0
Wyciek Paliwa
Rozpoczęty przez hendry, mar 08 2011 20:49
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 marca 2011 - 20:49
Witam,dzisiaj odkryłem w moim kombi wyciek paliwa.Na początku sądziłem że jest to po prostu nie szczelny przewód lub złączka.Mokre są przewody i zbiornik paliwa.Wyczyściłem wszystko należycie aby ustalić miejsce wycieku,wszedłem pod auto po ok.2h i zauważyłem zkraplającą rope na rurce tak jak pokazuje na zdjęciu... Moje pytanie to;co to jest za element i jak go wymienić?,czy tam może są jakieś uszczelnienia które ulegają eksploatacji?
#2
Napisano 08 marca 2011 - 21:57
Witam kolego
Twoje zdjecię przedstawia mokry trójnik rozdzielający płyn do samopoziomowania tylnej osi, nomen omen bardzo blisko przewodów paliwowych ze zbiornika.
Strzelam, że są to zdjecia przed wyczyszczeniem
Mam akurat to samo u siebie (zdiagnozowane wczoraj) prawdopodobnie skorodowany przewód, dostęp fatalny i też zastanawiam się nad rozwiązaniem czy:
1. poxilina i obsmarować rurkę?
2. uciąć za tylna osią w bardziej dostępnym miejscu i uzupełnić gumowym przewodem?
Może ktoś "po przejściach" podpowie
Pozdrawiam
Twoje zdjecię przedstawia mokry trójnik rozdzielający płyn do samopoziomowania tylnej osi, nomen omen bardzo blisko przewodów paliwowych ze zbiornika.
Strzelam, że są to zdjecia przed wyczyszczeniem
Mam akurat to samo u siebie (zdiagnozowane wczoraj) prawdopodobnie skorodowany przewód, dostęp fatalny i też zastanawiam się nad rozwiązaniem czy:
1. poxilina i obsmarować rurkę?
2. uciąć za tylna osią w bardziej dostępnym miejscu i uzupełnić gumowym przewodem?
Może ktoś "po przejściach" podpowie
Pozdrawiam
#3
Napisano 09 marca 2011 - 15:57
kubikulum,dziękuje za radę,a już chciałem rozkręcać ten o to właśnie trójnik.A więc biorę się za naprawę.Co do sposobu to myślę że poxilina jest dobra. 3 lata temu zakleiłem miskę w swojej wiśni(w201)i trzyma po dziś,mieś.temu w 124 chłodnice i gra jak ta lala,ale przewód jest wypełniony paliwem nie wiem czy da się go na tyle dobrze ot tłuścić...Spróbuje.POZDRAWIAM
#4
Napisano 09 marca 2011 - 20:34
Dziś powalczyłem ze swoją nieszczelnością(skorodowany przewód zasilający), póki przewód był w gumowej obejmie wszystko było "w miarę" ale po zdjęciu gumy sika jak zdrowy byk widocznie to jakaś przypadłość
tak czy inaczej ja się poddałem i wyciąłem kawałek metalowego przewodu, wstawiłem kawałek z gumy i jest ok (mam nadzieję). Martwi mnie jedno, że raz na jakiś czas pojawią sie pęcherzyki powietrza w drodze do filtra glównego, ale zostaje jeszcze kwestia podgrzewacza w tym temacie.
Powodzenia
tak czy inaczej ja się poddałem i wyciąłem kawałek metalowego przewodu, wstawiłem kawałek z gumy i jest ok (mam nadzieję). Martwi mnie jedno, że raz na jakiś czas pojawią sie pęcherzyki powietrza w drodze do filtra glównego, ale zostaje jeszcze kwestia podgrzewacza w tym temacie.
Powodzenia
#5
Napisano 04 sierpnia 2014 - 12:29
Witam, dołączając się to do tematu - pacjent to w124 2,5D z 1992r. wycieka mi paliwo przez takie coś:
Zaznaczone na pierwszym zdjęciu czerwonym kwadracikiem, a na drugim widać jak do tego czegoś dobiegają przewody paliwowe. Cieknie mi spod tego żółtego króćca do którego dobiega czarny wężyk.
Podczas jazdy nie cieknie dopiero wtedy jak zgaszę silnik zaczyna z tego lecieć na oko ok 50-100ml
W związku z tym mam kilka pytań.
1. Co to jest?
2. Do czego to służy?
3. Jak się to nazywa?
4. Czy można to kupić nowe lub czy jest tego jakiś zamiennik?
5. Czy kłopotliwa jest tego wymiana?
Zaznaczone na pierwszym zdjęciu czerwonym kwadracikiem, a na drugim widać jak do tego czegoś dobiegają przewody paliwowe. Cieknie mi spod tego żółtego króćca do którego dobiega czarny wężyk.
Podczas jazdy nie cieknie dopiero wtedy jak zgaszę silnik zaczyna z tego lecieć na oko ok 50-100ml
W związku z tym mam kilka pytań.
1. Co to jest?
2. Do czego to służy?
3. Jak się to nazywa?
4. Czy można to kupić nowe lub czy jest tego jakiś zamiennik?
5. Czy kłopotliwa jest tego wymiana?
Użytkownik myagi edytował ten post 04 sierpnia 2014 - 12:33
#7 Gość_janin_
Napisano 04 sierpnia 2014 - 13:14
Wygląda to na termostat paliwa ( tiny.pl/qs5jv - nr 125 ). Nówka w ASO (według mb24.tk ) kosztuje 73 EUR. Ale już sama uszczelka (nr 149) to koszt tylko 1 EUR, może można to jakoś samemu wymienić.
#8
Napisano 04 sierpnia 2014 - 19:57
Po prostu omiń ten termostat i już, wielu już tak robiło.
#10
Napisano 28 września 2015 - 16:52
Jeśli dobrze widzę, to jest to rurka odpływowa spod korka wlewu paliwa - zapobiega staniu wody i rozlanego paliwa we wnęce wlewu. Ewentualna ciecz powinna spłynąć natychmiast, jeśli rurka jest zapchana błotem i śmieciami, może tak być, że "przeciek" nastąpi po odpowiedni dłuższej chwili. Całość przepycha się dobrze wodą pod ciśnieniem, ewentualnie czymś długim, np batem od anteny CB. Chociaż polecam tak czy inaczej przepłukać ten odpływ wodą.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|