W mojej mam problem z nawiewem, w sumie jest on odkąd go nabyliśmy. a więc gdy włączę dmuchawę to nie działa ona mi na 2 pierwszych biegach, na trzecim chodzi normalnie a na 4 chodzi tak jak na 3 biegu. co może być problemem i gdzie szukać rozwiązanie. Z góry dziękuję za odpowiedź.
1
[w124/w201] Nawiew nie chodzi na 1,2 i 4 biegu.
Rozpoczęty przez Wajcha_220, lip 07 2010 23:22
46 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 lipca 2010 - 23:22
#2
Napisano 07 lipca 2010 - 23:36
Kolego popraw tytuł i uzupełnij profil...
#3
Napisano 08 lipca 2010 - 07:47
Jeżeli to jest 124 to styki przełącznika do wyczyszczenia. Robota łatwa i przyjemna. Ale tylko się domyślam że to 124 - uzupełnij profil o dane auta!!
#4
Napisano 08 lipca 2010 - 10:04
koledzy podlaczam sie pod temat u mnie jest podobny problem tylko ze u mnie chodza wszystkie biegi ale jak jezdze na dolkach to raz sie dmuchawa wlacza a raz wylacza co to moze byc? jutro bede mial chwile czasu i bede to rozbieral ale chce sie najpierw dowiedziec dokladniej zeby wiedziec od czego zaczac czy wystarczy panel sciagnac i podciagnac jakas wtyke czy odrazu zaczac od podszybia. POZDRAWIAM
#5
Napisano 08 lipca 2010 - 22:03
To niekoniecznie musi być uszkodzenie silniczka dmuchawy. Równie dobrze może to być uszkodzenie kostki stykowej stacyjki. Kostka ma osobny styk właśnie dla dmuchawy i czasem wystarczy po uruchomieniu silnika lekko cofnąć kluczyk żeby dmuchawa odzyskała wigor
#6
Napisano 09 lipca 2010 - 06:44
Gerri napisał:
czasem wystarczy po uruchomieniu silnika lekko cofnąć kluczyk żeby dmuchawa odzyskała wigor
dokładnie. wystarczy ze kluczyk lekko zostaje w pozycji "rozruch" i dmuchawa moze przestać działać gdyż kontrukcja kostki stacyjki odcina dopływ prądu do niej (i bodajże radia) gdy odpalamy silnik (aby jak najwiecej prądu z aku było dostępne dla rozrusznika)
#7
Napisano 11 lipca 2010 - 09:18
podłączę się do tematu ,czy ten problem ze stacyjką jest do naprawienia czy trzeba stacyjkę wymienić?
#8
Napisano 11 lipca 2010 - 10:07
To nie jest problem ze stacyjką jako całością tylko z kostką stykową znajdującą się na jej końcu. Kostkę można bez problemu rozebrać. Styk dmuchawy oznaczony jest 15X i trzeba mu się przyjrzeć. Można naprawy dokonać poprzez miejscowe zebranie materiału z krzywki podnoszącej styk, można również próbować podgiąć styk. Jeżeli styk jest mocno przegrzany (ma fioletowy kolor) to raczej utracił sprężystość i może się w krótkim czasie usterka pojawić ponownie. W takim przypadku należy zastanowić się nad wymianą kostki.
#9
Napisano 18 lipca 2010 - 15:01
U mnie Panowie kompletnie nie działa dmuchawa. Czyli nie muszę ściągać od razu deski, tylko wystarczy najpierw przejrzeć kostkę, a potem pewnie jeszcze przełącznik od dmuchawy? Nie chodzi na żadnym biegu. Radio działa.
#10 Gość__
Napisano 14 grudnia 2010 - 11:42
A u mnie ostatnio jak zacząłem używać dmuchawy na biegach 2-3-4, to zauważyłem, że 2 i 3 są takie same - można jakoś nieinwazyjnie przedmuchać ten styk? Może jakieś WD-40 :oops: czy inne coś w sprayu, co spenetruje trochę ten przesuwak? Chodzi o w201.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W201] Problem z nawiewem-klimatyzacja automatyczna. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
[w201] Brak biegów nawiewu i nadmuchu przedniej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wrobelek |
|
||
[W201] Naprawa suwaka nawiewu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Charriere |
|
||
[W201] Brak ciepłego nawiewu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Charriere |
|