Skocz do zawartości




- - - - -

[208D] Regulator podcisnieniowy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Offline   diablos29


  • Postów: 110
  • Na forum od: 06 wrz 2009
  • Miejscowość: Warlubie
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3,0D- OM603
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0D OM601-rakieta

Napisano 01 lutego 2011 - 20:10

Pytanie dotyczy silnika 2.3diesel z kaczki. Jak wiadomo silnik ów wyposazony jest w zawor w glowicy ktory podczas nagrzewania silnika daje podcisnienie na regulator pompy wtryskowej. Co sie stanie jak zawor ten zostanie pominiety, tzn jezeli podcisnienie bedzie szlo caly czas na pompe nawet po rozgrzaniu. Czy ma to jakies skutki na pracy silnika, poza oczywiscie podniesionymi caly czas obrotami? Inaczej pytajac czy to podcisnienie zminiea w jakis sposob punkt zaplonu? Nie pytam tu raczej nie o obroty biegu jalowego ale powyzej nich, w czasie jazdy np.










Podobne tematy Zwiń