Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Cieżko pali


21 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Krzysiek1wr


  • Postów: 71
  • Na forum od: 17 kwi 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 maja 2011 - 20:33

mirow124 napisał:

Krzysiek1wr napisał:

chodzi o bezpiecznik w srebrnym przekaźniku za akumulatorem
a jak twój
mój jeszcze nie rozbierałem bo nie mam za bardzo czasu, sprawdziłem tylko gniazdo bezpiecznika i trochę wyczyściłem dziś rano fajnie odpalił myślałem że już tak zostanie ale po powrocie z pracy to samo. teraz muszę się dowiedzieć coś o blokowaniu mi mocy (muli się) a czasem coś się odblokuje i idzie jak strzała



#12 Offline   mirow124


  • Postów: 66
  • Na forum od: 20 maj 2011
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 25 maja 2011 - 21:00

Witam,napięcie ma wtrysku jest gdy kręcisz rozrusznikiem

#13 Offline   mirow124


  • Postów: 66
  • Na forum od: 20 maj 2011
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 25 maja 2011 - 21:24

Krzysiek1wr napisał:

mirow124 napisał:

Krzysiek1wr napisał:

chodzi o bezpiecznik w srebrnym przekaźniku za akumulatorem
a jak twój
mój jeszcze nie rozbierałem bo nie mam za bardzo czasu, sprawdziłem tylko gniazdo bezpiecznika i trochę wyczyściłem dziś rano fajnie odpalił myślałem że już tak zostanie ale po powrocie z pracy to samo. teraz muszę się dowiedzieć coś o blokowaniu mi mocy (muli się) a czasem coś się odblokuje i idzie jak strzała
sprawdź filtr na wejściu zasilania do rozdzielacza,w środku jest taki malutki

#14 Offline   MichalK


  • Postów: 12
  • Na forum od: 29 kwi 2011
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 maja 2011 - 19:13

witam ponownie. ktoś mi kiedyś powiedział że mercedes musi klekotać że tylko diesel i chyba jest w tym trochę racji. Nie ogarniam już odpalania tego silnika sprawdziłem wszystko co mogłem i zacząłem próbować: z wyjętym bezpiecznikiem ze srebrnego przekaźnika pali tak samo jak z włożonym jednak z bezpiecznikiem na swoim miejscu a odłączonym wtryskiem startowym odpalił na dotyk . eureka mówię i wpiąłem z powrotem żeby mieć pewność a on znowu na dotyk i 2 i 3 raz zgupiałem przecież nic nie zrobiłem. poczekam aż ostygnie i spróbuje raz jeszcze. zostawił bym tak, złożył i cichutko zamknął maskę ale z moim szczęściem w pierwszej trasie mu się nawróci.
ps. nowe świece nowe przewody sprawdzony i wyczyszczony srebrny przekaźnik, podczas kręcenia rozrusznikiem na wtrysku startowym jest napięcie,wymyłem zawór powietrza dodatkowego. troche siara sie przyznać ale wszystko zaczeło sie po umyciu silnika :oops:

#15 Offline   MichalK


  • Postów: 12
  • Na forum od: 29 kwi 2011
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 26 maja 2011 - 19:15

a i jeszcze to bym sprawdzil " sprawdź filtr na wejściu zasilania do rozdzielacza,w środku jest taki malutki" ale nie wiem o co chodzi.

#16 Offline   mirow124


  • Postów: 66
  • Na forum od: 20 maj 2011
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 26 maja 2011 - 21:47

a po co myłeś???
ten filtr jest na wejściu zasilania do rozdzielacza (ale u ciebie raczej to nie to )

#17 Offline   MichalK


  • Postów: 12
  • Na forum od: 29 kwi 2011
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 maja 2011 - 07:42

witam w piątek. mam plan żeby założyć inny srebrny przekaźnik od innego mercedesa wiem tylko że też 2.3 ,czy to dobry pomysł na wykluczenie tzw zimnego lutu??

#18 Offline   MichalK


  • Postów: 12
  • Na forum od: 29 kwi 2011
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 maja 2011 - 09:25

po wymianie przekaźnika reakcji nie ma. Metodą próbówki z kabelkiem stwierdziłem że wtrysk startowy działa przez sekundę po odpaleniu silnika. Nie wie ile czujników jest odpowiedzialnych za czas działania ale wydaje mi sie ze pierwszy to czujnik temp. Wczoraj po nagrzaniu wskazówka od temperatury zaczęła falować między 40 a 80???

#19 Offline   robertrobert96


  • Postów: 40
  • Na forum od: 25 lip 2016
  • Miejscowość: Polska Nowoard zachpomorskie/Czasowo w Limerick Irlandia
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS W219 320 CDI 2009r
  • Trzeci Mercedes:C klasa 1.8 bezyna W202 1997r

Napisano 27 lipca 2016 - 23:35

Witam.
Podepne się pod temat.
Auto kupiłem troszkę porozbierane pod maską.Stalo w szopie 7 lat nie ruszane z miejsca
Wpiąłem wszystkie wtyki na swoje miejsca.
Nie mam doświadczenia z tym silnikiem 3.0 24v 1991 rok
Trochę to czarna magia.Ale do rzeczy
Auto po uporządkowaniu instalacji elektrycznej nie kręciło rozrusznikiem
Dostałem schemat z tego forum.Rozrusznik ruszył.
Wyczyściłem styki bezpieczników i zmienilem na nowe.
Wymieniłem olej i filter.Spuscilem stare paliwo (to co zleciało było czyste )
Nalałem świeżego paliwa
Po długim kręceniu (jakieś 25min) odpalił
Prychał strzelał ale po kilku kolejnych próbach zaczął pracować normalnie.
Udało się nim pnormalnie pojeździć.
Radość moja była wielka.Rano ruszyłem z uśmiechem do auta.
Tu okazało się ze nie odpala Zajechałem akumulator do zera i tylko Prychał czasami jak by chciał odpalić
Proszę o podpowiedź co krok po kroku sprawdzić (tu proszę o wyrozumiałość i dokładny opis )
Wierzę że ktoś znajdzie czas na to żeby pomóc
Pozdrawiam




#20 Offline   bartosz2410


  • Postów: 5
  • Na forum od: 11 lip 2013
  • Miejscowość: Jawor
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202

Napisano 02 lutego 2019 - 13:36

Witam, czy ktoś może wie jak rozebrać ten wtrysk startowy ?? odpiąć kabelki i co dalej ??? nie ma tam nic co można urwać lub coś co może pęknąć ? problem podobnie j.w. Mercedes w124 2.3 benzyna ,automat. trzeba kręcić około 10 s zeby zapalil, srebrny przkaźnik wymieniony na nowy , zero zmian.

pozdrawiam








Podobne tematy Zwiń