Melfio1 dzięki wielkie . To znaczy, że dmuchawa którą nabyłem jest . Ale z drugiej strony to dziwne, że rezystor rozgrzewa się do tak wysokiej temperatury i nic tam się nie spali ani nie stopią plastikowe elementy które tam są w jego pobliżu :roll: . Wydawać by się mogło, że nie powinien się aż tak mocno rozgrzewać :? .
1
[w124/w201] Nawiew nie chodzi na 1,2 i 4 biegu.
Rozpoczęty przez Wajcha_220, lip 07 2010 23:22
46 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 08 września 2011 - 19:17
#42
Napisano 08 września 2011 - 20:45
Sly108, taka jego rola - odkłada się na nim część napięcia, a że gdzies ta energia musi sie wydostać więc zamienia się w ciepło
#43
Napisano 14 lipca 2012 - 13:48
Troche odświeżę temat, u mnie czwarty bieg był taki sam jak trzeci, ale lekko docisnąłem pokrętło i nagle się pojawił 4 bieg. może być że po latach już coś nie styka tak jak powinno?
#44
Napisano 14 lipca 2012 - 20:29
Na pierwszej stronie tematu jest odpowiedź - styki przełącznika do wyczyszczenia.
#45
Napisano 27 stycznia 2013 - 20:11
U mnie przestał działać wentylator na 1 i 2 biegu - przełącznik wyczyszczony ale działa dziwnie :
gdy włączony jest 1 bieg napięcie pojawia się na 2 pierwszych pinach włącznika ( tak jak by załączony był 2 bieg ) podejrzewam uszkodzenie opornicy (jeszcze nie ruszałem) ale czy jest szansa rozbierać, czyścić, lutować opornicę czy od razu rozejrzeć się za nową-uzywaną ?
Na pierwszy rzut oka wymontowanie opornicy nie powinno stanowić problemu ale może ma ktoś jakieś wskazówki na co uważać bądź za co pociągnąć żeby nie urwać itp.
Na koniec dodam że jeździłem z uszkodzonym wentylatorem (piszczącym i wydającym dziwne odgłosy jakiś czas) i wtedy zniknęły 1 i 2 bieg, teraz po wymianie wentylatora dalej brak 1 i 2 biegu
gdy włączony jest 1 bieg napięcie pojawia się na 2 pierwszych pinach włącznika ( tak jak by załączony był 2 bieg ) podejrzewam uszkodzenie opornicy (jeszcze nie ruszałem) ale czy jest szansa rozbierać, czyścić, lutować opornicę czy od razu rozejrzeć się za nową-uzywaną ?
Na pierwszy rzut oka wymontowanie opornicy nie powinno stanowić problemu ale może ma ktoś jakieś wskazówki na co uważać bądź za co pociągnąć żeby nie urwać itp.
Na koniec dodam że jeździłem z uszkodzonym wentylatorem (piszczącym i wydającym dziwne odgłosy jakiś czas) i wtedy zniknęły 1 i 2 bieg, teraz po wymianie wentylatora dalej brak 1 i 2 biegu
Użytkownik asz edytował ten post 27 stycznia 2013 - 20:16
#46
Napisano 03 kwietnia 2017 - 16:16
Użytkownik Gerri dnia 08 lipca 2010 - 22:03 napisał
To niekoniecznie musi być uszkodzenie silniczka dmuchawy. Równie dobrze może to być uszkodzenie kostki stykowej stacyjki. Kostka ma osobny styk właśnie dla dmuchawy i czasem wystarczy po uruchomieniu silnika lekko cofnąć kluczyk żeby dmuchawa odzyskała wigor
Gerri - ostatnio miałem właśnie taki problem - pociągnięcie kluczyka czasem pomaga, czasem nie Jak sądzisz - kostka stykowa stacyjki do wymiany??
#47
Napisano 04 kwietnia 2017 - 21:07
Koledzy ja mam inny problem z nawiewem,na czwartym biegu pali mi bezpiecznik. Jaka może być przyczyna jarania się bez?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W201] Problem z nawiewem-klimatyzacja automatyczna. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
[w201] Brak biegów nawiewu i nadmuchu przedniej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wrobelek |
|
||
[W201] Naprawa suwaka nawiewu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Charriere |
|
||
[W201] Brak ciepłego nawiewu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Charriere |
|