Witam.
Posiadam mercedesa 190 2.0D (aktualnie 2.3D) Ostatnio zostało wymienione kompletne zawieszenie tył: wszystkie tuleje, poduszki, łączniki stabilizatorów, drązki od zbiezności. Komfort jazdy jest ok, ale męczy mnie żabkowanie, Czym to może być spowodowanie?
MOD: Poprawiono tytul.
0
[W201] "Żabkowanie"
Rozpoczęty przez malyjunak, paź 27 2007 20:01
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 października 2007 - 20:01
#2
Napisano 27 października 2007 - 20:24
malyjunak napisał:
(aktualnie 2.3D)
#3
Napisano 27 października 2007 - 20:33
Wyprodukowano. Jest to silniczek z mercedesa 208(bus) 94r.
Nie rózni się praktycznie niczym. Trzeba tylko przełozyć kolektor sący, filtr paliwa, wisko (na elektromagnes). moc 85km. Zbiera się nieporównanie lepiej. Dla niezorjętowany silnik jest nie do rozpoznania. Niestety brakuje piątego biegu :sad:
Nie rózni się praktycznie niczym. Trzeba tylko przełozyć kolektor sący, filtr paliwa, wisko (na elektromagnes). moc 85km. Zbiera się nieporównanie lepiej. Dla niezorjętowany silnik jest nie do rozpoznania. Niestety brakuje piątego biegu :sad:
#4
Napisano 27 października 2007 - 23:28
napisz cos wiecej.czy to sie dzieje na zimnym silniku, z jakich obrotow ruszasz itp.
P.S.
Ja bym stawial na konczace sie sprzeglo.
EDIT:
"nie wyprodukowano diesla o takiej pojemnosci..."
kolega niezorientowany widze...
P.S.
Ja bym stawial na konczace sie sprzeglo.
EDIT:
"nie wyprodukowano diesla o takiej pojemnosci..."
kolega niezorientowany widze...
#5
Napisano 27 października 2007 - 23:47
,,napisz cos wiecej.czy to sie dzieje na zimnym silniku, z jakich obrotow ruszasz itp."
Sprzęgło jest napewno ok. Jest to bez różnicy czy na zimnym czy na ciepłym. Moim zdaniem luzy ma już tylny most albo coś w tym stylu.
Sprzęgło jest napewno ok. Jest to bez różnicy czy na zimnym czy na ciepłym. Moim zdaniem luzy ma już tylny most albo coś w tym stylu.
#6
Napisano 28 października 2007 - 00:15
O ile dobrze pamietam to sporo juz bylo na ten temat - poszukaj. Przyczyn może być bardzo dużo począwszy od pompy paliwa (jej części) do wywalonych łączników wału. Ale to się dowiesz więcej jak poszukasz...
#7
Napisano 28 października 2007 - 20:51
Cytat
męczy mnie żabkowanie
#8
Napisano 29 października 2007 - 08:59
A moj fater juz chcial oddawac na zlom swojego 200D, powymienial wszystkie poduchy pod silnikiem i lacznik na wale i dalej jest "zabkowanie"...
pawel63, o co chodzi z tym koszem satelit ?
pawel63, o co chodzi z tym koszem satelit ?
#9
Napisano 29 października 2007 - 09:58
skoro sprzeglo jest ok, to sprawdz laczniki walu poduchy pod silnikiem i skrzynia.
EDIT:
Ja mialem taki przypadek i po wymianie tarczy docisku i lozyska zabkowanie ustalo. Rowniez nie bylo objawow szarpania przy dodawaniu gazu po puszczeniu spzegla na biegu podczas wolnej jazdy.
MOD: Mala korekta.
EDIT:
Ja mialem taki przypadek i po wymianie tarczy docisku i lozyska zabkowanie ustalo. Rowniez nie bylo objawow szarpania przy dodawaniu gazu po puszczeniu spzegla na biegu podczas wolnej jazdy.
MOD: Mala korekta.