[W124] M111 2.2 - Nierówna praca
#61
Napisano 07 stycznia 2019 - 19:12
#62
Napisano 07 stycznia 2019 - 21:59
Użytkownik Czarownica dnia 07 stycznia 2019 - 19:12 napisał
Na pewno do sprawdzenia "po całośći" to znaczy podstawa - wymiana filtrów - chyba że masz wiedze i wiesz kiedy były wymienione, ale to i tak koszt zakupu to rząd 30-100 zł w zależności co =jakie filtry zastosuje się. Droższe=dokładniejsze :). No i dalej, diagnostyka instalacji = podpięcie sie pod sterownik i sprawdzenie parametrów. To na sam początek, żeby ruszyć z czymkolwiek.
#63
Napisano 08 stycznia 2019 - 07:59
Użytkownik Sid dnia 07 stycznia 2019 - 21:59 napisał
Na pewno do sprawdzenia "po całośći" to znaczy podstawa - wymiana filtrów - chyba że masz wiedze i wiesz kiedy były wymienione, ale to i tak koszt zakupu to rząd 30-100 zł w zależności co =jakie filtry zastosuje się. Droższe=dokładniejsze :). No i dalej, diagnostyka instalacji = podpięcie sie pod sterownik i sprawdzenie parametrów. To na sam początek, żeby ruszyć z czymkolwiek.
#64
Napisano 08 stycznia 2019 - 17:55
Użytkownik Czarownica dnia 08 stycznia 2019 - 07:59 napisał
No to jak i u mnie, ty masz młodszą :), ale ja zdoktoryzowałem się w LPG i nie mam zamiaru oddawać do żadnego magika co to niby coś "naprawi". Z kolegą zresztą zaczęliśmy się doktoryzować mocno no i są efekty - mniej ubytku z kieszeni :) więcej na przyjemności ewentualnie inna potrzebę do samochodu. Na pewno masz do zmiany filtr lotny i ciekły - jak nie znasz historii poprzednika ale to żaden koszt tych filtrów, a pewnie masz typowy reduktor, tak więc filtr lotny to jakieś 5-15 złociszy. Ale warto doprowadzić do używalności bo organ nieużywany obumiera :). Ale najpierw PB musi chodzić poprawnie, wtedy dopiero diagnostyka i autokalibracja LPG. To akurat sam w pełnym zakresie sobie na STAGA instalce działam ale i inne też się ogarnia.
Użytkownik Sid edytował ten post 08 stycznia 2019 - 17:57
#65
Napisano 09 stycznia 2019 - 12:27
#66
Napisano 09 stycznia 2019 - 19:09
Użytkownik Czarownica dnia 09 stycznia 2019 - 12:27 napisał
No zdoktoryzowałem się i lżej w kieszeni, jaka satysfakcja z pozytywnych wyników :) a wiem wtedy na pewno co mam włożone i hak zrobione
A co do twoich przypadłości, to po kolei co teraz jest na rzeczy - trochę sie zgubiłem, więc po kolei co było sprawdzone=wykluczone z usterki a co jest teraz, co twoją Mercedes boli
#67
Napisano 09 stycznia 2019 - 19:50
#68
Napisano 10 stycznia 2019 - 07:38
Ach no i zapomniałam to nie jest tak, że zawsze i za każdym razem jak jest ciepły to skacze. To jest bardziej randomowe, raz skacze raz nie skacze. Próbowałam znaleźć jakiś wspólny mianownik typu deszczowa pogoda, duży mróz brak mrozu, krótka trasa, dłuższa wycieczka i nie ma znaczenia.
Użytkownik Czarownica edytował ten post 10 stycznia 2019 - 07:46
#69
Napisano 10 stycznia 2019 - 08:00
Użytkownik elspasoo edytował ten post 10 stycznia 2019 - 08:05
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|