Skocz do zawartości




- - - - -

Poci sie z czujnika w misce olejowej


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Kubaat3lover


  • Postów: 545
  • Na forum od: 02 gru 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 czerwca 2010 - 12:03

Zauwazylem sie takie lekkie pocenie sie z czujnika w misce, co trzeba wymienic? Miał ktoś podobny problem u siebie? Jakiś oring wystarczy wymienic czy cały czujnik?
Czy przy wymianie trzeba zlać olej?

Dołączona grafika

Dodam, że brak ubytków oleju



#2 Offline   Prze_Cinek


  • Postów: 290
  • Na forum od: 01 mar 2008
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W203 m111.982 + turbo

Napisano 20 czerwca 2010 - 13:05

jak cie to mocno gryzie to musisz spuścić olej odkręcić te dwie 10-tki i tam z tego co pamiętam jest uszczelka ale nie wiem czy ją dostaniesz można kupić papier do wycinania uszczelek i z dwóch stron posmarować silikonem (czerwonym) , ja bym zaczekał z tym do wymiany oleju 8)

#3 Offline   nomad75


  • Postów: 126
  • Na forum od: 23 lip 2009
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.3E - M102 LPG

Napisano 20 czerwca 2010 - 14:12

Lepsza jest masa uszczelniająca Reinz'a można bez uszczelki to wtedy zrobić i nie ma efektu że po jakimś czasie silikon zacznie się pocić.

Dołączona grafika

#4 Offline   KLUSKEY


  • Postów: 4
  • Na forum od: 12 cze 2009
  • Miejscowość: Zgorzelec

Napisano 21 czerwca 2010 - 12:55

mialem ten sam problem u siebie, olej nalezy zlac czyli najlepiej zrobic to podczas wymiany oleju, a uszczelke dostaniesz w pozadnym sklepie z czesciami do mercedesa albo w serwisie

#5 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 26 czerwca 2010 - 08:22

Kubaat3lover napisał:

Jakiś oring wystarczy wymienic czy cały czujnik?
Czujnik poziomu oleju o ile dobrze pamiętam posiada uszczelkę miedzianą, nie oring gumowy. Taką uszczelkę można kupić od ręki na mieście po zmierzeniu starej/zabraniu na wzór. Koszt -nawet w ASO kosztuje chyba ledwo 5 zetów.

#6 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 03 lipca 2010 - 15:36

Post pod postem, bo muszę się ukorzyć :oops: . Pokiełbasiłem w powyższym -czujnik poziomu oleju w misce olejowej ma oczywiście oring, a nie jak pisałem uszczelkę miedzianą. Taką ma zaś czujnik ciśnienia oleju mocowany przy podstawie filtra oleju....Popełniłem więc oczywisty błąd -przepraszam i mam nadzieję, że nikt nie zdążył skorzystać z mojej "porady" :mlot:
Rzecz jasna przy czujniku poziomu oleju w misce olejowej można wymienić sam oring(ale uwaga -należy upuścić sporo oleju, bądź robić to przy wymianie inaczej pocieknie i to zdrowo). Klucz "dziesiątka", lecz niestety wymiaru oringa nie pamiętam.
Jego zaś koszt...bez jaj ;)

#7 Offline   kamikaze_dragon


  • Postów: 131
  • Na forum od: 15 lip 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lutego 2015 - 10:23

W moim przypadku wymiana na nową z mercedesa nic nie dała, nadal leci olej trzeba będzie zrobić druciarstwo i zasmarować miejsce uszczelki jakimś silikonem.

#8 Gość_Rafał 1972_


  • Na forum od: --

Napisano 15 lutego 2015 - 15:30

U mnie też się to miejsce pociło. Przy okazji wymiany oleju wykręciłem czujnik i założyłem nowy oring. Teraz zauważyłem, że nie poci się spod oring-a tylko z samego czujnika. Czujnik jest elementem aluminiowo - plastikowym i widać wyraźnie, że poci się z wewnątrz czujnika z miejsca łączenia plastiku z aluminium. Wiek zrobił swoje i czas na nowy czujnik przy okazji następnej wymiany oleju.

#9 Offline   japi 65


  • Postów: 198
  • Na forum od: 19 mar 2009
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 marca 2018 - 14:19

Mam to samo..Poci się ze środka czujnika-mam pytanie- na rysunku w książce środek czujnika wygląda na uszczelniony jakimś oringiem, a jeśli nie to jak zapewniona jest szczelnośc pomiędzy aluminium a plastikiem ?A może zalać to miejsce klejem epoksydowym który uszczelni to połączenie?

#10 Offline   delmark


  • Postów: 3
  • Na forum od: 31 paź 2017
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:s211
  • Trzeci Mercedes:w123

Napisano 27 marca 2018 - 16:38

Miłem podobny problem, ciekło z plastyku, który jest zakuty w aluminiowym korpusie. Ostatecznie wymieniłem czujnik na Vemo, po 6 miesiącach też zaczął przeciekać, kupiłem Mayle, wytrzymał około roku, próbowałem klejem zalać, ale nie pomagało. Wszystko skończyło się wymianą na oryginalny za około 300 zł i 5 lat sucho jak pieprz.








Podobne tematy Zwiń