Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] "Blokujące się" hamulce tylne


38 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 22 maja 2015 - 10:32

A wężyki hamulcowe w tyle zmieniałeś? Może spuchły w środku i hamują przepływ zwrotny?



#22 Offline   Aero


  • Postów: 367
  • Na forum od: 04 lis 2011
  • Miejscowość: Beskidy
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300 TE 89'

Napisano 22 maja 2015 - 13:56

Wyświetl postUżytkownik HARAS dnia 20 maja 2015 - 23:13 napisał

No to witam w klubie hehe ja dokładnie mam te same jaja z heblami ostatnio jak jechałem w trasce to zapakował bym w tył auta hamującego przede_mną bo nagle hebel wcięło po kilku kilometrach hamulec się podniósł do normalnej wysokości, te Mercedesy to tragedia jest jak nie hamulce to ten posrany KE-jetronic, miałem wczesniej beemki też były wiekowe ale takich cyrków nie było, noszę się z zamiarem opylenia tego cudu techniki jakim jest MB i powrót do niebiesko białego śmigła, bo zaczynam się nabawiać nerwicy :ugly: z tą gwiazdą :sick3:

Sam jesteś tragedia. Opinie ludzi którzy zdobywają się na stwierdzenie "posrany KE..." i narzekają mając jednocześnie "LPG" w podpisie powinny być z automatu usuwane przez jakiś zmyślny algorytm na tym forum.
Mam wrażenie że kupiłeś hebla o którym nie masz pojęcia jako użytkownik innej marki, nie przeczytałeś czym się to je, a teraz jest płacz. No ale tak, to na pewno wina W124, nie Twoja.

#23 Offline   mariuszk90


  • Postów: 92
  • Na forum od: 17 gru 2014
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 maja 2015 - 15:00

Wyświetl postUżytkownik markslew dnia 22 maja 2015 - 10:32 napisał

A wężyki hamulcowe w tyle zmieniałeś? Może spuchły w środku i hamują przepływ zwrotny?
Jeszcze nie wymieniłem, ale tylne są na 100% drożne, kupiłem 4 sztuki nowych elastycznych, bo będe wymieniał sztywne na miedziane i za jednym podejściem wpakuję komplet.
Za około 2 tygodnie jak wymienię dam znać co z tego wyszło.
Pozdrawiam!

#24 Offline   HARAS


  • Postów: 46
  • Na forum od: 20 mar 2015
  • Miejscowość: RZESZÓW-POLAND
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:BMW e34 2.0 lpg

Napisano 22 maja 2015 - 20:56

Wyświetl postUżytkownik Aero27 dnia 22 maja 2015 - 13:56 napisał

Sam jesteś tragedia. Opinie ludzi którzy zdobywają się na stwierdzenie "posrany KE..." i narzekają mając jednocześnie "LPG" w podpisie powinny być z automatu usuwane przez jakiś zmyślny algorytm na tym forum.
Mam wrażenie że kupiłeś hebla o którym nie masz pojęcia jako użytkownik innej marki, nie przeczytałeś czym się to je, a teraz jest płacz. No ale tak, to na pewno wina W124, nie Twoja.

Wyobraż sobie że to nie jest mój pierwszy Mercedes i jeszcze mi sie taki nie trafił z którym nie było by problemu w porównaniu do innych marek jakie posiadałem, ten co teraz posiadam jest na 100% ostatni :metal: , a co do zakupu tego "hebla" jak to nazwałeś to było, nie wiem jak to nazwać chwilowe zauroczenie chyba bo jeśli chodzi o stan wizualny jak i blacharski i stan silnika , to nie mam zastrzeżeń i to pewnie było to zauroczenie :slinka:

#25 Offline   mariuszk90


  • Postów: 92
  • Na forum od: 17 gru 2014
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 maja 2015 - 09:54

