Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

Amortyzator napinacza paska wieloklinowego - wymiana


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   superbzorr


  • Postów: 97
  • Na forum od: 10 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 10 wrzesień 2007 - 19:43

Witam!
Przeglądałem forum i widziałem super zdjęcia z wymiany filtra wspomagania..

Mam pytanie czy ktoś mógłby mi udzielić rady (lub gdzie szukać na forum..) jak zabrać się za wymianę amortyzatora napinacza paska wieloklinowego...?
Dziękuję!

Acha bedę robił to po raz pierwszy, jeśli można to krok po kroku w opisie...

Proszę używać opcji "Edytuj"

MOD2: Uzyj opcji SZUKAJ. Prosze stosowac sie do wytycznych przy formulowaniu tematu posta.


#2 Offline   Rob


  • Postów: 5127
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inny samochód:Partner 1.6 HDI

Napisano 10 wrzesień 2007 - 20:34

superbzorr napisał:

jak zabrać się za wymianę amortyzatora napinacza paska wieloklinowego...?

Jak masz trochę smykałki to dasz radę bez instrukcji.

#3 Offline   Charlie9


  • Postów: 7791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 wrzesień 2007 - 23:35

Tak napisalem wyzej PROSZE UZYWAC OPCJI "SZUKAJ" :)

Nawet w FAQ jest opis wymiany napinacza. Sam amortyzator to "pestka".

#4 Offline   superbzorr


  • Postów: 97
  • Na forum od: 10 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 11 wrzesień 2007 - 13:46

Super Bardzo dziękuję!

#5 Offline   Kuba 68


  • Postów: 34
  • Na forum od: 08 wrz 2007
  • Miejscowość: Zabrze

Napisano 11 wrzesień 2007 - 20:51

Ten amortyzator jest na 2 śrubach 13 i chyba 11 po odkręceniu bez problemu wychodzi. Nie rób tego jak masz ciepły silnik bo śruby są gorące.

#6 Offline   maciek-osa


  • Postów: 19
  • Na forum od: 13 lip 2007
  • Miejscowość: Kwidzyn

Napisano 12 wrzesień 2007 - 18:25

podlacze sie troszke do tematu :-) potrzebuje informacje na temat dolnego mocowania tego amortyzatora (aluminiowa odkuwka) czy w 2.0D i W 2.5 D jest taka sama czy się czymś różnią bo w mojej jakis palan...t rozwiercił tuleje i wsadzil większą śrube :-(

MOD: Ortografia

#7 Offline   Rob


  • Postów: 5127
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inny samochód:Partner 1.6 HDI

Napisano 12 wrzesień 2007 - 21:39

maciek-osa napisał:

podlacze sie troszke do tematu :-) potrzebuje informacje na temat dolnego mocowania tego amortyzatora [/color]

Amo jest ten sam, więc wnioski nasuwają się też same...
A śrubę wstawił z większa średnicą aby zniwelować luzy/drgania zresztą na krótko :czujnik:

#8 Offline   dudziako


  • Postów: 155
  • Na forum od: 16 mar 2008
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Napisano 29 listopad 2008 - 07:00

prosze o pomoc jakiej firmy kupic amortyzatorek(zamiennik)Slyszalem ze sa jakies po 80zl i to sa jedyne dobre.

#9 Offline   kubotek


  • Postów: 225
  • Na forum od: 18 gru 2007
  • Miejscowość: Siedlce

Napisano 29 listopad 2008 - 08:05

Ja jak wymieniałem amortyzatorek to odrazu wymieniłem koło alternatora, zawsze ten osprzęt będzie inaczej chodził.

Amor FEBI

ROLKA INA