Skocz do zawartości




- - - - -

2 x JL Audio 12W4-4


44 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 26 września 2007 - 10:09

Borat, moim zdaniem jeden głośnik plus dobry monoblock to byłoby najlepsze rozwiązanie, bo nie tylko sama moc wzmacniacza się liczy. Monoblock zawsze jest przystosowany do zasilania subwoofera, więc jest najrozsądniejszym rozwiązaniem.


Szafa nie denerwuj mnie bo w najbliższym czasie nie chciałem już nic inwestować w moje CA :) :zeby:



#22 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 26 września 2007 - 10:59

170W ma gdy rozkrecisz go na maksa... a GAIN powinno sie ustawiac na jakies 3/4 mocy... aby uniknac zmeczenia sprzetu i znieksztalcen... to bedzie grac, ale nie wykorzystasz calych mozliwosci tych glosnikow

szkoda ze nie miales okazji uslyszec jak u mnie w MB zagral Essiego JL po wygluszeniu bagaznika, co prawda ma 300RMS ale gral pod wzmacniaczem ktorego prawdziwej mocy nikt nie zna... zastanow sie nad tym co pisze Essi... moze zostawic jednego JL'a i dokupic do niego monoblocka... a jednego sprzedac i problem z wymiarem skrzynki bedziesz mial z glowy

#23 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 26 września 2007 - 11:15

szafa napisał:

ale gral pod wzmacniaczem ktorego prawdziwej mocy nikt nie zna...
No jak to... Na wzmacniaczu jest napisane 1200WAT :!: :hahaha: To wychodzi 4x300WAT czystej mocy :wpysk: :mlot:

#24 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 26 września 2007 - 11:28

max. 4x300 / 1x600W
rms 4x175 / 2x350W
10-40.000Hz ± 1 dB
90dB
<0,05%

takie cos o nim znalazlem :hahaha: monstrum :coto:

#25 Offline   BiaÅ‚y


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: CheÅ‚m
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 27 września 2007 - 01:35

Borat, jak Ci urwie klapÄ™ albo zawinie sie na dach to Ci sie odechce :D

z tego co ja sie doczytałem to teoretycznie wzmak może mieć o 30% mniej mocy niż głośnik ale i tak zalecana jest porównywalna moc :D

#26 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 września 2007 - 08:10

Bialy napisał:

Borat, jak Ci urwie klapÄ™ albo zawinie sie na dach to Ci sie odechce

spokojnie, nic takiego sie nie stanie. Slyszalem jak graja takie 2 glosniki u Lukiego i naprawde niezly masaz robia. Oczywiscie moj sprzet to nie ta klasa co Lukiego ale moze uda mi sie wyciagnac z tego troche fajnego brzmienia :D

#27 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 30 września 2007 - 15:44

weekend mija, prace posuwaja sie do przodu?

chyba nie ma sensu zebym pisal o ostatnich i zaplanowanych zakupach bo nic z nich nie trafi do :mlot: :!:

#28 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 30 września 2007 - 21:31

Cytat

weekend mija, prace posuwaja sie do przodu?

powolutku idzie w dobra strone :hmm: Wymyslilem, ze zrobie obudowe wentylowana ale z prostokatnym tunelem na srodku miedzy glosnikami... wzmacniacz juz prawie wybrany ale na razie nic nie mowie co by nie zapeszyc - jak go nie ustrzele to zostane przy moim pierwotnym planie.
dodatkowo szukuje sie do lepszego wygluszenia drzwi, wszystko planuje na przyszly weekend, jak do mnie dojada wszystkie elemenety zestawu

#29 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 30 września 2007 - 21:35

a problem w pojemnoscia/wielkoscia obudowy jak rozwiazales?

#30 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 30 września 2007 - 21:42

zmniejsze dlugosc skrzyni, a zwieksze jej wysokosc. Wszystko tak zeby zachowac okreslony litraz podany przez producenta








Podobne tematy Zwiń