pb + lpg
po odpaleniu na bezynie wskakuje odrazu na 2000 i trzyma, nie skacze. po wrzucniu biegu ( automat ) spada do 900 ale spad maski dobiega dosc glosny syk - sprawdzilem na odpalonym aucie i syk dobiega z rurki laczacej bezposrednio silnik z filtrem oleju. wyplul mi przy okazji troche oleju i zaplul filtr poza sykiem i wysokimi obrotami auto zachwuje sie normalnie - ma moc, nie gasnie.
na gazie silnik pracuje na wolnych obrotach ok 700 i bardzo dudni. czesto skacze od 400 do 1300. jak spada na 400 to potrafia sie zapalic wszystkie kontrolki jak na rozruchu na sekunde. przy ruszaniu szarpie - tzn dochodzi do 1300 odpuszcza na sekunde a potem daje ful gaz na ulamek sekundy i dalej idzie normalnie.
kontrolka temp w normie, kontrolka cisnienia oleju w normie. auto kupilem jakis czas temu, ale zdazylem nim bez wiekszych problmow przejechac ok 8 tys km.
czasem ciezko pali. gdzie grzebac i czego szukac?
0
[w124] wysokie wolne obroty
Rozpoczęty przez kubcia, paź 10 2007 12:32
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 października 2007 - 12:32
#2
Napisano 10 października 2007 - 16:13
Hej !
Jaka masz instalację gazową ? II generacja ?
Jaka masz instalację gazową ? II generacja ?
#3
Napisano 10 października 2007 - 16:28
mam to samo ale w manualu, musisz przejzec wszystkie gumowe rury ktore sa od podcisnien, pod filtrem powietrza czy nie sa popekane lub sparciale od temp. i dodatkowo proponuje sprawdzic dodatkowy zawor powietrza ''krokowy'' ktory znajduje sie na kolektorze ssacym po filtrem powietrza, pozdro
#4
Napisano 10 października 2007 - 16:37
kontrolki sie zapalaja bo jak ci obroty spadaja do 400 to normalnie silnik przygasa i kontrolki sie zapalaja...
#5
Napisano 10 października 2007 - 17:48
Lubaz1981, instalacja niestety najprostsza z mozliwych - zero elektroniki - wstawiona w 2002.
Arecki, to zamierzam zrobic, czy cos innego da sie jeszcze wydeliberowac?
ZaBsI, ale nie gasnie
Arecki, to zamierzam zrobic, czy cos innego da sie jeszcze wydeliberowac?
ZaBsI, ale nie gasnie
#6
Napisano 11 października 2007 - 13:43
KAMILW124, wielokrotnie spotkalem sie z opinia, ze te silniki zachowuja sie o niebo lepiej na sekencji III generacji
EDIT:
w ktorym miejscu dokladnie sa rury od podcisnien?
rurka laczaca filtr powietrza i obudowe silnika - tuz przy korku od wlewu oleju - zachlapala mi filtr powietrza olejem - niewiele ale jest brudno. co sie tu dzieje ?
EDIT:
w ktorym miejscu dokladnie sa rury od podcisnien?
rurka laczaca filtr powietrza i obudowe silnika - tuz przy korku od wlewu oleju - zachlapala mi filtr powietrza olejem - niewiele ale jest brudno. co sie tu dzieje ?
#7
Napisano 11 października 2007 - 18:26
Powiem tak !
Zdejmij z dolotu powietrza zwezke , doprowadz do ładu benzynę i wtedy załóż III generację gazu. Zobaczysz ile straciłeś przez ta instalację co masz teraz i znikna problemy z strzelaniem gazu. Ponieważ już masz instalację gazową więc papiery nie sa ci już potrzebne. Dogadaj sie z gazownikiem aby było bez papierów i zaplacisz max 2 tys zł.
Ja mam podobnie i nie musze sie martwic o nic. Pamietam jak mialem II generacje gazu i strzelił mi w dzień imienin jadac w szczerym polu. Wtedy było -25 stopni. Spedziłem 4 h w polu, zmarzlem, jakos dojechalem. Ale byly to moje najgorsze imieniny.
