Witam!
Przeglądałem forum i widziałem super zdjęcia z wymiany filtra wspomagania..
Mam pytanie czy ktoś mógłby mi udzielić rady (lub gdzie szukać na forum..) jak zabrać się za wymianę amortyzatora napinacza paska wieloklinowego...?
Dziękuję!
Acha bedę robił to po raz pierwszy, jeśli można to krok po kroku w opisie...
0
[w124/w201] Diesel - Tłumik/amortyzator napinacza paska klinowego - wymiana
Rozpoczęty przez superbzorr, wrz 10 2007 19:43
21 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 września 2007 - 19:43
#2
Napisano 10 września 2007 - 20:34
superbzorr napisał:
jak zabrać się za wymianę amortyzatora napinacza paska wieloklinowego...?
Jak masz trochę smykałki to dasz radę bez instrukcji.
#4
Napisano 11 września 2007 - 13:46
Super Bardzo dziękuję!
#5
Napisano 11 września 2007 - 20:51
Ten amortyzator jest na 2 śrubach 13 i chyba 11 po odkręceniu bez problemu wychodzi. Nie rób tego jak masz ciepły silnik bo śruby są gorące.
#6
Napisano 12 września 2007 - 18:25
podlacze sie troszke do tematu :-) potrzebuje informacje na temat dolnego mocowania tego amortyzatora (aluminiowa odkuwka) czy w 2.0D i W 2.5 D jest taka sama czy się czymś różnią bo w mojej jakis palan...t rozwiercił tuleje i wsadzil większą śrube :-(
MOD: Ortografia
MOD: Ortografia
#7
Napisano 12 września 2007 - 21:39
maciek-osa napisał:
podlacze sie troszke do tematu :-) potrzebuje informacje na temat dolnego mocowania tego amortyzatora [/color]
Amo jest ten sam, więc wnioski nasuwają się też same...
A śrubę wstawił z większa średnicą aby zniwelować luzy/drgania zresztą na krótko
#8
Napisano 29 listopada 2008 - 07:00
prosze o pomoc jakiej firmy kupic amortyzatorek(zamiennik)Slyszalem ze sa jakies po 80zl i to sa jedyne dobre.
#9
Napisano 29 listopada 2008 - 08:05
Ja jak wymieniałem amortyzatorek to odrazu wymieniłem koło alternatora, zawsze ten osprzęt będzie inaczej chodził.
Amor FEBI
ROLKA INA
Amor FEBI
ROLKA INA
#10
Napisano 10 listopada 2015 - 12:45
Wiem, że w FAQ jest mniej więcej krok po kroku (szkoda, że zdjęcia wygasły ) jak to wymienić ale mam parę pytań. Co do osłony wiatraka, wszystko ok, zdjąłem spinki ale jak ją wyjąć? Mi blokują z każdej strony ramienie wiatraka. Co do samego amortyzatora, nie da się go odkręcić bez zdejmowania paska i luzowania rolki napinacza? Szczerze mówiąc u mnie to denko jest tak zaśniedziałe, że nie mogę go podważyć, a boję się na siłę, że siła wyrzutu złamie mi ramię wiatraka (może niesłusznie ). Ostatnie pytanie, dolna śruba tego tłumika jaki ma wymiar? Bo chwytałem 15, 13 i one za duże. Łopatologicznie można iść w dół czyli 12, 11 itd. Ale może ktoś wie dokładnie?
Jeśli wg was temat nie pasuje tutaj to proszę o przeniesienie w odpowiednie dla Was miejsce.
Jeśli wg was temat nie pasuje tutaj to proszę o przeniesienie w odpowiednie dla Was miejsce.
Użytkownik pucyfer edytował ten post 10 listopada 2015 - 12:49
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|