. Nie zaszkodzi i nie kosztuje duzo. Jednak problemow z nadmiernym spalaniem nie spodziewal bym sie rozwiazac tym sposobem.....
#48
Napisano 21 kwietnia 2010 - 22:49
oczywiscie ze tak!
#49
Napisano 22 kwietnia 2010 - 08:13
miqolaj napisał:
oczywiscie ze tak!
#50 Gość__
Napisano 22 kwietnia 2010 - 09:28
Cytat
rozmawiałem z posiadaczem w201 2.0d i mówił że w trasie do 6 zszedł. Sam bez problemu zszedłem do takiego wyniku
Ostatnio notuję większe spalanie, bo postanowiłem trochę pokręcić swojego (po rundce w kolegi S124 300 Turbodiesel, którego gościu kręcił do 5000RPM) :mrgreen: A na poważnie - nie dogrzewa mi się (do wymiany zapewne termostat). Czy temperatura w Twoim aucie, grzesiek_1986, jest właściwa po rozgrzaniu, tzn. ~86* :?:
grzesiek_1986 napisał:
zaleje kiedyś pod sam korek zrobię 100 i znowu zaleje do pełna i będzie wiadomo dokładnie
sccooby napisał:
no ja Chorwacja głównie autostradami, góry jak cholera tam, prędkość nominalna 120, dochodziła do 140 - 150 przed dużymi górkami ale to sporadycznie:) sumarycznie coś ok. 2500 km i średnia mi wyszła 5.4 litra
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Przełożenie Dyfra Mercedes w190 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|
||
Dokładanie termometru Mercedes 124 kostka kwadratowa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matibenz124 |
|