Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] wysokie wolne obroty


10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   kubcia


  • Postów: 57
  • Na forum od: 10 paź 2007
  • Miejscowość: Częstochowa

Napisano 10 października 2007 - 12:32

pb + lpg :drive:

po odpaleniu na bezynie wskakuje odrazu na 2000 i trzyma, nie skacze. po wrzucniu biegu ( automat ) spada do 900 ale spad maski dobiega dosc glosny syk - sprawdzilem na odpalonym aucie i syk dobiega z rurki laczacej bezposrednio silnik z filtrem oleju. wyplul mi przy okazji troche oleju i zaplul filtr :!: poza sykiem i wysokimi obrotami auto zachwuje sie normalnie - ma moc, nie gasnie.
na gazie silnik pracuje na wolnych obrotach ok 700 i bardzo dudni. czesto skacze od 400 do 1300. jak spada na 400 to potrafia sie zapalic wszystkie kontrolki jak na rozruchu na sekunde. przy ruszaniu szarpie - tzn dochodzi do 1300 odpuszcza na sekunde a potem daje ful gaz na ulamek sekundy i dalej idzie normalnie.

kontrolka temp w normie, kontrolka cisnienia oleju w normie. auto kupilem jakis czas temu, ale zdazylem nim bez wiekszych problmow przejechac ok 8 tys km.

czasem ciezko pali. gdzie grzebac i czego szukac? :!:



#2 Offline   Lubaz1981


  • Postów: 52
  • Na forum od: 24 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:MErcedes CLK 430 AMG LPG :)

Napisano 10 października 2007 - 16:13

Hej !

Jaka masz instalację gazową ? II generacja ?

#3 Offline   Arecki


  • Postów: 31
  • Na forum od: 25 cze 2007
  • Miejscowość: Szczecin

Napisano 10 października 2007 - 16:28

mam to samo ale w manualu, musisz przejzec wszystkie gumowe rury ktore sa od podcisnien, pod filtrem powietrza czy nie sa popekane lub sparciale od temp. i dodatkowo proponuje sprawdzic dodatkowy zawor powietrza ''krokowy'' ktory znajduje sie na kolektorze ssacym po filtrem powietrza, pozdro :drive:

#4 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 10 października 2007 - 16:37

kontrolki sie zapalaja bo jak ci obroty spadaja do 400 to normalnie silnik przygasa i kontrolki sie zapalaja...

#5 Offline   kubcia


  • Postów: 57
  • Na forum od: 10 paź 2007
  • Miejscowość: Częstochowa

Napisano 10 października 2007 - 17:48

Lubaz1981, instalacja niestety najprostsza z mozliwych - zero elektroniki - wstawiona w 2002.

Arecki, to zamierzam zrobic, czy cos innego da sie jeszcze wydeliberowac?

ZaBsI, ale nie gasnie :drive:

#6 Offline   kubcia


  • Postów: 57
  • Na forum od: 10 paź 2007
  • Miejscowość: Częstochowa

Napisano 11 października 2007 - 13:43

KAMILW124, wielokrotnie spotkalem sie z opinia, ze te silniki zachowuja sie o niebo lepiej na sekencji III generacji

EDIT:

Dołączona grafika

w ktorym miejscu dokladnie sa rury od podcisnien?

rurka laczaca filtr powietrza i obudowe silnika - tuz przy korku od wlewu oleju - zachlapala mi filtr powietrza olejem - niewiele ale jest brudno. co sie tu dzieje ?

#7 Offline   Lubaz1981


  • Postów: 52
  • Na forum od: 24 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:MErcedes CLK 430 AMG LPG :)

Napisano 11 października 2007 - 18:26

Powiem tak !

Zdejmij z dolotu powietrza zwezke , doprowadz do ładu benzynę i wtedy załóż III generację gazu. Zobaczysz ile straciłeś przez ta instalację co masz teraz i znikna problemy z strzelaniem gazu. Ponieważ już masz instalację gazową więc papiery nie sa ci już potrzebne. Dogadaj sie z gazownikiem aby było bez papierów i zaplacisz max 2 tys zł.

Ja mam podobnie i nie musze sie martwic o nic. Pamietam jak mialem II generacje gazu i strzelił mi w dzień imienin jadac w szczerym polu. Wtedy było -25 stopni. Spedziłem 4 h w polu, zmarzlem, jakos dojechalem. Ale byly to moje najgorsze imieniny.

To własnie mnie pchnelo aby zalozyc wtrysk gazu. U ciebie wczesniejszy własciciel pozbył się auta bo mu strzelał na gazie i gasł. U mnie było podobnie. Tylko że wtedy nie wiedziałem za wile o instalacjach gazowych.

Wolne obroty w tym silniku to 650 obr/min. Ja teraz takie mam na Pb oraz LPG.
Gość zablokował na 1,5 tyś obr aby ukryć problemy.

PO zdrawiam

#8 Offline   kubcia


  • Postów: 57
  • Na forum od: 10 paź 2007
  • Miejscowość: Częstochowa

Napisano 11 października 2007 - 18:45

Lubaz1981, w ciagu 2 miesiecy gaz strzelil mi raz po zalaniu jakiegos gowna pod warszawa ponizej 2zl za litr

leje na shell`u lub sprawdzonej stacji i chodzi bardzo ladnie.

poprzedni wlasciciel - mechanik samochodowy - historia auta jest mi znana - znajomy znajomgo. nie jezdzil wcal na gazie :star:

wolne obroty podczas kupowania auta byly na poziomie 800. przejechalem tym autem w 2 miesiace ponad 8k km. caly czas chodzilo ok. problem pojawil sie dopiero przed 3 dniami jak go dosc mocno przegonilem po trasie - wiozlem kolege do szpitala :D

p.s. to nie jest zdjecie mojego autka :ok: z komorki kiepsko wychodzi. zwezka jest ustawiona za reflektor.

#9 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 11 października 2007 - 19:48

kubcia napisał:

jak go dosc mocno przegonilem po trasie
ja w swojej bylej 190 tez tak mialem, ze zaczal mi gasnac nawet podczas jazdy(na jalowych obrotach) jak jechalem przez jakis czas ok. 130-150km/h ale dlaczego tak sie dzialo tego juz sie nie dowiem. Ech... :roll:

#10 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 października 2007 - 13:36

kubcia, nie gasnie ale przygasa mialem takie objawy u siebie jak tez mi gasl podczas jazdy bo mialem odpiety czujnik przepustnicy








Podobne tematy Zwiń