Skocz do zawartości




- - - - -

[w124/w201] problem ABS


84 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   biala190


  • Postów: 13
  • Na forum od: 27 kwi 2011

Napisano 26 maja 2011 - 15:50

Opony takie same tzn. marka i typ wielkość inna na przedzie nizszy profil , jeśli chodzi o zużycie jest trochę różnicy, a gaz puszczam gwałtownie...



#42 Offline   biala190


  • Postów: 13
  • Na forum od: 27 kwi 2011

Napisano 26 maja 2011 - 16:50

Ok dzięki

#43 Offline   wielki3333


  • Postów: 279
  • Na forum od: 29 maj 2007
  • Miejscowość: Łeba
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 maja 2011 - 21:46

a ja mam takie pytanie ,czy żeby stwierdzić który czujnik jest walnięty wystarczy wypiąć i wpiąć nowy bez demontażu starego i montażu nowego?

#44 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 maja 2011 - 18:06

Nic to nie da. Sprawdza się czy w czujniku indukuje się napięcie podczas kręcenia kołem i tyle.

#45 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 maja 2011 - 21:05

roxa napisał:

Dobry czujnik powinien wykazywać 1.4kiloohma
Jeszcze zależy który - ten z mostu ma coś tam mniej. Szczerze, to już się nie bawię w mierzenie oporności, bo to ślepa uliczka - też się na to naciąłem. Z resztą różnice mogą być nawet między oporem czujnika lewego a prawego koła - ważne żeby indukował. Coś mi się kołacze po głowie, że u mnie było nawet więcej jak 0,1V. Chyba coś powyżej 1V.

#46 Offline   wielki3333


  • Postów: 279
  • Na forum od: 29 maj 2007
  • Miejscowość: Łeba
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 maja 2011 - 23:30

czyli sama wtyczka nic nie zmieni?

#47 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 czerwca 2011 - 00:32

roxa napisał:

toś sobie "pokręcił" kołem
a w ktora strone? ;)

Sorki, ale nie moglem sie powstrzymac 8)

#48 Offline   maro


  • Postów: 13
  • Na forum od: 11 gru 2010

Napisano 14 września 2011 - 20:15

Witam
Jeśli można podepnę się do tematu
Mój problem polega na tym że przepala mi sie bezpiecznik w przekażniku ABS, po wymianie na nowy przejadę może z kilometr albo dwa i bezpiecznik znowu się przepala a kontrolka ABS świeci.
Może miał ktoś podobny problem? Gdyby to bylo jakieś zwarcie to bezpiecznik przepalał by sie od razu a nie dopiero po jakimś czasie, wiec poprostu coś pobiera za dużo prądu tylko co i dlaczego :?:

#49 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 września 2011 - 21:56

A napięcie ładowania masz dobre? Przekaźnik zabezpieczenia nadnapięciowego jest tak zmajstrowany, że upala bezpiecznik gdy napięcie jest zbyt wysokie. Może w tą stronę trzeba pójść.
A czy zanim się przepali, to obrotomierz działa normalnie?

#50 Offline   maro


  • Postów: 13
  • Na forum od: 11 gru 2010

Napisano 16 września 2011 - 14:47

Nie zauważyłem zeby byly jakieś problemy z obrotomierzem, caly czas dziala normalnie ale zwrócę na to uwagę.








Podobne tematy Zwiń