Użytkownik elspasoo dnia 09 października 2019 - 19:25 napisał
[W124] M111 2.2 - Nierówna praca
#141
Napisano 09 października 2019 - 21:26
#142
Napisano 09 października 2019 - 21:31
Użytkownik Vinnie dnia 09 października 2019 - 21:07 napisał
Nie sugeruj się na tą chwile niczym poza porządkiem z elektryka- jak pisałeś, alternator i wszystkie pola kontaktowe jak wcześniej było mówione. A wtedy można dalej stwierdzać. Ale nie wiem czy... u mnie też są drygania obrotów jak załączę jakiś mocniejszy odbiornik elektryczny -dmuchawa np. Lepsze złem dobrego.... więc, no właśnie.
Użytkownik Sid edytował ten post 09 października 2019 - 21:32
#143
Napisano 14 stycznia 2020 - 12:09
Użytkownik Vinnie dnia 09 października 2019 - 21:07 napisał
Dlaczego takowe tematy "umierają", brak jest odpowiedzi, opowiedzenia jaki był skutek,przyczyna i efekt końcowy wszelkich działań a jeszcze fajnie jak by był nawyk zakończenia rozpoczęcia zapytania-problemu z jego zakończeniem i popisaniem troszkę co udało się zrobić,naprawić i zażegnać problemowi. Każdy zapytuje, ale nie dokańcza. Sam staram się to robić, ale jak widzę tu marazm postępujący - nieeeee, nasze samochody nie umierają. Im potrzeba trochę "serca" a odwdzięczą się stokroć a jazda takowymi 120kami jest ponad wszystkie te nowe "nibysamochody" nienaprawialne :) . Kurczaczki, więc niech tu trochę życia sie pokaże.......
Udało się cokolwiek ???
#144
Napisano 14 stycznia 2020 - 12:21
#145
Napisano 18 stycznia 2020 - 16:07
Użytkownik Sid dnia 14 stycznia 2020 - 12:09 napisał
Udało się cokolwiek ???
Spokojnie. Temat mam na uwadze i pamiętam o nim. Po prostu na razie nic nie udało się zrobić, tzn. jest jak było. Czasami wydaje mi się, że jeden z mechaników mógł mieć rację mówiąc "te stare silniki tak mają". Ale mam jeszcze parę pomysłów.
#146
Napisano 19 stycznia 2020 - 09:52
Użytkownik Vinnie dnia 18 stycznia 2020 - 16:07 napisał
A no to super, to znaczy super że trzymasz rękę na pulsie tematu a nie super, że jeszcze nie dociekłeś i pokonałeś problem/dolegliwość twojej Mercedes :). A z tymi mechanikami co tak mówią - zmień go od razu, poszukaj innego, co to sie przyłożyć chce do problemu. A teraz niestety jest takowych bardzo mało. Tak jak my robimy / naprawiamy a wręcz poprawiamy po "mechanikach z dyplomami" usterki w samochodach, co to oni chcieli już wymieniać wiele całych elementów ostatni przypadek - VW Golf IV chcieli już pompę wspomagania wymieniać, bo nie ma wspomagania, nie chodzi pompa no i by dziewczynę właścicilekę naciągnęli na kasę i dalej by nie działało bo,,, był przetarty przewód na kostce elektrycznej) a okazywało się, że przyczyna była blachą aczkolwiek upierdliwa. Takich mechaników trzeba szybko żegnać i wrzucać na może nie czarna od razu ale szara listę. Tak ja też mam u siebie teraz i muszę wreszcie podpiąć moją Mercedes pod HFM Scana i wtedy wreszcie zobaczę wszystko co jest nie tak. No ale czekam na chwile ciepłoty większej. Te stare silniki "tak maja", że po tych 25ciu - 30stu latach jeżdżą na jeszcze fabrycznych złożeniach i co oni na to ?? A te już nowsze np. W203 noooo to już jest porażka. Właśnie wertowałem temat, bo jest podejście do takiego samochodu i okazuje się jakie tam są fabryczne porażki, i dlatego stwierdziłem, że naprawdę wole swoja 124y co trzeba wyleczyć i będzie cieszyć przez długi czas. No jak będzie mnie stać kiedyś, to taką z Japonii przytulić sobie z przebiegiem "na rozgrzewce" jeszcze do ok. 100 tyś i w nosie z tymi nowymi plastikowymi samochodami naszpikowanymi czujnością maksymalną i mega drenażem kieszeni przy niewielkich usterkach. No i same silniki są ne te 100-150 tysi i...no właśnie. A te nasze Mercedes sa i będą i na wartości rosną kurcze, teraz ładna - nie super- zanabyć to już trzeba te od 15 tysi w górę. Tak więc, wywód znowu mi się wysnuł, cieszę się, że forum jeszcze nie umarło. Ale trzeba to podtrzymywać, bo te wiadomości i umiejętności robią się na wagę złota. Tak więc Vinnie bądźmy w kontakcie bo kurcze bardzo się uśpiło to forum :(.