Wyświetl postUżytkownik HARAS dnia 22 maja 2015 - 20:56 napisał

Wyobraż sobie że to nie jest mój pierwszy Mercedes i jeszcze mi sie taki nie trafił z którym nie było by problemu w porównaniu do innych marek jakie posiadałem, ten co teraz posiadam jest na 100% ostatni :metal: , a co do zakupu tego "hebla" jak to nazwałeś to było, nie wiem jak to nazwać chwilowe zauroczenie chyba bo jeśli chodzi o stan wizualny jak i blacharski i stan silnika , to nie mam zastrzeżeń i to pewnie było to zauroczenie :slinka:

Jesteś na forum właścicieli mercedesa, więc nie dziw się, że ludzie są urażeni jak wypisujesz takie rzeczy.
Proponuję zakończyć OT i nie wywoływać wilka z lasu. Zająć się heblami i tyle ;)
Pozdrawiam!

#26 Offline   mariuszk90


  • Postów: 92
  • Na forum od: 17 gru 2014
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 maja 2015 - 21:08

Dziwna sytułacja jest taka, że dzisiaj tył na autostradzie zaczał hamować tak mocno, że nie mogłem przekroczyć 80km/h, podejrzane są dwie rzeczy.
Jechałem cały czas nie używając hamulcy, trzymając dużą odległość, żeby hamować biegami, wjeżdzając na autostradę nic nie hamowało, a zaczęło.
Dotarłem do celu, po pięcio minutowym postoju wyjąłem dla testu przekaźnik ABS, hamulce albo już nie trzymały albo puściły dopiero po wyjęciu, auto toczyło się jak nigdy ale tylko przez jakieś 10km, potem znowu to samo.
Ciekawe jest to, że felgi nie są ubrudzone pyłem z klocków, trasa w dwie strony to około 50km.
Cały czas wydobywa się szum, chyba z mostu, auto było u mechanika i tak zostało przez niego stwierdzone, ale czy hamuje czy nie, na luzie, przyspieszam czy zwalniam szum jest jednakowy. Możliwe jest, że most jest w stanie stawiać takie opory? Nie ma dużego luzu i nie wyje tylko szumi jednakowo w we wszystkich prędkościach i sytułacjach, olej jest. Mechanik wtedy wymienił zestaw montażowy klocków hamulcowych i łożysko w lewym tyle, oraz naprawił mi ręczny. 2 dni było jakby lepiej i wszystko wróciło, szum nawet na chwilę nie ustał.

Użytkownik mariuszk90 edytował ten post 26 maja 2015 - 21:12


#27 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 maja 2015 - 19:13

Szczęki od ham. pomocniczego sprawdzałeś?

#28 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 27 maja 2015 - 19:19

Jeśli hamulce blokuje musiał byś mieć po takiej jeździe diabelsko gorące felgi.

#29 Offline   mariuszk90


  • Postów: 92
  • Na forum od: 17 gru 2014
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 maja 2015 - 19:41

Wyświetl postUżytkownik w0jta5 dnia 27 maja 2015 - 19:13 napisał


Szczęki od ham. pomocniczego sprawdzałeś?
Tak, wcześniej były niesprawne, zostało uszykowane i ręczny działa, nie obciera.

Wyświetl postUżytkownik markslew dnia 27 maja 2015 - 19:19 napisał

Jeśli hamulce blokuje musiał byś mieć po takiej jeździe diabelsko gorące felgi.
Cholera wie dla czego nie są, ale teraz śmigam bez przekaźnika ABS i jest o wiele lepiej, robię krótkie odcinki więc nic mi nie hamuje. W związku z hamowaniem i szumem auto było u mechanika ale zostawiłem tam 600zł i nie zmieniło się nic, po za sprawnym ręcznym. Wznowię temat po wymianie przewodów hamulcowych sztywnych i elastycznych.

#30 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 maja 2015 - 19:54

Wyświetl postUżytkownik mariuszk90 dnia 28 maja 2015 - 19:41 napisał

W związku z hamowaniem i szumem auto było u mechanika ale zostawiłem tam 600zł i nie zmieniło się nic
Zmień mechanika lub sam się za to zabierz, bo bez dobrej diagnozy będziesz wymieniał i wymieniał... Choć w przypadku hamulców to na dobre wyjdzie ;)








Podobne tematy Zwiń