Pytanie dotyczy silnika 2.3diesel z kaczki. Jak wiadomo silnik ów wyposazony jest w zawor w glowicy ktory podczas nagrzewania silnika daje podcisnienie na regulator pompy wtryskowej. Co sie stanie jak zawor ten zostanie pominiety, tzn jezeli podcisnienie bedzie szlo caly czas na pompe nawet po rozgrzaniu. Czy ma to jakies skutki na pracy silnika, poza oczywiscie podniesionymi caly czas obrotami? Inaczej pytajac czy to podcisnienie zminiea w jakis sposob punkt zaplonu? Nie pytam tu raczej nie o obroty biegu jalowego ale powyzej nich, w czasie jazdy np.
0
[208D] Regulator podcisnieniowy
Rozpoczęty przez diablos29, lut 01 2011 20:10
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes 602 308D regulatory hamulców |
Pozostałe modele | martinesss |
|
||
Regulator obrotów wentylatora, potencjometr |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
|
|
Alternator czy regulator napięcia? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ERDOL |
|
||
[w201] Regulator ciśnienia paliwa - wężyk do odmy - naprawa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dj_c-tec |
|
||
[w124] Uszkodzony regulator ciśnienia benzyny |
LPG i Paliwa Alternatywne | draco777 |
|