Witam
Ludzie poomocy potrzebuję schemat rozrządu do 123 2,4 diesel. Może ma ktoś coś takiego.
Mam rysunek poglądowy. Ale nie mam oznaczonych znaków ani kolejności demontażu. Przykro mówić ale jestem zdolny i udało mi się rozerwać łancuch. Ktoś mądry przedemną robił remont tego silka i z lenistwa miast go normalnie wyjąć roznitował a później źle złożył. Silnik jest w super stanie więc nie radzcie mi wymainy silnika.
Pozdrawiam Wojtek.
1. Proszę pisać wątki w działach do tego przeznaczonych - o problemach nie piszemy w FAQ
2. Proszę zapoznać się z regulaminem w kwestii pisania nowych wątków
0
[w123] Rozrząd - ustawienie
Rozpoczęty przez solak, paź 22 2007 09:57
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 października 2007 - 09:57
#2
Napisano 22 października 2007 - 19:30
Gdzieś mam książkę o 123. Poszukam
#3
Napisano 22 października 2007 - 20:42
jesli mnie pamiec nie myli to na walku rozrzau masz znak na kole zembatym i na podporze, a pozatym z grubsza krzywki tobie pokarza czyli I cyl dwie u gory, a potem dokladnie na znak, czyli kropka-kreska na IV cyl mijanka, czyli obydwie krzywki na dole, wal korbowy zobacz znaki na kole zamachowym, musi tam byc okno gdzie to zgrywasz, a pompe wstawiasz jak walem przekrecisz 22stopnie do tylu czyli w lewa strone silnika, sorki ze tak niedokladnie troche juz zapomnialem ale moze cos tobie naswietle POZDRO
#4
Napisano 24 października 2007 - 16:12
Pompa wtryskowa powinna mieć otwór z boku zaślepiony śrubą, chyba na klucz 17 lub 19, w którym widać wałek pompy. Na wałku jest garbik, który jest widoczny w oknie po ww. śrubie i wskazuje punkt zgrania pompy z wałem korbowym i rozrządu na znaki wspomniane w postach wyżej.
#6
Napisano 25 października 2007 - 08:54
Dzięki panowie jesteście debesciaki
pozdrawiam
EDIT:
No i prawie mam już wszystko złożone. A niebyło to łatwe. Łacuch narobił dużego bigosu. Wyrwał część misy i pokrywy zaworów. Naszczęście wszystko nabyłem na złomie u pani "krysi" za przysłowiowe pół litra. Mam tylko problem z ustawieniem pompy. W którym dokładnie miejscu jest ten korek na pompie? I módlcie się za mnie bo nie wiem jak czapka? CZy zawory całe i czy czeka mnie jeszcze remont głowicy? Pozdrawiam
scalono posty
pozdrawiam
EDIT:
No i prawie mam już wszystko złożone. A niebyło to łatwe. Łacuch narobił dużego bigosu. Wyrwał część misy i pokrywy zaworów. Naszczęście wszystko nabyłem na złomie u pani "krysi" za przysłowiowe pół litra. Mam tylko problem z ustawieniem pompy. W którym dokładnie miejscu jest ten korek na pompie? I módlcie się za mnie bo nie wiem jak czapka? CZy zawory całe i czy czeka mnie jeszcze remont głowicy? Pozdrawiam
scalono posty
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124 E200 1993] kolizja rozrządu ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | krakerss |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[W201] Ustawienie świateł przeciwmgłowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
M102 - klucz do napinacza łańcucha rozrządu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|