Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Dyferencjał - wyje



24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Goku


  • Postów: 990
  • Na forum od: 26 mar 2009
  • Miejscowość:
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:CLS
  • Trzeci Mercedes:SLS
  • Inne auto:A 45 AMG

Napisano 29 listopada 2013 - 00:34

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 28 listopada 2013 - 15:32 napisał

Same części czy i robocizna ?
Za wymontowanie, remont i zamontowanie. Podziału kosztów nie pamiętam, ale za części wychodziło około 600-700zł + chyba 200zł/h pracy. Czasowo było to szacowane na oko ile by to zajęło.
Gwarancji nie dają ze względu na to, że czasem nie pomaga wymienić uszczelki, łożyska itp jeśli są tam już jakieś opiłki.

Użytkownik Goku edytował ten post 29 listopada 2013 - 00:35




#22 Offline   mbaszyns


  • Postów: 310
  • Na forum od: 27 gru 2007
  • Miejscowość: był Wrocław, Kraków, teraz okolice Wieliczki..
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Kia Sorento 3.3 V6 2007

Napisano 29 listopada 2013 - 09:57

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 28 listopada 2013 - 17:13 napisał

w Wrocławiu jest gość co regeneruje mosty i jak z nim rozmawiałem to daje dożywotnią gwarancje .

a gdzie dokładniej we Wrocławiu?
Poza tym problem z mostami jest innego rodzaju - można w nim wymienić łożyska, uszczelniacze - ale najważniejsza część (koło talerzowe) kosztuje majątek (kiedyś ponoć kosztowało ponad 2000 DM - jeśli ktoś jeszcze pamięta co to DM i jaki był kurs wymiany DM/Euro). Nawet jeśli przyczyną wycia jest/są tylko łożysko/(a) - to ze świecą szukać mechanika, który to po złożeniu poprawnie wyreguluje. Most technicznie niby będzie sprawny, ale będzie głośny. Tam są tak małe tolerancje, że po rozebraniu nawet sprawnego mostu i jego ponownym złożeniu bez wymiany jakiegokolwiek elementu nie ma gwarancji, że most będzie cichy.
Poza tym Panowie pocieszę Was - most 3,91/3,92 ABS jest jeszcze trudniejszy do zdobycia, ale da się.

#23 Offline   Krzys546


  • Postów: 10
  • Na forum od: 13 paź 2016
  • Miejscowość: Chełmno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S 124 250 D T 1992

Napisano 22 października 2016 - 10:38

Mam podobny problem most , huczy podejrzewam łożyska tak słychać ale może być atak . Najgorsze kto to złoży sam jestem mechanikiem ale w mostach nie siedziałem , tu jest problem . Mój most jest z grupy 3,91 . Czy można zamienić na inny .

#24 Offline   Baltycki


  • Postów: 8
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Trójmiasto
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 czerwca 2018 - 21:19

Czy ten warsztat w Kielcach jeszcze istnieje? Podobno daje 1 rok gwarancji na naprawiony/regenerowany dyferencjał, 1300 pln...
U mnie troszkę zaczyna hałąsować, potrzebuję przełożenia 3,67 ABS rocznik 1995 W124 E250D, 5 biegowa manualna. Jakby kto wiedział to proszę o kontakt.

#25 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 marca 2020 - 07:00

Witam może mi ktoś podpowiedzieć jaki numer simeringa dyfra od strony wału 3.23 mała główka ABS bo jak rozbiore to chce mieć pod ręką i odrazu wymienić będę wdzięczny

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń