Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Ogrzewanie wnętrza - usterka



106 odpowiedzi w tym temacie

#101 Offline   niko23


  • Postów: 3
  • Na forum od: 31 gru 2015
  • Miejscowość: ELBLĄG
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 grudnia 2015 - 08:44

A gdzie jest zlokalizowana???



#102 Offline   Frog


  • Postów: 28
  • Na forum od: 01 paź 2015
  • Miejscowość: Giżycko
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo V70 2.5 TDI 1998

Napisano 31 grudnia 2015 - 11:50

Wyświetl postUżytkownik Bogdan 190 dnia 31 grudnia 2015 - 05:45 napisał

Kolego Frog temat opisywany wielokrotnie.....za mocne żarówki w pokrętłach

Masz na myśli tylko przegrzewające się pokrętła, czy ma to też związek z innymi opisanymi przeze mnie przypadłościami?

#103 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 31 grudnia 2015 - 20:58

Pompka obiegowa nie powinna mieć dużego wpływu na ogrzewanie jeżeli silnik jest "na obrotach" - czyli w czasie jazdy.
Po uruchomieniu silnika próbuj poruszać delikatnie kluczykiem w stacyjce w stronę wyłączenia zapłonu - ale tak, żeby nie zagasić silnika. Usterka może być spowodowana awarią styku w tzw. "kostce stacyjki"

#104 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 01 stycznia 2016 - 14:42

Wyświetl postUżytkownik niko23 dnia 31 grudnia 2015 - 07:23 napisał

Nie działaja nawiewy

U mnie winny był bezpiecznik wraz z jego stykami.

#105 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 stycznia 2016 - 15:11

Szkoda, że nie napisałeś, co masz na pokładzie. Bo na przykład przy klimie automatycznej z jednym pokrętłem i przyciskami to normalne - włącza nawiew dopiero, gdy temp płynu osiągnie ok 40 st, żeby nie wiać do kabiny zimnym powietrzem.

#106 Offline   92marcin


  • Postów: 8
  • Na forum od: 23 mar 2014
  • Miejscowość: Brańsk
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Ford Taunus TC3

Napisano 01 stycznia 2016 - 20:14

U mnie okazało się że to jednak wina elektrozaworów. W zeszłą zimę pamiętam że wiało mi od kierowcy bardziej. Teraz nie wiem czy to temu że samochód postał nieużywany przez parę miechów. Ale tłoczki w elektrozaworach przestały chodzić prawidłowo. Po wyjęciu ich mam teraz cały czas ciepłe ogrzewanie. Nie ma regulacji ani zimnego powietrza. Na zimę spoko. Ale będę musiał to robić. Teraz wieje z każdej strony tak samo ciepłe powietrze.

#107 Offline   Frozzy


  • Postów: 213
  • Na forum od: 05 wrz 2013
  • Miejscowość: Lca
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 kwietnia 2017 - 21:28

Wyświetl postUżytkownik 92marcin dnia 04 grudnia 2015 - 19:35 napisał


Dołączona grafika



Szybkie pytanie, gdzie schodzi ten wąż w dół ? I do czego jest przyłączony, pękła mi część idąca do grodzi silnika i potrzebuję to wymontować i wymienić na jakiś zamiennik.








Podobne tematy Zwiń