Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Cieżko pali


21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   MilUl


  • Postów: 40
  • Na forum od: 04 gru 2008
  • Miejscowość: Ruciane-Nida

Napisano 06 października 2010 - 18:02

Witam , mam mercedes w124 2.3 benzyna (136km) , otóż , gdy auto jest zimne , ciężko pali , muszę potrzymać go na rozruszniku 15-20s aż odpali. Gdy odpali trzęsie nim i muszę troszkę go na obrotach przytrzymać (około 40sekund ) po czym zaczyna normalnie chodzić.Świece nowe , wszystkie filtry wymienione. Czy to może być od ssania ? Bo nie chodzi.

Pozdrawiam



#2 Offline   kubikulum


  • Postów: 260
  • Na forum od: 27 cze 2010
  • Miejscowość: łódzkie
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 października 2010 - 20:00

Może być ssanie ewentualnie powietrze w przewodach paliwowych

#3 Offline   tytus


  • Postów: 87
  • Na forum od: 22 paź 2009
  • Miejscowość: jasnogórze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 października 2010 - 20:45

Teraz jest zimno , więc ssanie powinno działać . Po odpaleniu powinien przez chwilę trzymać 1100 r/min , a potem zejść na 700. Sprawdź czy działa wtrysk rozruchowy. Wogule sprawdź czy elektronika działa , wyciągnij bezpiecznik z przekaźnika przepięciowego i zobacz czy będzie jakaś różnica. Jeżeli będzie , zanaczy działa. Wtedy skup się na wtryskiwaczu.

#4 Offline   MichalK


  • Postów: 12
  • Na forum od: 29 kwi 2011
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 maja 2011 - 19:08

witam, podepnę się bo mam identyczny problem. wczoraj bez zarzutu a dzisiaj prawie aku rozładowałem. Kolega MilUl chyba rozwiązał problem bo nie drąży ale michal nie jest taki bystry bo nie mam pojęcia gdzie jest "wtrysk rozruchowy" ani który bezpiecznik trzeba wypiąć. z góry bardzo dziękuje jeżeli ktoś pomoże.

#5 Offline   Krzysiek1wr


  • Postów: 71
  • Na forum od: 17 kwi 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 maja 2011 - 19:28

chodzi o bezpiecznik w srebrnym przekaźniku za akumulatorem

#6 Offline   MichalK


  • Postów: 12
  • Na forum od: 29 kwi 2011
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 maja 2011 - 19:41

znalazłem. jutro go odłączę bo wymienię jeszcze przewody i poczekam na reakcje. Tylko jaka powinna być?

#7 Offline   mirow124


  • Postów: 66
  • Na forum od: 20 maj 2011
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 24 maja 2011 - 20:05

witam,sprawdź jeszcze gniazdo tego przekaźnika lubi korodować ,a wtrysk rozruchowy ma taką niebieską wtyczkę (na środku kolektora )

#8 Offline   MichalK


  • Postów: 12
  • Na forum od: 29 kwi 2011
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 maja 2011 - 20:20

dzięki jutro wszystko posprawdzam i dam znać o efektach. pozdrawiam

#9 Offline   mirow124


  • Postów: 66
  • Na forum od: 20 maj 2011
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 24 maja 2011 - 20:58

Krzysiek1wr napisał:

chodzi o bezpiecznik w srebrnym przekaźniku za akumulatorem
a jak twój

#10 Offline   MichalK


  • Postów: 12
  • Na forum od: 29 kwi 2011
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 maja 2011 - 20:25

sprawdziłem tan bezpiecznik jest ok, gniazdo też w porządku jest czyste. czy można jakimś domowym sposobem sprawdzić działanie tego wtrysku? kiedy do niego powinno dochodzić napięcie?








Podobne tematy Zwiń