Witam
Jak się okazało w moim CE orginalnie był welur a nie jak teraz skóra ( cieszy mnie to )
Fotel kierowcy ma pompowanie i podgrzewanie i teraz mam pytanie do szanownego grona Userów:
- czy żeby podłączyć żeby działał trzeba mu tylko podać prąd 12 V czy trzeba coś jeszcze ? Bo nawet nie wiem czy nagrzewnice i pompkę ma wmontowane w fotel czy to powinno być gdzieś ukryte w samochodzie
Jeszcze takie pytanie z innej beczki przy okazji:
- może ktoś pokazać schemat odpływu wody z szyberdachu ? Bo mam niekontrolowany przeciek pod dywanik kierowcy
pozdrawiam
0
[W124] 300 CE - podłącznie foteli
Rozpoczęty przez Pepis, paź 12 2007 22:17
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 października 2007 - 22:17
#2
Napisano 12 października 2007 - 22:26
Po pierwsze: Jeden temat = jeden watek
Po drugie: Temat odplywu wody szyberdachu jest TUTAJ - nie ma jeszcze schematu, ale Twoje drugie pytanie powinno sie znalezc w TAMTYM watku . O ile pamiec mnie nie myli, ktos wrzucal fotorelacje i byly tam widoczne kanaly i wezyki odprowadzajace - POSZUKAJ.
Po drugie: Temat odplywu wody szyberdachu jest TUTAJ - nie ma jeszcze schematu, ale Twoje drugie pytanie powinno sie znalezc w TAMTYM watku . O ile pamiec mnie nie myli, ktos wrzucal fotorelacje i byly tam widoczne kanaly i wezyki odprowadzajace - POSZUKAJ.
#3
Napisano 12 października 2007 - 22:48
wiedziałem, że to było na forum ale nie mogłem znaleźć dlatego nie zakładałem oddzielnego tematu
głównie chodzi mi o pierwsze pytanie
głównie chodzi mi o pierwsze pytanie
#4 Gość__
Napisano 13 października 2007 - 08:39
Drugie pytanie pozostawiam bez odpowiedzi bo sobie znajdziesz odpowiedni rysuneczek :-P
Natomiast grzanie pupy; tak jak pisałem Ci wczoraj musisz mieć w fotelach maty grzewcze
wrzucam rysuneczek grzania pupy w CE
Edit; dobra, masz tu rysuneczki, pierwszy dot. szyberdachu od w201 ale to prawie
Natomiast grzanie pupy; tak jak pisałem Ci wczoraj musisz mieć w fotelach maty grzewcze
wrzucam rysuneczek grzania pupy w CE
Edit; dobra, masz tu rysuneczki, pierwszy dot. szyberdachu od w201 ale to prawie
#5
Napisano 13 października 2007 - 10:26
Jak stwierdziliśmy z Darulem nie jest to podgrzewanie a pompowanie a tu daje fotki :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6d9e6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2f97d.html
Może ktoś się orientuje jak to podłączyć ? To musiało być coś więcej jak tylko prąd pod fotele ? Bo jak pisałem fotele nie są z tego CE.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6d9e6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2f97d.html
Może ktoś się orientuje jak to podłączyć ? To musiało być coś więcej jak tylko prąd pod fotele ? Bo jak pisałem fotele nie są z tego CE.
#6
Napisano 13 października 2007 - 17:04
zdaje sie, ze potrzebne jest podpiecie pompki. Tylko nie wiem czy ta od zamka wystarcza, czy druga trzeba dolozyc
P.S. MEN rozebral fotel od W201 i organoleptycznie sprawdzal jak to dziala, moze zapytaj go na PW. Ja sie czaje wlasnie an ten fotel :cool:
P.S. MEN rozebral fotel od W201 i organoleptycznie sprawdzal jak to dziala, moze zapytaj go na PW. Ja sie czaje wlasnie an ten fotel :cool:
#7
Napisano 15 października 2007 - 15:57
Pepis napisał:
Witam
Bo mam niekontrolowany przeciek pod dywanik kierowcy
Bo mam niekontrolowany przeciek pod dywanik kierowcy
Jeśli chodzi o wodę pod dywanikiem, ja też to miałem. Tyle tylko, że u mnie były kompletnie zapchane odpływy w podszybiu. Brud tam tak ładnie się uformował, że na pierwszy rzut oka nie było widać , że jest tam jakiś odpływ. Co powodowało przelewanie się wody przez kratki wlotu powietrza do dmuchawy
Tak więc polecam sprawdzenie jeszcze tego.
#8
Napisano 15 października 2007 - 16:41
Charlie9, czaj sie dobrze, mam u siebie pompowany fotel i naprawde fajna sprawa.
Pompka jest raczej w fotelu bo po odpaleniu autka z fotela slychac pssssssss Jutro sprobuje zobaczyc u siebie jak to jest podlaczone to dam cyne ;-)
Pompka jest raczej w fotelu bo po odpaleniu autka z fotela slychac pssssssss Jutro sprobuje zobaczyc u siebie jak to jest podlaczone to dam cyne ;-)
#9
Napisano 15 października 2007 - 18:59
nie bardzo wiem jak sie tam dostac to cyknal bym pare zdjec. jak mowi _arson pompka jest na 100% w fotelu. ale najprzyjemniejsze jest dmuchanie oparcia
#10
Napisano 15 października 2007 - 19:57
Panowie smaku robicie ajj robicie
Okazało się, że jest też grzanie
Tylko teraz problem.. skąd podpiąć gniazko pod grzanie (widać na foto) oraz jak zrobić włącznik grzania to raz
A dwa : pompowanie jak powiedział mi MEN działa na zasadzie centralki... nie bardzo wiem skąd podpiąć kabelek bo jak mówiłem... VIN nie pokazuje mi tego "bajeru"
ps: oto foto mniej wiecej jak to wyglada pod spodem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c7 ... 78c7a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed3 ... dc529.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ee ... b4de4.html
EDIT:
Tak wygląda to u MEN`a ===>
http://img518.imageshack.us/my.php?imag ... 708ml4.jpg
U mnie tego przedowu jak bym nie mogl znaleźć Kabel jakiś idzie w podłoge ale nie wiem czy to nie jest ten od podciśnienia, które blokuje opracie podczas pracy silnika
Okazało się, że jest też grzanie
Tylko teraz problem.. skąd podpiąć gniazko pod grzanie (widać na foto) oraz jak zrobić włącznik grzania to raz
A dwa : pompowanie jak powiedział mi MEN działa na zasadzie centralki... nie bardzo wiem skąd podpiąć kabelek bo jak mówiłem... VIN nie pokazuje mi tego "bajeru"
ps: oto foto mniej wiecej jak to wyglada pod spodem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c7 ... 78c7a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed3 ... dc529.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ee ... b4de4.html
EDIT:
Tak wygląda to u MEN`a ===>
http://img518.imageshack.us/my.php?imag ... 708ml4.jpg
U mnie tego przedowu jak bym nie mogl znaleźć Kabel jakiś idzie w podłoge ale nie wiem czy to nie jest ten od podciśnienia, które blokuje opracie podczas pracy silnika
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
W124 300 CE EMU CLASSIC PEŁNA SEKWENCJA. ZACZYNAMY. |
Modyfikacje,Tuning | Stuwka |
|
|
|
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|
||
CE 300 czy warto ? 124 |
HydePark | SLA |
|