Witam Szukam schematu elektrycznego gdyż mam problem z odpalaniem i doszedłem do tego
że nie odpala bo napięcie nie dochodzi do wtryskiwacza rozruchowego przez co wtryskiwacz się nie odpala i benzyna nie trafia do komór spalania... I potrzeba mi schematu żebym doszedł gdzie ten przewód idzie bo ginie mi w plątaninie przewodów
0
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 października 2007 - 00:16
#3
Napisano 30 października 2007 - 09:44
Ale tam Nie ma modelu 230E którego potrzebuje:(
#4
Napisano 30 października 2007 - 11:43
Krymal, nie jestem do konca pewny, ale wydaje mi sie ze to ten diagram (cold start)
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Merced ... S/3741.pdf
Zasada startu w KE-Jetronic jest jedna a więc jeden schemat pokrywa różne pojemności.
Jesli sie myle to niech ktos mnie poprawi ;-)
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Merced ... S/3741.pdf
Zasada startu w KE-Jetronic jest jedna a więc jeden schemat pokrywa różne pojemności.
Jesli sie myle to niech ktos mnie poprawi ;-)
#5
Napisano 31 października 2007 - 06:33
Krymal napisał:
Ale tam nie ma modelu 230E którego potrzebuje
AAA no i teraz widzisz (i niech inni "nowi" popatrza), ze prosba o podanie danych dot. samochodu w PROFILU nie znalazla sie tam bez powodu. Wlasnie w takiej sytuacji wychodza "kwiatki". Podales tylko W124 i rok. A my mamy zgadywac....
Tym samym BARDZO PROSZE (wszystkich, ktorzy tego nie zrobili) O WYPELNIENIE PROFILU DOKLADNYMI DANYMI SAMOCHODU. W dziale technicznym jest to bardzo pomocne.
Troche polecialem OT, ale to kolejny raz kiedy chcac pomoc nie mozemy sprecyzowac odpowiedzi z powodu malej ilosci danych .
#6
Napisano 31 października 2007 - 09:32
Dzięki za schemat ale jednak ne widze na nim tego co szukałem:(
Potrzebuję schematu który mi pomoże znaleźć którędy przebiega przewód doprowadzający napięcie do wtrysku rozruchowego:).
Chyba ze może Wy będziecie wiedzieli czemu mam problem z odpalaniem.
Sprawa wygląda tak że najgorzej pali jak jest po nocy.
kręci i kreci ale nie chce zaskoczyć a jak wykręciłem świece to były suche (a uwierzcie mi że przy tym jak kręcił to już powinien się zalać) zdjąłem filtr i zacząłem sprawdzać czy dochodzi benzyna ale waha była. o okazało się że nie ma napięcia w przewodzie. włącznik wtryskiwacza działał. Więc przeczyściłem styki przeczyściłem wtryskiwacz skręciłem i jakimś sposobem trochę zaczął palić - ale i tak trzeba czasami kręcić i kręcić a jak już nawet odpali to gazu trzeba wolno dodawać bo jak się doda więcej to się dławi i gaśnie a czasami musi pochodzić trochę w ogóle bez dodawania gazu. Na początku myślałem że się zalewa ale świecę są suche jak już mówiłem:/
Macie pomysł jak to zrobić??
Ps.
Już wprowadziłem pełną nazwę samochodu
Potrzebuję schematu który mi pomoże znaleźć którędy przebiega przewód doprowadzający napięcie do wtrysku rozruchowego:).
Chyba ze może Wy będziecie wiedzieli czemu mam problem z odpalaniem.
Sprawa wygląda tak że najgorzej pali jak jest po nocy.
kręci i kreci ale nie chce zaskoczyć a jak wykręciłem świece to były suche (a uwierzcie mi że przy tym jak kręcił to już powinien się zalać) zdjąłem filtr i zacząłem sprawdzać czy dochodzi benzyna ale waha była. o okazało się że nie ma napięcia w przewodzie. włącznik wtryskiwacza działał. Więc przeczyściłem styki przeczyściłem wtryskiwacz skręciłem i jakimś sposobem trochę zaczął palić - ale i tak trzeba czasami kręcić i kręcić a jak już nawet odpali to gazu trzeba wolno dodawać bo jak się doda więcej to się dławi i gaśnie a czasami musi pochodzić trochę w ogóle bez dodawania gazu. Na początku myślałem że się zalewa ale świecę są suche jak już mówiłem:/
Macie pomysł jak to zrobić??
