Skocz do zawartości




- - - - -

Zablokowany C- klasa


16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   renegade


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 lis 2010
  • Miejscowość: Lipsko
  • Drugi Mercedes:W202 C220D
  • Inne auto:Opel Omega 2.5TD

Napisano 06 listopada 2010 - 15:11

Dzisiaj zamknąłem auto pilotem w kluczyku i się zablokował. :shock:
Przeglądnąłem forum ale jakoś nic nie znalazłem :(
Zawsze przy zamykaniu mrugają diody czerwone przy otwieraniu zielone. Dziś zamknąłem go jak zawsze i zaczęły mrugać na zmianę czerwona z zieloną. Nie mogłem go później otworzyć ani odpalić. Brak jakiejkolwiek reakcji na pilota. Po przekręceniu stacyjki diody mrugają na przemian czyli włączony jst immo.
Przytargałem złoma do domu :drive: na sznurku i nie wiem co z nim zrobić :?:
Ma ktoś jakiś pomysł co mu może być??
Da się jakość zresetować immo??
Odpiąłem aku na kilka minut ale nic to nie dało.



#2 Offline   miqolaj


  • Postów: 654
  • Na forum od: 09 sie 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 listopada 2010 - 15:18

moze pilot sie rozsynchronizowal...

#3 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 06 listopada 2010 - 15:47

kiedyś u teścia był też taki problem ,przyjechał fachowiec od alarmów i wymienił przekaźnik od alarmu znajduje się on pod nogami pasażera z przodu ,za taka metalową osłoną i dziwny klucz .

#4 Offline   renegade


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 lis 2010
  • Miejscowość: Lipsko
  • Drugi Mercedes:W202 C220D
  • Inne auto:Opel Omega 2.5TD

Napisano 06 listopada 2010 - 17:44

miqolaj napisał:

moze pilot sie rozsynchronizowal...


Oba :?:

#5 Offline   MAGNUM-DXi12


  • Postów: 1 327
  • Na forum od: 15 sie 2008
  • Miejscowość: Limanowa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 listopada 2010 - 19:05

A akumulator jest OK?
Ze szwagrem jak kupowaliśmy C-Klasę to gość miał nie dokręconą klemę masową ( - ) i to samo działo, tzn kręcił rozrusznik, kręcił ale nie odpalał (mrugały na przemian diody w lusterku). I tak z niczego dotykam kabel a on luźno położony na klemie.
Sprawdź to.

A kontrolka/dioda na pilocie świeci? Zrób test:
Włącz aparat w telefonie komórkowym, kluczyk skieruj w obiektyw i naciskaj pilot, będziesz widział czy wysyła impulsy podczerwieni.

#6 Offline   renegade


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 lis 2010
  • Miejscowość: Lipsko
  • Drugi Mercedes:W202 C220D
  • Inne auto:Opel Omega 2.5TD

Napisano 06 listopada 2010 - 19:19

Aku jesty OK odkręcałem go i perzykręcałem. Nawet poleciałem do sklepu i kupiłem nowe baterie do pilotów.

Nie bardzo rozumiem jak to sprawdzić telefonem i jakiego efektu wypattrywać??

#7 Offline   MAGNUM-DXi12


  • Postów: 1 327
  • Na forum od: 15 sie 2008
  • Miejscowość: Limanowa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 listopada 2010 - 20:07

Cytat

Nie bardzo rozumiem jak to sprawdzić telefonem i jakiego efektu wypattrywać??

Włączasz aparat w telefonie, do obiektywu kierujesz kluczyk, tak jakbyś go wkładał do stacyjki, zamka i przyciskasz przycisk na pilocie. Jeżeli jest OK. sprawny to będziesz widział na wyświetlaczu telefonu że coś tam mruga. Spróbuj to samo zrobić np. z pilotem od telewizora, efekt powinien być ten sam.

Gdzieś widziałem instrukcję obsługi do W202 i wiem że na 100% coś w niej pisało o mruganiu diod. Trzeba poszukać w sieci.

#8 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 06 listopada 2010 - 20:09

renegade napisał:

jakiego efektu wypattrywać?

MAGNUM-DXi12 napisał:

impulsy podczerwieni.
:drive: czerwona kropka..

#9 Offline   renegade


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 lis 2010
  • Miejscowość: Lipsko
  • Drugi Mercedes:W202 C220D
  • Inne auto:Opel Omega 2.5TD

Napisano 07 listopada 2010 - 09:09

Czyli wychodzi na to że kluczyki do wymiany.
Czy jak kupię taki to dam radę go sam zaprogramować (jak w oplu) czy raczej laweta i do jakiegoś speca?

#10 Offline   MAGNUM-DXi12


  • Postów: 1 327
  • Na forum od: 15 sie 2008
  • Miejscowość: Limanowa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 listopada 2010 - 09:47

renegade, Któryś kolega na forum opisywał jak się programuje pilot podczerwieni, ale do W124. Jednak myślę że zasada w W202 będzie ta sama.
Tzn jak znajdziesz opis programowania i kupisz ten pilot to powinieneś na 99% go zaprogramować. Ale najlepiej niech się wypowie ktoś kto już to robił...








Podobne tematy Zwiń