#147
Napisano 19 stycznia 2020 - 10:19
Użytkownik Vinnie dnia 07 października 2019 - 23:25 napisał
A Vinnie, co do oleju Valvoline MaxLife 5W-40, to ten ma tylko zalecenia producenta oleju ale nie ma Aproval-a MB, czyli dopuszczenia przez MB a to jest sporo to znaczy robiony pod MB a nie badany przez MB i wystawiony Aproval MB. I tu masz do naszych Mercedes olej robiony dla MB to jest FUCHS. Tu masz dla twojego silnika, ale można zawsze do nich zadzwonić i dobierają dokładnie wg wytycznych fabryki MB. http://fuchs-eu.lubr...1c6fbe001d20134
\
To są dokładnie te oleje, które są w takich ładnych bańkach srebrnych z gwiazda MB, beczkach dużych.....dociekłem do tego, choć nikt nie chce tego oficjalnie potwierdzić, no bo wiadomo. Mają zobowiązania umowne bleble...ale Fuchs jest niszowym niezależnym producentem z Aprovalem MB !!! i przede wszystkim rzeczywiście dobrym a nawet więcej, pod warunkiem OPTYMALNEGO doboru do silnika, tak więc (ależ monologia niedzielna... )
Lepszy jest Longlife, nie chodzi - jak nazwa wskazuje, na dłuższe interwały choć troszkę można (zależy oczywiście od sposobu użytkowania samochodu/silnika, miasto=warunki ciężkie), ale naprawdę już się wgryzłem w temat olejowy i chemii do silników- sprawdzone osobiście i wielu już klientów /osób po pierwszym razie zauważyło różnice i banan na twarzy - bo samochód jeździ lepiej. U mojego taty został silnik C klasa W202 na dniach potraktowany małym procesem czyszczenia i mówi, że teraz czuje jak lekko sterując gazem a samochód jedzie o wiele żwawiej. Nawet zaprzęgli mnie do dystrybucji, bo potrzebują ludzi z pasja - tak stwierdzili. Taaa się nie chwale, tylko po prostu mało jest takowych ludzi, co chcą albo wiedzą cokolwiek konstruktywnie i chcą sie z tobą podzielić/wymieniać się doświadczeniami,wiedza zdobyta własnymi rekami, głową. Tak więc znowu kolejny monolog....uuummmm wrrrrr
Użytkownik Sid edytował ten post 19 stycznia 2020 - 10:23
#148
Napisano 19 stycznia 2020 - 10:28
Użytkownik Czarownica dnia 07 stycznia 2019 - 19:12 napisał
Witam, i co w temacie się zadziało??? Chce ożywić to forum, bo umiera/usypia. Dzielcie się swoimi sukcesikami w pokonaniu dolegliwości waszych Mercedes ):
#149
Napisano 19 stycznia 2020 - 20:20
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|