To własnie mnie pchnelo aby zalozyc wtrysk gazu. U ciebie wczesniejszy własciciel pozbył się auta bo mu strzelał na gazie i gasł. U mnie było podobnie. Tylko że wtedy nie wiedziałem za wile o instalacjach gazowych.
Wolne obroty w tym silniku to 650 obr/min. Ja teraz takie mam na Pb oraz LPG.
Gość zablokował na 1,5 tyś obr aby ukryć problemy.
PO zdrawiam
Zdejmij z dolotu powietrza zwezke , doprowadz do ładu benzynę i wtedy załóż III generację gazu. Zobaczysz ile straciłeś przez ta instalację co masz teraz i znikna problemy z strzelaniem gazu. Ponieważ już masz instalację gazową więc papiery nie sa ci już potrzebne. Dogadaj sie z gazownikiem aby było bez papierów i zaplacisz max 2 tys zł.
Ja mam podobnie i nie musze sie martwic o nic. Pamietam jak mialem II generacje gazu i strzelił mi w dzień imienin jadac w szczerym polu. Wtedy było -25 stopni. Spedziłem 4 h w polu, zmarzlem, jakos dojechalem. Ale byly to moje najgorsze imieniny.
To własnie mnie pchnelo aby zalozyc wtrysk gazu. U ciebie wczesniejszy własciciel pozbył się auta bo mu strzelał na gazie i gasł. U mnie było podobnie. Tylko że wtedy nie wiedziałem za wile o instalacjach gazowych.
Wolne obroty w tym silniku to 650 obr/min. Ja teraz takie mam na Pb oraz LPG.
Gość zablokował na 1,5 tyś obr aby ukryć problemy.
PO zdrawiam
#8
Napisano 11 października 2007 - 18:45
Lubaz1981, w ciagu 2 miesiecy gaz strzelil mi raz po zalaniu jakiegos gowna pod warszawa ponizej 2zl za litr
leje na shell`u lub sprawdzonej stacji i chodzi bardzo ladnie.
poprzedni wlasciciel - mechanik samochodowy - historia auta jest mi znana - znajomy znajomgo. nie jezdzil wcal na gazie
wolne obroty podczas kupowania auta byly na poziomie 800. przejechalem tym autem w 2 miesiace ponad 8k km. caly czas chodzilo ok. problem pojawil sie dopiero przed 3 dniami jak go dosc mocno przegonilem po trasie - wiozlem kolege do szpitala
p.s. to nie jest zdjecie mojego autka z komorki kiepsko wychodzi. zwezka jest ustawiona za reflektor.
leje na shell`u lub sprawdzonej stacji i chodzi bardzo ladnie.
poprzedni wlasciciel - mechanik samochodowy - historia auta jest mi znana - znajomy znajomgo. nie jezdzil wcal na gazie
wolne obroty podczas kupowania auta byly na poziomie 800. przejechalem tym autem w 2 miesiace ponad 8k km. caly czas chodzilo ok. problem pojawil sie dopiero przed 3 dniami jak go dosc mocno przegonilem po trasie - wiozlem kolege do szpitala
p.s. to nie jest zdjecie mojego autka z komorki kiepsko wychodzi. zwezka jest ustawiona za reflektor.
#9
Napisano 11 października 2007 - 19:48
kubcia napisał:
jak go dosc mocno przegonilem po trasie
#10
Napisano 13 października 2007 - 13:36
kubcia, nie gasnie ale przygasa mialem takie objawy u siebie jak tez mi gasl podczas jazdy bo mialem odpiety czujnik przepustnicy
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] bardzo niskie obroty na zimnym, 2.5 TD z 94. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W124] 250d obroty silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piterus |
|
|
|
[W201] za wysokie obroty silnik m102 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W140] Za wysokie obroty, nierówna praca. |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|