Użytkownik vorlog edytował ten post 27 stycznia 2015 - 21:01
Regulamin pkt II.I
1
[w201] Poduszka amortyzatora przedniego
Rozpoczęty przez majkel, wrz 14 2007 11:09
56 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 27 stycznia 2015 - 19:34
najlepiej podnieś samochód lewarkiem tak żeby koło było w powietrzu i wtedy zobacz na poduchę. U mnie było 1cm pęknięcie jak podniosłem.Większy dołek i amor w masce.Wymiana prosta. Zdejmujesz koło.Odkręcasz tą śrubę środkową od amora i wciskach go do dolu. Odkręcasz 3 nakrętki wkoło poduchy i wyjmujesz do dołu ją
#42
Napisano 27 stycznia 2015 - 21:02
I trzymaj tłoczysko kluczem imbus gdy będziesz odkręcał nakrętkę. Tłoczysko nie może się obracać.
#43
Napisano 07 lipca 2016 - 07:42
Witam
Założyłem mocowanie amortyzatora Meyle HD.
http://www.google.pl...AUIBigB#mhpiv=7
Ich budowa jest troszkę inna od oryginałów. Poprzednia już "strzelała" przy skręcie. Wątpliwość wzbudziła blaszka, która idzie na górę. Oryginał miał "dzyndzle" i blaszka idealnie wpasowywała się. Czy ona ma najzwyczajniej dociskać mocowanie i czy może być delikatnie przekrzywiona? Mam na myśli kilka stopni skosu, wytworzonego podczas skręcania nakrętki. Drugie pytanie: Czy podczas skrętu kierownicy na postoju trzymając rękę na mocowaniu powinno odczuwać się "prace" tego mocowania? Czy może powinno być od góry wszystko sztywne i nie odczuwalne podczas pracy? Dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
Założyłem mocowanie amortyzatora Meyle HD.
http://www.google.pl...AUIBigB#mhpiv=7
Ich budowa jest troszkę inna od oryginałów. Poprzednia już "strzelała" przy skręcie. Wątpliwość wzbudziła blaszka, która idzie na górę. Oryginał miał "dzyndzle" i blaszka idealnie wpasowywała się. Czy ona ma najzwyczajniej dociskać mocowanie i czy może być delikatnie przekrzywiona? Mam na myśli kilka stopni skosu, wytworzonego podczas skręcania nakrętki. Drugie pytanie: Czy podczas skrętu kierownicy na postoju trzymając rękę na mocowaniu powinno odczuwać się "prace" tego mocowania? Czy może powinno być od góry wszystko sztywne i nie odczuwalne podczas pracy? Dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
#44
Napisano 07 lipca 2016 - 21:05
Użytkownik Gasior dnia 07 lipca 2016 - 07:42 napisał
Czy ona ma najzwyczajniej dociskać mocowanie
Użytkownik Gasior dnia 07 lipca 2016 - 07:42 napisał
Mam na myśli kilka stopni skosu, wytworzonego podczas skręcania nakrętki
Użytkownik Gasior dnia 07 lipca 2016 - 07:42 napisał
na postoju trzymając rękę na mocowaniu powinno odczuwać się "prace"
Tak ma być, to połączenie gumowe i gdy kręcisz zmieniają się kąty zawieszenia.
#45
Napisano 08 lipca 2016 - 06:23
Dzieki za odpowiedź. Wątpliwości rozwiane. Jeździć i sie nie stresować 😃. Pozdrawiam
#46
Napisano 03 lutego 2017 - 10:49
Witam.
Jakie są objawy zepsutych poduszek amorków? W moim aucie przy skręconej kierownicy i jeździe po nierównościach słychać hałas i czuć wyboje na kierownicy. Gdy jadę na wprost jest cichutko i na kierownicy nie ma żadnych drgań.Czy mogą być to zużyte poduszki amortyzatorów czy coś innego w układzie zawieszenia lub kierowniczym? Dodam że Mercedes przeszedł ostatnio przegląd bez zarzutów. Proszę o pomoc.
Jakie są objawy zepsutych poduszek amorków? W moim aucie przy skręconej kierownicy i jeździe po nierównościach słychać hałas i czuć wyboje na kierownicy. Gdy jadę na wprost jest cichutko i na kierownicy nie ma żadnych drgań.Czy mogą być to zużyte poduszki amortyzatorów czy coś innego w układzie zawieszenia lub kierowniczym? Dodam że Mercedes przeszedł ostatnio przegląd bez zarzutów. Proszę o pomoc.
#47
Napisano 03 lutego 2017 - 12:53
Amortyzator ukł.kierowniczego sprawdź,odkręć go i rozciągnij ,przejedź się bez niego.
#48
Napisano 03 lutego 2017 - 18:51
Poduszki amortyzatorów jak są zużyte to widać na oko po gumie od góry, bywa że się nadrywa, jest sparciała itp. Wtedy do wymiany.
#49
Napisano 06 lutego 2017 - 09:54
No to chyba u mnie należało by je wymienić bo guma ma lekkie pęknięcia lecz wszystko jest w miarę sztywne i trzyma się kupy.Jakiej firmy polecacie i czy lepiej wymienić na te wzmocnione czy też normalne do mojej wersji silnikowej?
Dodano:
A co do amortyzatora układu kierowniczego to go odkręciłem przy rozciąganiu i składaniu stawia lekki opór ale rękoma spokojnie da się nim poruszać. A co się stanie jak bez niego przejadę się czy powinny być bardziej odczuwalne drgania na kierownicy lub jakieś hałasy w zawieszeniu?
Dodano:
A co do amortyzatora układu kierowniczego to go odkręciłem przy rozciąganiu i składaniu stawia lekki opór ale rękoma spokojnie da się nim poruszać. A co się stanie jak bez niego przejadę się czy powinny być bardziej odczuwalne drgania na kierownicy lub jakieś hałasy w zawieszeniu?
#50
Napisano 06 lutego 2017 - 13:04
Bez amorka czuć bardziej drgania,.na kierownicy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Poduszka belki tylnej |
HydePark | Adam1205 |
|
||
[W201] Sprężyny zawieszenia przedniego |
HydePark | Adam1205 |
|
||
Sprężyny przedniego zawieszenia w124 230E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
Tulejki gumowe przedniego stabilizatora w124 230E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] Wymiana tylnego kielicha amortyzatora |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mariuszk90 |
|
|