Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] M111 swap na M104 lub M111 + kompresor.


69 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   ZOlw


  • Postów: 56
  • Na forum od: 19 maj 2013
  • Miejscowość: Rokitki
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W123 300D, 1979
  • Trzeci Mercedes:MB Sprinter 213Cdi, 2005
  • Inne auto:MB Sprinter 311Cdi, 2004

Napisano 07 października 2018 - 10:49

W mojej okolicy legalizacja zmany silnika nie jest problemem. robilem taka 3 lata temu (chyba ze cos w przepisach sie pozmienialo). Tak szczerze mowiac to faktury za silnik nikt nie chcial. Bylem po prostu na przegladzie i do wydzialu komunikacji. A zmienialem z diesla na benzyne wiec bylo troche komplikacji. Jesli szukasz tanio calego wozu, to moge ci cos znalezc w UK. Tylko transport bedziesz musial sam ogarnac. Zdarzaja sie tutaj tanie autka z malym przebiegiem. Z reguly cos im dolega, dlatego sa tanie. Czasami blacharka, a czasami jakas inna drobna awaria, do ogarniecia w Polsce a niemozliwa do naprawy przez miejscowych "mechanikow" :) . Mozesz go rozkrecic u mnie i pozbedziemy sie reszty na zlomowcu 5km ode mnie, wezma na pewno. A co potrzebne to sobie wywieziesz do siebie. Widze, ze jestes zdecydowany na standalone w przypadku M111 z kompresorem. Naciskalem mojego elektryka na takie rozwiazanie, ale nie zdecydowal sie. Twierdzi, ze oryginal to oryginal, ale slabo mu idzie ta robota. Ogolnie takie zabawy z silnikami sa pasjonujace, ale trudno wszystko przewidziec. Dam znac na poczatku listopada, jesli cos sie ruszy.



#42 Offline   ZOlw


  • Postów: 56
  • Na forum od: 19 maj 2013
  • Miejscowość: Rokitki
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W123 300D, 1979
  • Trzeci Mercedes:MB Sprinter 213Cdi, 2005
  • Inne auto:MB Sprinter 311Cdi, 2004

Napisano 23 października 2018 - 18:52

Witam wszystkich :)

Najnowszy update. Samochod "juz" jezdzi :hooray: . Wiecej informacji w przyszlym tygodniu. W wolnej chwili zamieszcze dokladna relacje ze zdjeciami i filmikami. Mam tez troche schematow ktore moga wam sie przydac w przyszlosci, Wszystko tu wyladuje. Pozdrawiam :smile: :star: .

#43 Offline   elspasoo


  • Postów: 211
  • Na forum od: 20 lip 2017
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS 55 AMG

Napisano 23 października 2018 - 19:10

Czekam z niecierpliwością.

#44 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 października 2018 - 08:37

ZOlw, gratulacje. :ok:

#45 Offline   carl00s


  • Postów: 2 002
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 października 2018 - 11:00

Nie to, żebym Cię popędzał, ale DLACZEGO JESZCZE NIE MA MATERIAŁÓW?

:E

Tupię nóżkami z niecierpliwością.

#46 Offline   ZOlw


  • Postów: 56
  • Na forum od: 19 maj 2013
  • Miejscowość: Rokitki
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W123 300D, 1979
  • Trzeci Mercedes:MB Sprinter 213Cdi, 2005
  • Inne auto:MB Sprinter 311Cdi, 2004

Napisano 27 października 2018 - 12:24

Dzien dobry wszystkim :) . Prosze o troche cierpliwosci ;) . Dopiero dzisiaj wrocilem do domu. Jak juz pisalem samochod jezdzi. Ogolna sytuacja wyglada tak: Auto odpala, jedzie. Silnik pracuje plynnie i cicho, tak jak powinien. Moc bez porownania wieksza niz z seryjnym M111. Skrzynia dziala bez zarzutu, zmienia plynnie biegi, chociaz jeszcze nic nie regulowalem. Rozpedzilem sie do 140 km/h, zeby sprawdzic, czy nie bedzie bledu z modulu ABS. Ale wyglada na to ze wszystko jest ok. Bede systematycznie dodawal wszystko co mam, ale dopiero od przyszlego tygodnia, bo musze troche odpoczac po podrozy. Na poczatek zaznaczam, ze jest jeszcze wiele do zrobienia. W poniedzialek jade zamontowac kompletny oryginalny wydech od SLK. Srednica rur w starym siniku jest ok 5mm mniejsza i wg mnie moze wplywac na moc, szczegolnie w gornych zakresach obrotow. Musi wiec wrocic oryginal pod ten silnik. Nie dziala: obrotomierz, wskaznik temperatury plynu chlodzacego, wskaznik cisnienia oleju. Bede z tym potrzebowal waszej pomocy, bo sa drobne roznice w konstrukcji silnika. Pod maska straszny balagan. wszystkie przewody i urzadzenia leza na sliniku, musze je sam uporzadkowac, polutowac, zabezpieczyc i znalezc dla nich bezpieczne suche miejsce. Elektryk nie mial juz ochoty tego robic, za zadna cene :grinhihi: . I tak jestem mu wdzieczny, ze w koncu ogarnal temat. W poniedzialek pierwsze fotki i poczatek relacji. Milego weekendu. :) :star:

Dołączona grafika

W koncu w domu :) .

Dołączona grafika

Pod maska :|

Dołączona grafika

#47 Offline   hadrianus


  • Postów: 248
  • Na forum od: 06 lip 2016
  • Miejscowość: Krajna
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 października 2018 - 12:45

Usuń te niebieskie zawijki, zalej żywicą i tak zostaw, twórczy nieład... :D

#48 Offline   bujemuje


  • Postów: 134
  • Na forum od: 23 lis 2014
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w140 3.2 b+g

Napisano 28 października 2018 - 21:21

Kup chociaż by taśmę parcianą albo pęszle. Napewno będzie wyglądać lepiej. Pod maską masz kocioł ale jak już jest porobione to porządek tego to już sama przyjemność. Z czystej ciekawości ile Cię elektryk skasował za taką pracę ??

#49 Offline   carl00s


  • Postów: 2 002
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 października 2018 - 00:29

Hehehehe, elektryczne spaghetti. Kocham taki widok :D

#50 Offline   Robeem


  • Postów: 7
  • Na forum od: 03 lis 2018
  • Miejscowość: Gdansk
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 Kombi 2.2 benz.
  • Trzeci Mercedes:w107

Napisano 04 listopada 2018 - 00:55

Heja, ja jeżdżę od ponad roku takim w124 Coupe z silnikiem 2.3 kompressor (jestem z Gdańska). Jestem bardzo zadowolony, idealna kombinacja. Wciąż go udoskonalam. Jeszcze muszę wyrogólowac górne zakresy obrotów bo po prostym tuningu kompresora czasem wycina mi górę ale nauczyłem się z tym sprawnie jeździć i nie robi to mi już większego problemu - nawet na torze. Jak tam Twój swap - zakończony sukcesem? Jeździsz już?








Podobne tematy Zwiń