Witam!
Czy spotkaliście się już z takim objawem??
Wymieniłem tarcze, klocki, zaciski (stare się już nie nadawały), pompę hamulcową, szczęki itd.
Po tych zabiegach zaczęły blokować mi się tylne hamulce-lewe i prawe koło.
Po przejechaniu kilku kilometrów blokują się tak mocno, że Mietek przestaje jechać.
Blokują się one nie mechanicznie lecz hydraulicznie-to znaczy-po odkręceniu odpowietrznika przy lewym lub prawym kole oba "odbijają" i swobodnie można jechać dalej....
Czym może to być spowodowane??
1
[w124] "Blokujące się" hamulce tylne
Rozpoczęty przez majki_cb, kwi 15 2010 10:38
38 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 kwietnia 2010 - 10:38
#2
Napisano 15 kwietnia 2010 - 16:11
Rozwarstwione elastyczne przewody hamulcowe. Wymień je. Nie jest to duży koszt, a wymiana tez nie jest trudna. Trzeba tylko uważać, żeby nie ukręcić końcówki sztywnego przewodu. Po wymianie porządnie odpowietrz hamulce.
[ Dodano: Czw Kwi 15, 2010 17:11 ]
Do kompletu możesz jeszcze wymienić płyn hamulcowy
[ Dodano: Czw Kwi 15, 2010 17:11 ]
Do kompletu możesz jeszcze wymienić płyn hamulcowy
#3
Napisano 16 kwietnia 2010 - 18:22
Przewody i płyn nowe-nic nie pomogło....
Podejrzenie pada teraz na pompę hamulcową-może ona być zje.....
Jak myślicie??
Podejrzenie pada teraz na pompę hamulcową-może ona być zje.....
Jak myślicie??
#4
Napisano 16 kwietnia 2010 - 19:08
A ja podejrzewam brudne ( nalot; drobne wżery ) tłoki od zacisków hamulcowych, miałem tak w 123 po wymianie tarcz tłoczek który pracował przez kilka lat nie chowając się do końca ( zużyte tarcze i klocki ) a teraz musi się schować prawie całkowicie zacina się ( ciśnieniem przy hamowaniu go wypchniesz ale już nie wróci sam ) .
Rozebrać zaciski wyjąć tłoczki i ..... ja cały dzień polerowałem ręcznie szmatką flanelową i pomogło ( można wymienić zaciski na nowe - szybciej ale koszty ??? )
Rozebrać zaciski wyjąć tłoczki i ..... ja cały dzień polerowałem ręcznie szmatką flanelową i pomogło ( można wymienić zaciski na nowe - szybciej ale koszty ??? )
#5
Napisano 16 kwietnia 2010 - 19:40
Zaciski są ok-tłoczki pracuja bez najmniejszych kłopotów.
Problem jest z hydrauliką......
Tak jak napisałem na początku-odkręcając jeden odpowietrznik oba koła puszczają-elminuje to tłoczki oraz przewody....
Problem jest z hydrauliką......
Tak jak napisałem na początku-odkręcając jeden odpowietrznik oba koła puszczają-elminuje to tłoczki oraz przewody....
#6
Napisano 16 kwietnia 2010 - 20:06
majki_cb napisał:
Problem jest z hydrauliką......
#7
Napisano 16 kwietnia 2010 - 20:28
Pompa to oryginał-jednak używany.
Jutro wezmę się za to-chyba tylko pompa może być jeszcze walnięta....
Jutro wezmę się za to-chyba tylko pompa może być jeszcze walnięta....
#8
Napisano 17 kwietnia 2010 - 19:07
mialem tak samo tloczki w zaciskach byly zasniedziale po czyszczeniu wszystko wrocilo do normy
#9 Gość__
Napisano 17 kwietnia 2010 - 20:44
beka72 napisał:
zasniedziale
Cytat
Śniedź:
jasnozielony nalot zasadowych węglanów miedzi tworzący się na powierzchni miedzi albo jej stopów pod wpływem wilgoci i powietrza, niekiedy wytwarzany sztucznie; patyna; grynszpan szlachetny
jasnozielony nalot zasadowych węglanów miedzi tworzący się na powierzchni miedzi albo jej stopów pod wpływem wilgoci i powietrza, niekiedy wytwarzany sztucznie; patyna; grynszpan szlachetny
#10
Napisano 18 kwietnia 2010 - 13:16
to niech bedzie zabrudzone,zardzewiale
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Wyjęcie tylnego wózka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lemmar |
|