4
24 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 24 października 2010 - 20:47
Na Pańcie chcą 800 zł? A mi mówili że dyfry u nich są po ok. 400-500 zł. Ja za swój dałem 350 zł. dlatego olałem zwrot.
Teraz mam jeden dyfer luzem i moge go dać znajomemu ktury wymieniał juz łorzyska w dyfrze w swojej 190, a ostatnio wymieniał w o ile sie nie mylę to C 220, ale ile to wytrzymało to nie wiem.
pzdr.
Teraz mam jeden dyfer luzem i moge go dać znajomemu ktury wymieniał juz łorzyska w dyfrze w swojej 190, a ostatnio wymieniał w o ile sie nie mylę to C 220, ale ile to wytrzymało to nie wiem.
pzdr.
#12
Napisano 25 października 2010 - 15:59
Jakieś inne dojścia macie?
#13
Napisano 28 listopada 2013 - 11:44
Witam
problem polega na tym że wyje mi most, główka mostu do wymiany.
Dzwoniłem szukałem pytałem i znalazłem główkę z moim przełożeniem (3.64) (190 1,8 benz) ale bez czujnika ABS a w mojej jest i pytanie polega na tym czy po wymianie i odłączeniu czujnika oprócz palącej się kontrolki i nie działającym układzie będzie coś się działo ? czy po odłączeni tyłu przestanie działać również przód ?
Albo czy da się coś z tym zrobić ? jakoś naprawić, zregenerować czy coś?
Gdzieś wyczytałem że wymiana oleju (jedni piszą żeby tylko ewentualnie dolać nie wymieniać) czy to coś da????
dodam tylko że akurat mój most jest suchy a wyje jak cholera.....
problem polega na tym że wyje mi most, główka mostu do wymiany.
Dzwoniłem szukałem pytałem i znalazłem główkę z moim przełożeniem (3.64) (190 1,8 benz) ale bez czujnika ABS a w mojej jest i pytanie polega na tym czy po wymianie i odłączeniu czujnika oprócz palącej się kontrolki i nie działającym układzie będzie coś się działo ? czy po odłączeni tyłu przestanie działać również przód ?
Albo czy da się coś z tym zrobić ? jakoś naprawić, zregenerować czy coś?
Gdzieś wyczytałem że wymiana oleju (jedni piszą żeby tylko ewentualnie dolać nie wymieniać) czy to coś da????
dodam tylko że akurat mój most jest suchy a wyje jak cholera.....
#14
Napisano 28 listopada 2013 - 13:27
Wymiana oleju nic Ci nie da.
Odpięcie czujnika ABS z mostu spowoduje wyłączenie tego układu kilkadziesiąt metrów po uruchomieniu silnika i ruszeniu. Nie da się dołożyć czujnika do dyfra, który go nie ma.
Odpięcie czujnika ABS z mostu spowoduje wyłączenie tego układu kilkadziesiąt metrów po uruchomieniu silnika i ruszeniu. Nie da się dołożyć czujnika do dyfra, który go nie ma.
#15
Napisano 28 listopada 2013 - 14:01
mógłby ktoś wysłać na PW albo wrzucić tutaj jak wyje dojechany most?
#16
Napisano 28 listopada 2013 - 15:09
Szacowany koszt regeneracji mostu w ASO to okolice 1400zl w tym są wszystkie uszczelnienia, lozyska i te tryby które oplaca sie wymieniać, a nie dają gwaracncji, że po zlozeniu nie będzie w dalszym ciągu wyć. Pytalem ze dwa miesiące temu. Doradzili poszukać używanego w dobrym stanie. Moim zdaniem oplaca sie regenerować uszczelnienia jak jeszcze most żyje, a nie podczas agonii.
#17
Napisano 28 listopada 2013 - 15:22
no tak ale chodziło mi o to że jeśli kupię taki bez wyjścia na ABS i zamontuje,
to czy oprócz palącej się kontrolki i braku ABS nic się nie stanie i będzie jeździł ?
generalnie dzwoniłem dziś, szukałem na allegro, tablicy i znalazłem z 3 lub 4 z moim przełożeniem ALE BEZ ABS
(chs18 widzę że jesteś tym samym szczęściarzem co ja 364 z ABS tyle że w124 i z innym silnikiem )
to czy oprócz palącej się kontrolki i braku ABS nic się nie stanie i będzie jeździł ?
generalnie dzwoniłem dziś, szukałem na allegro, tablicy i znalazłem z 3 lub 4 z moim przełożeniem ALE BEZ ABS
(chs18 widzę że jesteś tym samym szczęściarzem co ja 364 z ABS tyle że w124 i z innym silnikiem )
Użytkownik jabcok007 edytował ten post 28 listopada 2013 - 15:42
#19
Napisano 28 listopada 2013 - 15:45
Użytkownik jabcok007 dnia 28 listopada 2013 - 15:22 napisał
no tak ale chodziło mi o to że jeśli kupię taki bez wyjścia na ABS i zamontuje,
to czy oprócz palącej się kontrolki i braku ABS nic się nie stanie i będzie jeździł ?
to czy oprócz palącej się kontrolki i braku ABS nic się nie stanie i będzie jeździł ?
Nic się nie stanie, tylko ABS będzie nieaktywny, będzie hamował jak zwykły konwencjonalny układ ham.
#20
Napisano 28 listopada 2013 - 17:13
w Wrocławiu jest gość co regeneruje mosty i jak z nim rozmawiałem to daje dożywotnią gwarancje .
kurde ja też mam ten most 3.64 ABS też zaczyna wyć
kurde ja też mam ten most 3.64 ABS też zaczyna wyć
Użytkownik melfio1 edytował ten post 28 listopada 2013 - 17:15
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] wprasowanie tulei dyferencjału |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | holyfido |
|
|
|
[W140] Zablokowana kierownica czy wyjechana stacyjka? |
Mercedes S, CL i SEC | Buleczka |
|
||
[W124] Wyciek oleju z tylnego dyferencjału |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcinzzz |
|
|
|
[w124] Dobór przełożenia dyferencjału |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Devcrk |
|
|
|
[W201] Wyjec 2.0D 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Wyjec |
|