Przeczytałem wcześniej wszystko na tym forum odnośnie dziwnych dżwięków, cykania itd z silnika. Nijak nie odpowiada to sytuacji jaka występuje w moim aucie (124 300D 87r.)
Będę się powtarzał bo "szeryf" zamknął poprzedni post.
1. silnik do chwili nagrzania pracuje normalnie.
2. po przejechaniu ok 10km słyszę (na postoju) cykliczne ocieranie się czegoś z przodu silnika.
Pytanie:
1. Jak najprościej zlokalizować to "ocieranie"?
2.Czy jak zdejmę pasek wielorowkowy, i włączę silnik to może się coś skopać?
Pozdrawiam
zmieniono tytuł wątku
0
[w201/w124] Silnik - dziwne dżwięki
Rozpoczęty przez adams54, paź 20 2007 20:09
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 października 2007 - 20:09
#2
Napisano 20 października 2007 - 20:39
nie będzie obiegu cieczy chłodzącej wiec istnieje ryzyko przegrzania motoru
#3
Napisano 20 października 2007 - 21:16
Jeśli właczysz motor na chwilę po zdjęciu paska to nic mu nie będzie (najlepiej zrób to na zimnym silniku)
#4
Napisano 20 października 2007 - 21:23
Bialy napisał:
nie będzie obiegu cieczy chłodzącej wiec istnieje ryzyko przegrzania motoru
Może bez przesady, przez 5 minut nic się nie stanie
#5
Napisano 21 października 2007 - 15:21
U mnie ,może nie było cykania ,ale ostatnio miałem wyyyjca pod maską po rozgrzaniu, okazało się że rolka napinacza paska sie wyrobiła ,dodatkowo poluzowana była śruba mocowania całej kiwaki i zaczyna mi po 2 latach od wymiany odzywać sieamortyzatorek napinacza standard ,ostatni wytrzymał 19 lat , nowy oryginalny tylko 2 nieźle co.
Pozdrawiam
Mogą cykać popychacze ,ew wtryskiwacz .
Pozdrawiam
Mogą cykać popychacze ,ew wtryskiwacz .
#6
Napisano 22 października 2007 - 03:58
adams54 napisał:
Czy jak zdejmę pasek wielorowkowy, i włączę silnik to może się coś skopać?
Jeśli bez paska będzie cicho, to może być szeleszczący łańcuch rozrządu... Wtedy jeśli nie pomoże wymiana napinacza łańcucha, to łańcuch trzeba wymienić...
#7
Napisano 23 października 2007 - 12:07
Sprawa się wyjaśniła. Napinacz winny.
Dzięki wszystkim.
Dzięki wszystkim.
#8
Napisano 24 października 2007 - 06:18
adams54 napisał:
Sprawa się wyjaśniła. Napinacz winny.
#9
Napisano 27 października 2007 - 13:14
Ok.a co oznacza cykanie na zimnym silniku przypomniające cykanie ze szprych w rowerze jak włoży się w nie miękką gałązkę. Narastanie szybkości cykania jest równe z dodawaniem gazu - czyli jak wcisnę gaz to cyka szybciej...Jak silnik się nagrzeje żadnego cykania nie ma...Czy może to pochodzić z alternatora bądź łożyska rolki napinającej??? czy bardziej to może być któraś ze szklanek?
#10
Napisano 27 października 2007 - 13:20
markusso77 napisał:
czy bardziej to może być któraś ze szklanek?
Temat często wałkowany na forum.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|