Witam wszystkich serdecznie otoz mam pytanie posiadam mb 124. 94 r automat 5 bieg 104 .320 ce jak zauwazylem na innych zdjeciach takiego silnkia widzialem obok wariatora po lewej stronie urzadzenie sterowane podcisnieniowo. Ja tego nie mam u siebie..wiec co to jest ?? Nie mam tempomatu ,mam z nim male problemy wiazka zrobiona ,a jedyny blad jaki mam to mb 107 .sterowanie zaplonem. w ECU tez robilem te dwa trojaki bo sie spalily ??? i tak szukam co dalej moze w nim byc Pali od kopa ale slabo sie zbiera...Chodzi na wszystkie cylindry.. Gubi sie na zaplonie troszke albo go zalewa a moze cos poszlo dalej w tym ecu ??? Prosze o zainteresownia tematm z gory dziekuje. posiadam ce na czesci
5
184 odpowiedzi w tym temacie
#161
Napisano 02 marca 2016 - 15:23
#162
Napisano 03 marca 2016 - 08:38
Zaworki od pompy powietrza wtórnego i EGR (jeśli posiada). Nie ma w.w - nie ma zaworków.
#163
Napisano 06 marca 2016 - 01:24
Dzieki wielkie za podpowiedz A zna ktos namiar na Firme ktora naprawia sterowniki ECU do modelu 320 ce 94r Problem jest z wyprzedzeniem zaplonu.. i Jeszcze jedno skromne pytnko z kad ten HFM bierze sygnal do sterownika o kacie wyprzedzenia zaplonu...Blad 107 Jesli mu powoli wciskam gaz a nawt bym powiedzial dosc dynamicznie to sie pnie do gory ladnie ,ale wystarczy ze mu bardzo szybko wcisne pedal gazu to przydlawia sie tak od ...od 1700 obr do 2400 obr ma takie zachwiania jakby niewiedzil jak ma sie zachowac przez chwile///// tak jakby gubli sie na zaplonie troszke . Podcisnienia sprawdzone wszystko uszczelnione trzyma wszedzie .i to wszystko dzieje sie przy gwaltownym wcisniecu gazu..Pozdrawiam
#164
Napisano 27 kwietnia 2016 - 11:33
Witam.
Mam problemy z falującymi obrotami silnika. Auto oddałem do diagnozy przez komputer. Błędy jakie wyskoczyły to błąd przepustnicy (za uboga dawka paliwa) oraz wtryskiwacze 4 i 6 ale tylko jak się przełączy na lpg. Mechanik wymienił sadę lambda pokasował błedy ale dalej to samo. Nieraz obroty są w porządku a nieraz zaczyna wariować. Obroty na początku były za wysokie ale mechanik ustawił tak jak powinno być.Narazie nie jeżdżę na lpg ponieaż chcę doprowadzić auto do porządki na bęzunie. Gdy jeżdżę na bęzynie nie wyskakują błędy wtrysków. Proszę o jakąś podpowiedź.
Pozdrawiam Rafał
Mam problemy z falującymi obrotami silnika. Auto oddałem do diagnozy przez komputer. Błędy jakie wyskoczyły to błąd przepustnicy (za uboga dawka paliwa) oraz wtryskiwacze 4 i 6 ale tylko jak się przełączy na lpg. Mechanik wymienił sadę lambda pokasował błedy ale dalej to samo. Nieraz obroty są w porządku a nieraz zaczyna wariować. Obroty na początku były za wysokie ale mechanik ustawił tak jak powinno być.Narazie nie jeżdżę na lpg ponieaż chcę doprowadzić auto do porządki na bęzunie. Gdy jeżdżę na bęzynie nie wyskakują błędy wtrysków. Proszę o jakąś podpowiedź.
Pozdrawiam Rafał
#165
Napisano 21 lipca 2016 - 10:28
Witam, posiadam niebieski kabel KKL podłączyłem pod HFMScan i niestety nie mogę przejść na LIVEDATA 3.2 m104 czy tutaj nie ma takiego odczytu? jak chcę skasować adaptację wyskakuje że nie mogę bo jestem podłączony z ECU o.O
#166
Napisano 21 lipca 2016 - 11:04
Cytat
To enable live data you need to get the file ecu.dat
Requesting the ecu.dat to enable all features!
Steps:
1. Make all connections as previously described
2. Archive (compress) LOGS folder and send it to HFMScanner (requesting the cost for your ecu.dat)
3. Your log file will be modified and the cost for it calculated. A reply email with payment instructions through PayPal will be send to you.
4. upon receipt of payment the file ecu.dat will be emailed to you
5. simply put the file in the hfmscan folder. Now all features of the application are enabled and customized to your ECU.
#167
Napisano 18 sierpnia 2016 - 18:57
Witam
Podłącze się pod temat wybłyskałem dzisiaj błędy wyskoczyły 3 błędy tj. 4, 8 i 11 błysków po skasowaniu i przejażdżce został jeden 4 błyski czyli jak się domyślam przepływomierz do wymiany. dodam wiązka wymieniona przez poprzedniego właściciela ta od przepławki wygląda na nie uszkodzona
Objawy mam takie ze na jałowym mam za wysokie obroty, oraz brakuje 5 biegu (mocy mu raczej nie brakuje).
Czy to może być jakoś powiązane ze sobą?
Można wybłyskać błędy skrzyni 722.5?
Moje auto to W124 coupe z 1993r silnik M104 3,2 skrzynia 722.5 (złącze diagnostyczne 16 pinowe)
Poproszę o sugestie i pozdrawiam
#168
Napisano 15 grudnia 2016 - 20:23
Czy ktoś posiada pełną wersję hfmscan ???
#169
#170
Napisano 30 marca 2017 - 18:09
Błąd 26, po każdym skasowaniu pojawia się ponownie. W instrukcji do diagnostyki opisany jest jako "nie dotyczy, dla wersji USA". Pytanie: czego dotyczy ten błąd? Warto się nim przejmować i doszukiwać się jakiejś usterki?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|