Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Dyferencjał - wyje



24 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   radim68


  • Postów: 19
  • Na forum od: 29 maj 2009
  • Miejscowość: Gdańsk

Napisano 24 października 2010 - 20:47

Na Pańcie chcą 800 zł? A mi mówili że dyfry u nich są po ok. 400-500 zł. Ja za swój dałem 350 zł. dlatego olałem zwrot.
Teraz mam jeden dyfer luzem i moge go dać znajomemu ktury wymieniał juz łorzyska w dyfrze w swojej 190, a ostatnio wymieniał w o ile sie nie mylę to C 220, ale ile to wytrzymało to nie wiem.
pzdr.



#12 Offline   chs18


  • Postów: 82
  • Na forum od: 28 mar 2009
  • Miejscowość: Kościerzyna

Napisano 25 października 2010 - 15:59

Jakieś inne dojścia macie?

#13 Offline   jabcok007


  • Postów: 33
  • Na forum od: 13 lis 2013
  • Miejscowość: pomorskie
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 listopada 2013 - 11:44

Witam
problem polega na tym że wyje mi most, główka mostu do wymiany.
Dzwoniłem szukałem pytałem i znalazłem główkę z moim przełożeniem (3.64) (190 1,8 benz) ale bez czujnika ABS a w mojej jest i pytanie polega na tym czy po wymianie i odłączeniu czujnika oprócz palącej się kontrolki i nie działającym układzie będzie coś się działo ? czy po odłączeni tyłu przestanie działać również przód ?

Albo czy da się coś z tym zrobić ? jakoś naprawić, zregenerować czy coś?
Gdzieś wyczytałem że wymiana oleju (jedni piszą żeby tylko ewentualnie dolać nie wymieniać) czy to coś da????
dodam tylko że akurat mój most jest suchy a wyje jak cholera..... :/

#14 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 listopada 2013 - 13:27

Wymiana oleju nic Ci nie da.

Odpięcie czujnika ABS z mostu spowoduje wyłączenie tego układu kilkadziesiąt metrów po uruchomieniu silnika i ruszeniu. Nie da się dołożyć czujnika do dyfra, który go nie ma.

#15 Offline   maraz80


  • Postów: 257
  • Na forum od: 10 sie 2012
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 listopada 2013 - 14:01

mógłby ktoś wysłać na PW albo wrzucić tutaj jak wyje dojechany most?

#16 Offline   Goku


  • Postów: 990
  • Na forum od: 26 mar 2009
  • Miejscowość:
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:CLS
  • Trzeci Mercedes:SLS
  • Inne auto:A 45 AMG

Napisano 28 listopada 2013 - 15:09

Szacowany koszt regeneracji mostu w ASO to okolice 1400zl w tym są wszystkie uszczelnienia, lozyska i te tryby które oplaca sie wymieniać, a nie dają gwaracncji, że po zlozeniu nie będzie w dalszym ciągu wyć. Pytalem ze dwa miesiące temu. Doradzili poszukać używanego w dobrym stanie. Moim zdaniem oplaca sie regenerować uszczelnienia jak jeszcze most żyje, a nie podczas agonii.

#17 Offline   jabcok007


  • Postów: 33
  • Na forum od: 13 lis 2013
  • Miejscowość: pomorskie
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 listopada 2013 - 15:22

no tak ale chodziło mi o to że jeśli kupię taki bez wyjścia na ABS i zamontuje,
to czy oprócz palącej się kontrolki i braku ABS nic się nie stanie i będzie jeździł ?
generalnie dzwoniłem dziś, szukałem na allegro, tablicy i znalazłem z 3 lub 4 z moim przełożeniem ALE BEZ ABS :/
(chs18 widzę że jesteś tym samym szczęściarzem co ja 364 z ABS :/ tyle że w124 i z innym silnikiem )

Użytkownik jabcok007 edytował ten post 28 listopada 2013 - 15:42


#18 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 listopada 2013 - 15:32

Wyświetl postUżytkownik Goku dnia 28 listopada 2013 - 15:09 napisał

Szacowany koszt regeneracji mostu w ASO to okolice 1400zl

Same części czy i robocizna ? Bo częsci to tylko 33% sukcesu - reszta to wiedza i umiejętności osoby, która to poskłada.

#19 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 28 listopada 2013 - 15:45

Wyświetl postUżytkownik jabcok007 dnia 28 listopada 2013 - 15:22 napisał

no tak ale chodziło mi o to że jeśli kupię taki bez wyjścia na ABS i zamontuje,
to czy oprócz palącej się kontrolki i braku ABS nic się nie stanie i będzie jeździł ?

Nic się nie stanie, tylko ABS będzie nieaktywny, będzie hamował jak zwykły konwencjonalny układ ham.

#20 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 28 listopada 2013 - 17:13

w Wrocławiu jest gość co regeneruje mosty i jak z nim rozmawiałem to daje dożywotnią gwarancje .
kurde ja też mam ten most 3.64 ABS :/ też zaczyna wyć :E

Użytkownik melfio1 edytował ten post 28 listopada 2013 - 17:15









Podobne tematy Zwiń