Skocz do zawartości




* - - - - 1 głosy

[m104] Diagnostyka wtrysku HFM



184 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   BigBit


  • Postów: 7
  • Na forum od: 30 gru 2007
  • Miejscowość: Włocławek

Napisano 04 listopada 2010 - 06:09

Czy podobne badania można przeprowadzic przy okrągłym złączu diagnostycznym w 210 z silnikiem m104??????



#12 Offline   KamillO124


  • Postów: 812
  • Na forum od: 18 cze 2010
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 listopada 2010 - 16:52

Panowie to jak to jest z tym programikiem? Da się w nim ingerować ustawienia sterownika silnika?
Tzn chodzi mi o ten bieg jałowy i przestawianie ASB/Manual.
P.S. M111 2.2 występowały tylko na wtrysku HFM czy na PMS też?

#13 Offline   hub1


  • Postów: 26
  • Na forum od: 17 maj 2008
  • Miejscowość: Karnice

Napisano 17 listopada 2010 - 19:54

witam
jak moge dokładnie stwierdzić czy mam w swojej 111-tce HFM czy PMS (rok prod.1992)
jeśli to PMS to jak moge przeprowadzić diagnostyke.
Czytam tematy na forach i nie moge dojść do ładu z moją :(
Problem jest z pracą na wolnych obrotach, trzęsie, czasem potrafi zgasnąć, a czasem pracuje równo.
prosze o porady.
PS: nowe świece,przewody,zregenerowana wiązka silnika.

#14 Offline   hub1


  • Postów: 26
  • Na forum od: 17 maj 2008
  • Miejscowość: Karnice

Napisano 17 listopada 2010 - 20:54

mój silnik to 111 2.2 150 km

#15 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 18 listopada 2010 - 07:59

KamillO124 napisał:

Panowie to jak to jest z tym programikiem? Da się w nim ingerować ustawienia sterownika silnika?
Tzn chodzi mi o ten bieg jałowy i przestawianie ASB/Manual.

Za pomocą HFMScan możesz usunąć ustawienia adaptacyjne.

KamillO124 napisał:

P.S. M111 2.2 występowały tylko na wtrysku HFM czy na PMS też?

hub1 napisał:

jak moge dokładnie stwierdzić czy mam w swojej 111-tce HFM czy PMS (rok prod.1992)

HFM to M111.960 2.2
PMS to M111.940 2.0

hub1 napisał:

Problem jest z pracą na wolnych obrotach, trzęsie, czasem potrafi zgasnąć, a czasem pracuje równo.

Jak już kilka rzeczy powymieniałeś to Interfejs + HFMScan i usunięcie wartości adaptacyjnych.

Poczytaj w tym temacie i ewentualnie dołącz się do dyskusji opisując swój problem:
http://www.mb.org.pl/forum/ubbthreads.p ... Post241751

#16 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 18 listopada 2010 - 14:56

A jaki Interfejs możecie z czystym sumieniem polecić? Najprostszy Carsoft za 200zł? Czy może warto dołożyć do czegoś lepszego?

#17 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 19 listopada 2010 - 07:55

To zależy czy chcesz diagnozować swojego Mercedesa czy wszystkie. Jeżeli tylko W124 to nie ma sensu inwestować 500zł w interfejs z multiplekserem wraz z końcówkami.

#18 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 19 listopada 2010 - 14:46

Tylko swoje, ewentualnie znajomych, ale nic nowszego i tylko hobbystyczne. Mam w124 z m104 i w202 tez z m104, tylko tam jest okrągła wtyczka. Napisz mi proszę czy do c36 będę potrzebował multipleksa?

#19 Offline   hub1


  • Postów: 26
  • Na forum od: 17 maj 2008
  • Miejscowość: Karnice

Napisano 20 listopada 2010 - 13:59

Witam ponownie
mam małe pytanko,troche poza tematem,
jak wcześniej pisałem zrobiłem wiązke elektryczną silnika m111 2.2 150KM.
czy jet możliwe że problem z pracą silnika na wolnych obrotach nie ustał, ponieważ nowe przewody mogły mieć inną średnice od wymienionych.
czyli inny opór.
Po wybłyskaniu błędów wyszło mi: błąd 14,15,16,17, czyli wszystkich wtrysków

#20 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 listopada 2010 - 17:07

Raczej mało prawdopodobne. Masz LPG ?








Podobne tematy Zwiń