Ps.
Już wprowadziłem pełną nazwę samochodu
#7
Napisano 31 października 2007 - 12:52
witam
W moim poprzednim 260E występował podobny objaw. po którejś kolejnej regulacji składu mieszanki " na oko" na ciepym silniku wszystko było ok. Następnego dnia zimnego silnika nie dało się uruchomić. Ustawiłem za ubogą mieszankę. Wsztystko sprowadzało się do regulacji składu mieszanki na rozdzielaczu paliwa.
W moim poprzednim 260E występował podobny objaw. po którejś kolejnej regulacji składu mieszanki " na oko" na ciepym silniku wszystko było ok. Następnego dnia zimnego silnika nie dało się uruchomić. Ustawiłem za ubogą mieszankę. Wsztystko sprowadzało się do regulacji składu mieszanki na rozdzielaczu paliwa.
#8
Napisano 29 lipca 2009 - 14:47
Witam
Poszukuje schematu elektrycznego do MB w124 2.0 z gaźnikiem pierburg 2E2.
Wiem, że w tym silniku były dwa rodzaje gaźników, ale nie wiem jak nazywa się ten drugi.
Na tej ruskiej stonie chyba nie schematów tych silników.
W moim MB padł silnik 2.0 z pinebergiem 2E2.
Znalazłem silnik z tym drugim gaźnikiem, ktory przed wyjeciem pracował bardzo dobrze.
Po wsadeniu silnika do mojego MB coś jest nie tak.
Silnik ma problem z zapalaniam i nie wkraca sie na obroty, prcuje nie równo.
Jaka jest różnica w elektryce miedzy tymi gaźnikami?
Jeżeli nie znajde rozwiązania to pozostaje przerzucic caly kolektor ssoncy z moim starym gaźnikiem pierburg 2E2 do nowego silnika.
Mysle, że problem jest gdzieś w podłaczeniu, bo wiem ze silnik przed wyjeciem berdzo dobrze pracowal z tym drugim gaźnikiem.
Jak ktoś zna jakiej roziwazanie tego problemu to czekam na odpowiedz.
Pozdrawiam Hubert
Poszukuje schematu elektrycznego do MB w124 2.0 z gaźnikiem pierburg 2E2.
Wiem, że w tym silniku były dwa rodzaje gaźników, ale nie wiem jak nazywa się ten drugi.
Na tej ruskiej stonie chyba nie schematów tych silników.
W moim MB padł silnik 2.0 z pinebergiem 2E2.
Znalazłem silnik z tym drugim gaźnikiem, ktory przed wyjeciem pracował bardzo dobrze.
Po wsadeniu silnika do mojego MB coś jest nie tak.
Silnik ma problem z zapalaniam i nie wkraca sie na obroty, prcuje nie równo.
Jaka jest różnica w elektryce miedzy tymi gaźnikami?
Jeżeli nie znajde rozwiązania to pozostaje przerzucic caly kolektor ssoncy z moim starym gaźnikiem pierburg 2E2 do nowego silnika.
Mysle, że problem jest gdzieś w podłaczeniu, bo wiem ze silnik przed wyjeciem berdzo dobrze pracowal z tym drugim gaźnikiem.
Jak ktoś zna jakiej roziwazanie tego problemu to czekam na odpowiedz.
Pozdrawiam Hubert
#9
Napisano 23 listopada 2017 - 16:10
Witam. Panowie - ma ktoś porządny schemat elektryczny W124 2,3E? Linki z forum jakoś nie chcą działać, a mam problem ze światłami przeciwmgielnymi przednimi i tylnymi - żarówki ok, przełącznik świateł ok (sprawdzany w innym W124 - działa znakomicie, steruje światłami), a u mnie cisza - nie włączają się przeciwmgielne przednie ani tylne. Bezpieczniki posprawdzane itd.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[r129] schematy instalacji, instrukcje napraw, instrukcje ob |
Mercedes SL, SLK | olo_gsm |
|
|
|
Podpięty [w201] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
|